Partner of Promotion nominowana do GOLD SABRE...
04 kwietnia 2008, 10:38
Magazyn The Holmes Report ogłosił nominacje europejskiej edycji konkursu SABRE AWARDS 2008. Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nominacje w tym prestiżowym konkursie. W kategorii Baltic Region (Poland, Russia, Estonia, Latvia, Lithuania) do nagrody pretenduje kampania dla Gadu-Gadu "More than an Instant Messenger", a w kategorii Healthcare Providers (B2B) - działania z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.
Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wręczenie nagród odbędzie się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Agencja Partner of Promotion otrzymała już nagrodę SABRE AWARDS dwukrotnie - za najlepszą komunikację kryzysową dla banku Inteligo SABRE AWARDS 2004 oraz statuetkę i tytuł "The New European Agency of the Year 2005". |
* * *
Partner of Promotion, jedna z najbardziej doświadczonych i utytułowanych agencji PR w Polsce, jest obecna na polskim rynku od 1994 r. Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2000. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwoi działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, farmaceutycznego, budowlanego, nowych technologii oraz przemysłowego. Od wielu lat wysoki poziom doradztwa agencji jest doceniany w kraju i za granicą. Partner of Promotion została trzykrotnie uhonorowana tytułem "Agencji PR Roku" w konkursach - Medium i Impactor, tytułem "The New European Agency of the Year 2005" przyznawanym przez europejski The Holmes Report, a także - w latach 2005 i 2006- statuetką "Lidera Doradztwa" w organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, rankingu firm doradczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. O ten tytuł rywalizują liczne firmy doradcze, audytorskie, kancelarie prawne, firmy doradztwa personalnego oraz agencje public relations. W 2006 miesięcznik "Home&Market" przyznał Partner of Promotion tytuł "Najlepszy Partner w Biznesie". Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskichi międzynarodowych konkursach - agencja otrzymała m.in.: "Złote Spinacze" za najlepszą komunikację antykryzysową; SABRE Awards 2004 za najlepsze działania kryzysowe dla banku Inteligo; IPRA Golden World Awards 2006 za najlepszy projekt CSR w Europie prowadzony dla Rockwool Polska oraz za 2007 za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla Gadu-Gadu; Magellan Awards 2005 za działania PR dla Motoroli oraz Nationwide.
Dodaj komentarz