Archiwum 04 kwietnia 2008


Inwestycyjna Lokata Ubezpieczeniowa GLOBAL...
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 15:25

ING Bank Śląski we współpracy z ING Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie rozpoczął subskrypcję Inwestycyjnej Lokaty Ubezpieczeniowej GLOBAL PROFIT, która gwarantuje pełne bezpieczeństwo zainwestowanego kapitału, a jednocześnie daje możliwość osiągania zysków wynikających z trendów panujących na światowych rynkach, również w okresach dekoniunktury. Subskrypcja potrwa do 25 kwietnia b.r. 

ILU Global Profit to kolejny oferowany przez ING produkt strukturyzowany, którego strategia inwestycyjna oparta jest na modelu matematycznym, który zdobył nagrodę Nobla (Markowitz’s Efficient Frontier Theory), umożliwiającym zarabianie zarówno na wzroście – łącznie z wykorzystaniem dźwigni finansowej, jak i na spadkach poszczególnych rynków. 

„Inwestycja skierowana jest do inwestorów, którzy poszukują szerokich możliwości inwestycyjnych w różne aktywa bazowe , w wielu strefach geograficznych, ale jednocześnie pragną maksymalnie ograniczyć ryzyko inwestycyjne. Jest to produkt mocno zdywersyfikowany zarówno pod względem geograficznym (Europa, USA, Japonia, rynki wschodzące), jak i sektorowym (akcje, obligacje, nieruchomości, surowce naturalne, waluty). Dodatkowo, strategia inwestycyjna zapewnia aktywną alokację pomiędzy poszczególnymi rynkami, w zależności od aktualnie panującej na nich koniunktury oraz dzięki możliwości zawarcia zarówno krótkich, jak i długich pozycji na poszczególnych aktywach umożliwia generowanie zysków również przy wykorzystaniu trendów spadkowych” – powiedział Dariusz Maliszewski Senior Product Manager w ING Banku Śląskim.  

Minimalna kwota, jaką można zainwestować to 3000 złotych. Produkt ma charakter średnioterminowy – okres inwestycji to 36 miesięcy. W okresie subskrypcji środki zgromadzone na rachunkach oprocentowane są według stawki depozytowej w wysokości 4,50% w skali rocznej. 

Oferta jest dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych ING Banku.

Doskonałe wskaźniki efektywnościowe Polfactor...
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 15:25
W dniu 19 marca br. odbyło się Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Polfactor, które zatwierdziło sprawozdanie z działalności spółki i sprawozdanie finansowe spółki za 2007 rok. Polfactor zakończył rok 2007 osiągając bardzo dobre wskaźniki efektywnościowe, a mianowicie ROE netto (zwrot na kapitale netto) 30% oraz koszt do dochodu netto 39%.
BCC ripostuje!
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 15:24

Enigmatyczne stwierdzenia Minister Pracy Jolanty Fedak dotyczące obciążeń pracodawców związanych z macierzyństwem oraz racjonalizacji stosunków pracodawca-pracownik spotkały się ripostą Business Cenre Club. Wojciech Warski przewodniczący Konwentu BCC wskazuje, w komentarzu dla IPO.pl, że macierzyństwo kobiet jest dobrem wyższym, które powinno być chronione przez państwo, a nie finansowane jedynie przez zatrudniającego.

Odnosząc się do wywiadu jakiego udzieliła Minister Fedak portalowi IPO.pl Wojciech Warski nie pozostawił żadnych wątpliwości – obecnie to, że „ciąża jest rodzajem choroby” wynika wprost z obowiązującego Kodeksu pracy i jest nierzetelnością przypisywanie przedsiębiorcom jakiejś złej woli w krytycznej ocenie tego faktu. Dlatego postuluje o jak najszybsze wprowadzenie zmian, które zapobiegną dyskryminacji kobiet.

Trudno także doszukiwać się podobnych poglądów BCC, jako organizacji zrzeszającej pracodawców oraz Pani Minister na temat uregulowania w racjonalny sposób stosunków pracodawca – pracownik. Warski zarzuca Minister Fedak polityczną poprawność oraz brak pomysłów na rozwiązanie tak palących problemów jak mechanizm sprawnej weryfikacji przez ZUS faktu niezdolności do pracy. Z żalem stwierdza, że rząd Donalda Tuska prezentuje socjalistyczny pogląd na zakład pracy, rozumiany nie jako jednostka biznesowa dająca wymagane zatrudnienie, zyski i podatki, ale również jako punkt opieki socjalnej.

