Rusza Szkoła Marketingu Bezpośredniego
07 kwietnia 2008, 09:40
Już 12 kwietnia rusza kolejna edycja Szkoły Marketingu Bezpośredniego.
Wyłącznym organizatorem jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego a wykładowcami najlepsi, polscy praktycy pracujący w firmach członkowskich SMB. Jest to jedyny tego typu – prowadzony w formule intensywnych warsztatów - kurs w Polsce.
Zajęcia odbywają się co drugi weekend i trwać będą 50 godzin. Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia sygnowany przez Dyrektora Generalnego SMB – Piotra Pokrzywę. W tej edycji zostały rozszerzone zajęcia z – cieszącego się rosnącą popularnością – marketingu interaktywnego oraz mobilnego. Ponadto program zajęć obejmuje warsztaty z: technik i narzędzi BTL, mierzalności skuteczności kampanii BTL, telemarketingu, CRM-u i zarządzania bazami danych, programów lojalnościowych, kreacji w kampaniach BTL, wybranych aspektów prawnych oraz marketingu doświadczeń.
Zajęcia będą odbywały się w centrum szkoleniowym przy ul. Dąbrowskiego 65 w Warszawie.
więcej na medialine.pl
Dodaj komentarz