Najnowsze wpisy, strona 42


Dwa razy więcej YTONGa na polskim rynku
Autor: muzyczny
07 kwietnia 2008, 14:32

W odpowiedzi na duże zapotrzebowanie na markowe materiały do wznoszenia ścian, Xella Polska modernizuje zakłady w Miliczu i Pile, przechodząc z produkcji betonu komórkowego na produkcję YTONGa i zwiększając równocześnie moce produkcyjne. Dzięki tym inwestycjom już w przyszłym roku ilość polskiego YTONGa na rynku wzrośnie dwukrotnie.

Właśnie dobiegła końca inwestycja w zmianę jakości produktów z betonu komórkowego wytwarzanego w Miliczu. Zakład zaopatruje już w bloczki YTONG obszar południowo-zachodniej Polski. Podobnie, jak pobliska fabryka w Sieradzu, będzie dostarczał na polski rynek 170Tm3 YTONGa rocznie.

Jeszcze w tym roku Xella rozpocznie kolejną tego rodzaju inwestycję - tym razem w zakładzie w Pile. Dotychczasowe moce produkcyjne zakładu wzrosną ze 150 do 300Tm3 rocznie. Zwiększy się też zatrudnienie. Koszt inwestycji to ok. 40 mln zł. Jej zakończenie planowane jest na połowę 2009 roku - wtedy to z zakładu wyjadą pierwsze bloczki YTONG. Zakład w Pile będzie zaopatrywał Polskę północno-zachodnią.

Równolegle ze wzrostem zapotrzebowania na materiały budowlane obserwujemy wzrost świadomości i wymagań klientów. Coraz częściej pytają oni o materiały wysokiej jakości, spełniające wymogi energooszczędności oraz rozwiązania systemowe, takie jak np. System 20 cm. Dotyczy to szczególnie zachodniej części Polski, na którą duży wpływ mają niemieckie trendy w budownictwie - mówi Cezary Szeszuła, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Xella Polska. - Niezależny raport Pentora pokazał też, jak bardzo polscy inwestorzy indywidualni cenią sobie markę YTONG - w badaniu znajomości marek budowlanych zajęła ona pierwsze miejsce wśród marek producentów do wznoszenia ścian. To dodatkowo przekonuje o słuszności ww. inwestycji - dodaje Cezary Szeszuła.

Z danych statystycznych wynika, że w ubiegłym roku w regionie północno-zachodniej Polski zlokalizowana była co czwarta noworozpoczynana inwestycja w budownictwie mieszkaniowym. Było ich aż o 40,5% więcej niż w roku 2006. Inwestorzy indywidualni rozpoczęli budowę o 31,2% większej liczby domów jednorodzinnych, zaś rozpoczętych budów w budownictwie wielorodzinnym było aż o 48% więcej niż w roku 2006.

Wysoki potencjał rozwoju rynku budowlanego w północno-zachodniej części Polski potwierdza również liczba udzielonych pozwoleń na budowę nowych mieszkań - w 2007 roku była ona o 33,3% wyższa niż w roku 2006 - mówi Anna Waszczuk, Analityk Rynku Xella Polska. - Jednocześnie zwiększył się udział przyznanych w tym regionie pozwoleń na budowę w ich ogólnej liczbie.

Potwierdzenie jakości marek tup-tup i HOOP...
Autor: muzyczny
07 kwietnia 2008, 14:31

Hurtimex odnowił certyfikaty bezpieczeństwa na swoje produkty. Spółka zapewnia wysoką jakość dzięki rozwiniętej kontroli całego procesu tworzenia ubrań marek tup-tup i HOOP. Firma testuje każdą partię wyprodukowanych produktów, sprawdzając zachowanie wysokich standardów jakości.

Wysoka jakość marek tup-tup i HOOP została potwierdzona w tym roku odnowieniem certyfikatów na część asortymentu: Bezpieczny dla Niemowląt i Bezpieczny dla Dziecka. Certyfikaty zapewniają zastosowania dzianin i dodatków nie powodujących uczuleń czy podrażnień skóry, szczególnie jest to istotne przy dziecięcej bieliźnie.

Gwarantem wysokiej jakości odzieży jest jej właściwa konstrukcja, odpowiednio dobrany materiał – dzianina i dodatki takie jak guziki, zamki czy rzepy oraz właściwy proces produkcji ubrań. Hurtimex kontroluje jakość swoich ubrań od początku procesu produkcyjnego. Najpierw każdy użyty materiał i surowiec są testowane we własnym laboratorium spółki. W tym miejscu wszystkie dzianiny poddawane są analizie kurczliwości czy trwałości wybarwień. Do produkcji wykorzystuje się tylko te materiały, które pozytywnie przeszły testy.

- Doświadczony zespół projektantów i technologów nadzoruje poprawne wykonanie prototypów i produkcji. Te osoby projektują ubrania marek tup-tup i HOOP, zapewniając ich funkcjonalność oraz zgodność z najnowszymi trendami mody dziecięcej. – wyjaśnia Jarosław Kopeć, członek zarządu Hurtimexu.