Zobacz jak mocno różnią się stanowiska pracodawców i polityków - pełna wypowiedź Wojciecha Warskiego z BCC oraz wywiad z Minister Fedak „Czy prawo krzywdzi pracodawców?” dostępny na www.IPO.pl!

Dzień Przedsiębiorczości w ING Banku Śląskim...
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 15:23
ING Bank Śląski już po raz trzeci wziął udział w programie „Dzień Przedsiębiorczości” organizowanym przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. 3 kwietnia br. ING odwiedzili młodzi ludzie, którzy zastanawiają się nad pracą w instytucji finansowej. 

„Nasz Bank już po raz trzeci uczestniczy w Dniu Przedsiębiorczości. Pierwszy raz zgłosiliśmy nasz udział w 2006 roku. Wtedy gościliśmy niewielką grupę uczniów z całej Polski. Ten jeden dzień pozwolił nam zrozumieć jak ważnym i cennym doświadczeniem dla młodych ludzi jest te kilka godzin spędzonych w miejscu, z którym może zwiążą swoją przyszłość zawodową” – powiedział Ben van de Vrie, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego. 

„Dzień przedsiębiorczości” w ING Banku Śląskim cieszy się coraz większym zainteresowaniem młodzieży. W tym roku dla uczniów szkół gimnazjalnych i średnich przygotowano ponad 120 stanowisk pracowniczych. Każdy uczeń spędził czas ze specjalnie przydzielonym opiekunem – pracownikiem Banku, zajmującym wybrane przez ucznia stanowisko. Opiekunowie zapoznawali gości ze specyfiką pracy na danym stanowisku oraz z zakresem wykonywanych obowiązków, a także starali się omówić motywy wyboru i predyspozycje do wykonywania danego zawodu. 

Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości organizuje ten wyjątkowy dzień w roku w celu przybliżenia młodym ludziom różnych zawodów. Dzień Przedsiębiorczości ma im pomóc w racjonalnym wyborze ścieżki zawodowej w dorosłym życiu.

Partner of Promotion nominowana do GOLD SABRE...
Autor: muzyczny
04 kwietnia 2008, 10:38

Magazyn The Holmes Report ogłosił nominacje europejskiej edycji konkursu SABRE AWARDS 2008. Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nominacje w tym prestiżowym konkursie. W kategorii Baltic Region (Poland, Russia, Estonia, Latvia, Lithuania) do nagrody pretenduje kampania dla Gadu-Gadu "More than an Instant Messenger", a w kategorii Healthcare Providers (B2B) - działania z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.

 

Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wręczenie nagród odbędzie się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Agencja Partner of Promotion otrzymała już nagrodę SABRE AWARDS dwukrotnie - za najlepszą komunikację kryzysową dla banku Inteligo SABRE AWARDS 2004 oraz statuetkę i tytuł "The New European Agency of the Year 2005".

SABRE AWARDS to doroczne nagrody przyznawane dla branży PR - w edycji europejskiej i amerykańskiej. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR z USA i Europy. Pełna lista nominowanych projektów znajduje się na stronie http://www.holmesreport.co.uk/about/sabre_nomineesgolduro2008.htm.

* * *

Partner of Promotion, jedna z najbardziej doświadczonych i utytułowanych agencji PR w Polsce, jest obecna na polskim rynku od 1994 r. Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2000. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwoi działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, farmaceutycznego, budowlanego, nowych technologii oraz przemysłowego. Od wielu lat wysoki poziom doradztwa agencji jest doceniany w kraju i za granicą. Partner of Promotion została trzykrotnie uhonorowana tytułem "Agencji PR Roku" w konkursach - Medium i Impactor, tytułem "The New European Agency of the Year 2005" przyznawanym przez europejski The Holmes Report, a także - w latach 2005 i 2006- statuetką "Lidera Doradztwa" w organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, rankingu firm doradczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. O ten tytuł rywalizują liczne firmy doradcze, audytorskie, kancelarie prawne, firmy doradztwa personalnego oraz agencje public relations. W 2006 miesięcznik "Home&Market" przyznał Partner of Promotion tytuł "Najlepszy Partner w Biznesie". Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskichi międzynarodowych konkursach - agencja otrzymała m.in.: "Złote Spinacze" za najlepszą komunikację antykryzysową; SABRE Awards 2004 za najlepsze działania kryzysowe dla banku Inteligo; IPRA Golden World Awards 2006 za najlepszy projekt CSR w Europie prowadzony dla Rockwool Polska oraz za 2007 za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla Gadu-Gadu; Magellan Awards 2005 za działania PR dla Motoroli oraz Nationwide.