Najnowsze wpisy, strona 43


BCC ripostuje!
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 15:24

Enigmatyczne stwierdzenia Minister Pracy Jolanty Fedak dotyczące obciążeń pracodawców związanych z macierzyństwem oraz racjonalizacji stosunków pracodawca-pracownik spotkały się ripostą Business Cenre Club. Wojciech Warski przewodniczący Konwentu BCC wskazuje, w komentarzu dla IPO.pl, że macierzyństwo kobiet jest dobrem wyższym, które powinno być chronione przez państwo, a nie finansowane jedynie przez zatrudniającego.

Odnosząc się do wywiadu jakiego udzieliła Minister Fedak portalowi IPO.pl Wojciech Warski nie pozostawił żadnych wątpliwości – obecnie to, że „ciąża jest rodzajem choroby” wynika wprost z obowiązującego Kodeksu pracy i jest nierzetelnością przypisywanie przedsiębiorcom jakiejś złej woli w krytycznej ocenie tego faktu. Dlatego postuluje o jak najszybsze wprowadzenie zmian, które zapobiegną dyskryminacji kobiet.

Trudno także doszukiwać się podobnych poglądów BCC, jako organizacji zrzeszającej pracodawców oraz Pani Minister na temat uregulowania w racjonalny sposób stosunków pracodawca – pracownik. Warski zarzuca Minister Fedak polityczną poprawność oraz brak pomysłów na rozwiązanie tak palących problemów jak mechanizm sprawnej weryfikacji przez ZUS faktu niezdolności do pracy. Z żalem stwierdza, że rząd Donalda Tuska prezentuje socjalistyczny pogląd na zakład pracy, rozumiany nie jako jednostka biznesowa dająca wymagane zatrudnienie, zyski i podatki, ale również jako punkt opieki socjalnej.

Zobacz jak mocno różnią się stanowiska pracodawców i polityków - pełna wypowiedź Wojciecha Warskiego z BCC oraz wywiad z Minister Fedak „Czy prawo krzywdzi pracodawców?” dostępny na www.IPO.pl!

Dzień Przedsiębiorczości w ING Banku Śląskim...
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 15:23
ING Bank Śląski już po raz trzeci wziął udział w programie „Dzień Przedsiębiorczości” organizowanym przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. 3 kwietnia br. ING odwiedzili młodzi ludzie, którzy zastanawiają się nad pracą w instytucji finansowej. 

„Nasz Bank już po raz trzeci uczestniczy w Dniu Przedsiębiorczości. Pierwszy raz zgłosiliśmy nasz udział w 2006 roku. Wtedy gościliśmy niewielką grupę uczniów z całej Polski. Ten jeden dzień pozwolił nam zrozumieć jak ważnym i cennym doświadczeniem dla młodych ludzi jest te kilka godzin spędzonych w miejscu, z którym może zwiążą swoją przyszłość zawodową” – powiedział Ben van de Vrie, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego. 

„Dzień przedsiębiorczości” w ING Banku Śląskim cieszy się coraz większym zainteresowaniem młodzieży. W tym roku dla uczniów szkół gimnazjalnych i średnich przygotowano ponad 120 stanowisk pracowniczych. Każdy uczeń spędził czas ze specjalnie przydzielonym opiekunem – pracownikiem Banku, zajmującym wybrane przez ucznia stanowisko. Opiekunowie zapoznawali gości ze specyfiką pracy na danym stanowisku oraz z zakresem wykonywanych obowiązków, a także starali się omówić motywy wyboru i predyspozycje do wykonywania danego zawodu. 

Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości organizuje ten wyjątkowy dzień w roku w celu przybliżenia młodym ludziom różnych zawodów. Dzień Przedsiębiorczości ma im pomóc w racjonalnym wyborze ścieżki zawodowej w dorosłym życiu.

Partner of Promotion nominowana do GOLD SABRE...
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 10:38

Magazyn The Holmes Report ogłosił nominacje europejskiej edycji konkursu SABRE AWARDS 2008. Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nominacje w tym prestiżowym konkursie. W kategorii Baltic Region (Poland, Russia, Estonia, Latvia, Lithuania) do nagrody pretenduje kampania dla Gadu-Gadu "More than an Instant Messenger", a w kategorii Healthcare Providers (B2B) - działania z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.

 

Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wręczenie nagród odbędzie się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Agencja Partner of Promotion otrzymała już nagrodę SABRE AWARDS dwukrotnie - za najlepszą komunikację kryzysową dla banku Inteligo SABRE AWARDS 2004 oraz statuetkę i tytuł "The New European Agency of the Year 2005".

SABRE AWARDS to doroczne nagrody przyznawane dla branży PR - w edycji europejskiej i amerykańskiej. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR z USA i Europy. Pełna lista nominowanych projektów znajduje się na stronie http://www.holmesreport.co.uk/about/sabre_nomineesgolduro2008.htm.