Łódzka firma swoją produkcję przeprowadza w 60-70 % zagranicą, gdzie są szyte ubrania najbardziej pracochłonne, czyli odzież wierzchnia – kombinezony, kurtki, czy spodnie. Właściciel marek tup-tup i HOOP, korzystając z usług firm z regionu Azji Południowo-Wschodniej, stawia na sprawdzonych kontrahentów. Na rynku azjatyckim firma działa od 2001, przy wyborze współpracowników stawia na swoich stałych partnerów, z którymi wypracowała własne wysokie standardy jakościowe.

Każda partia ubrań z importu przechodzi surową kontrolę od jakości wykonania po praktyczne testy grup rozmiarowych. Na tym etapie jakość wykonania i zgodność ze wzorami pilnują technologowie spółki. Ostatnim testem przed zaakceptowaniem danej partii jest kontrola grup rozmiarowych, która polega na sprawdzeniu każdego rozmiaru odzieży poprzez jej przymierzenie.

Rusza Szkoła Marketingu Bezpośredniego
Autor: muzyczny
07 kwietnia 2008, 09:40

Już 12 kwietnia rusza kolejna edycja Szkoły Marketingu Bezpośredniego.

Wyłącznym organizatorem jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego a wykładowcami najlepsi, polscy praktycy pracujący w firmach członkowskich SMB. Jest to jedyny tego typu – prowadzony w formule intensywnych warsztatów - kurs w Polsce.

Zajęcia odbywają się co drugi weekend i trwać będą 50 godzin. Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia sygnowany przez Dyrektora Generalnego SMB – Piotra Pokrzywę. W tej edycji zostały rozszerzone zajęcia z – cieszącego się rosnącą popularnością – marketingu interaktywnego oraz mobilnego. Ponadto program zajęć obejmuje warsztaty z: technik i narzędzi BTL, mierzalności skuteczności kampanii BTL, telemarketingu, CRM-u i zarządzania bazami danych, programów lojalnościowych, kreacji w kampaniach BTL, wybranych aspektów prawnych oraz marketingu doświadczeń.

Zajęcia będą odbywały się w centrum szkoleniowym przy ul. Dąbrowskiego 65 w Warszawie.

 

więcej na medialine.pl 

Doskonałe wskaźniki efektywnościowe Polfactor...
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 15:25
W dniu 19 marca br. odbyło się Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Polfactor, które zatwierdziło sprawozdanie z działalności spółki i sprawozdanie finansowe spółki za 2007 rok. Polfactor zakończył rok 2007 osiągając bardzo dobre wskaźniki efektywnościowe, a mianowicie ROE netto (zwrot na kapitale netto) 30% oraz koszt do dochodu netto 39%.
Inwestycyjna Lokata Ubezpieczeniowa GLOBAL...
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 15:25

ING Bank Śląski we współpracy z ING Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie rozpoczął subskrypcję Inwestycyjnej Lokaty Ubezpieczeniowej GLOBAL PROFIT, która gwarantuje pełne bezpieczeństwo zainwestowanego kapitału, a jednocześnie daje możliwość osiągania zysków wynikających z trendów panujących na światowych rynkach, również w okresach dekoniunktury. Subskrypcja potrwa do 25 kwietnia b.r. 

ILU Global Profit to kolejny oferowany przez ING produkt strukturyzowany, którego strategia inwestycyjna oparta jest na modelu matematycznym, który zdobył nagrodę Nobla (Markowitz’s Efficient Frontier Theory), umożliwiającym zarabianie zarówno na wzroście – łącznie z wykorzystaniem dźwigni finansowej, jak i na spadkach poszczególnych rynków. 

„Inwestycja skierowana jest do inwestorów, którzy poszukują szerokich możliwości inwestycyjnych w różne aktywa bazowe , w wielu strefach geograficznych, ale jednocześnie pragną maksymalnie ograniczyć ryzyko inwestycyjne. Jest to produkt mocno zdywersyfikowany zarówno pod względem geograficznym (Europa, USA, Japonia, rynki wschodzące), jak i sektorowym (akcje, obligacje, nieruchomości, surowce naturalne, waluty). Dodatkowo, strategia inwestycyjna zapewnia aktywną alokację pomiędzy poszczególnymi rynkami, w zależności od aktualnie panującej na nich koniunktury oraz dzięki możliwości zawarcia zarówno krótkich, jak i długich pozycji na poszczególnych aktywach umożliwia generowanie zysków również przy wykorzystaniu trendów spadkowych” – powiedział Dariusz Maliszewski Senior Product Manager w ING Banku Śląskim.  

Minimalna kwota, jaką można zainwestować to 3000 złotych. Produkt ma charakter średnioterminowy – okres inwestycji to 36 miesięcy. W okresie subskrypcji środki zgromadzone na rachunkach oprocentowane są według stawki depozytowej w wysokości 4,50% w skali rocznej. 

Oferta jest dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych ING Banku.