* * *

Partner of Promotion, jedna z najbardziej doświadczonych i utytułowanych agencji PR w Polsce, jest obecna na polskim rynku od 1994 r. Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2000. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwoi działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, farmaceutycznego, budowlanego, nowych technologii oraz przemysłowego. Od wielu lat wysoki poziom doradztwa agencji jest doceniany w kraju i za granicą. Partner of Promotion została trzykrotnie uhonorowana tytułem "Agencji PR Roku" w konkursach - Medium i Impactor, tytułem "The New European Agency of the Year 2005" przyznawanym przez europejski The Holmes Report, a także - w latach 2005 i 2006- statuetką "Lidera Doradztwa" w organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, rankingu firm doradczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. O ten tytuł rywalizują liczne firmy doradcze, audytorskie, kancelarie prawne, firmy doradztwa personalnego oraz agencje public relations. W 2006 miesięcznik "Home&Market" przyznał Partner of Promotion tytuł "Najlepszy Partner w Biznesie". Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskichi międzynarodowych konkursach - agencja otrzymała m.in.: "Złote Spinacze" za najlepszą komunikację antykryzysową; SABRE Awards 2004 za najlepsze działania kryzysowe dla banku Inteligo; IPRA Golden World Awards 2006 za najlepszy projekt CSR w Europie prowadzony dla Rockwool Polska oraz za 2007 za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla Gadu-Gadu; Magellan Awards 2005 za działania PR dla Motoroli oraz Nationwide.
Zmiana oprocentowania produktów kredytowych...
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 16:58

W związku z ostatnimi podwyżkami stóp procentowych ING Bank Śląski podjął decyzję o zmianie oprocentowania limitu zadłużenia w Koncie z Lwem oraz pożyczki odnawialnej dla Klientów indywidualnych. Nowe stawki oprocentowania obowiązują od 1 kwietnia br. 

„Z powodu serii ostatnich podwyżek podstawowych stóp procentowych oraz braku zmian oprocentowania limitów zadłużenia w koncie w ING Banku Śląskim od ponad 2 lat - podjęliśmy decyzję o poniesieniu stawek oprocentowania limitu zadłużenia w Koncie z Lwem, które aktualnie mieści się w granicach 11,25% - 18%. Od kwietnia zmieniliśmy także oprocentowanie pożyczki odnawialnej dla Klientów indywidualnych, które wynosi obecnie 19,4%” – powiedział Tomasz Byczyński, Dyrektor Departamentu Zarządzania Rynkiem Klienta Indywidualnego w ING Banku Śląskim.

Wysokość oprocentowania limitu zadłużenia w Koncie z Lwem uzależniona jest przede wszystkim od wysokości limitu, a także od wybranej oferty – z zabezpieczeniem lub bez.

 

Zmianie nie ulega wysokość oprocentowania kredytów gotówkowych mieszcząca się w granicach od 8,25% do 16,50% oraz oprocentowanie kart kredytowych, które wynosi 15,50% dla kart wypukłych i 19,50% dla kart płaskich.

 

www.ingbank.pl 

Generali i Xelion oferują nowy produkt inwestycyjny...
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 16:57

Do 7 kwietnia br. trwa subskrypcja na nowatorski i atrakcyjny produkt inwestycyjny, przygotowany dla klientów Xelion Doradcy Finansowi wspólnie z Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Inwestycyjna polisa ubezpieczeniowa zawarta na 3 lata gwarantuje osiągnięcie atrakcyjnego i potencjalnie nieograniczonego zysku z inwestycji, opartej o indeks sektora energii słonecznej.

Nowy produkt „Generali Profit" to dostępne dla Klientów Xelion ubezpieczenie na życie i dożycie z gwarantowanym zwrotem 100% kapitału w terminie wykupu. Subskrypcja na produkt trwa do 7 kwietnia br. i dotyczy 3-letniego okresu ubezpieczenia. Minimalna składka jednorazowa wynosi 50 tys. zł.

- „Konstrukcja produktu z możliwością zastosowania dźwigni finansowej daje możliwość otrzymania zadowalających wyników. Przeprowadzone symulacje historyczne wskazują, że możliwa do osiągnięcia maksymalna roczna stopa zwrotu wynosiła prawie 45% a średnia prawie 26%" - mówi Rafał Patzer - Kierownik Zespołu Produktów w Xelion. Doradcy Finansowi.

Inwestycyjna polisa ubezpieczeniowa jest oparta o aktywnie zarządzany indeks SGI World Solar Energy - jeden z najlepszych indeksów sektora energii słonecznej. Aktywne zarządzanie polega na dostosowaniu poziomu ryzyka inwestycji do aktualnej sytuacji na rynku, a tym samym dostosowywany jest poziom zaangażowania w indeks, który może wynieść nawet 250%. Dzięki temu inwestor zyskuje ekspozycję w sektor energii słonecznej, a w przypadku załamania koniunktury w tym sektorze - ryzyko gwałtownych spadków wartości inwestycji jest ograniczone.

- „Generali Profit to kolejny produkt będący efektem współpracy specjalistów Generali oraz doradców finansowych Xelion. Dzięki połączeniu doświadczenia naszych firm udało nam się wspólnie przygotować ciekawą ofertę produktową, która z jednej strony będzie dla klientów dobrą inwestycją kapitału, a z drugiej strony gwarancją ochrony życia. Cieszymy się, że dzięki długotrwałej współpracy z naszym Partnerem biznesowym Generali współuczestniczy w konstruowaniu nowych, przyjaznych klientom instrumentów finansowych" - mówi Wojciech Trybuszkiewicz - Dyrektor Departamentu Bancassurance w Grupie Generali.