Generali i Xelion oferują nowy produkt inwestycyjny...
03 kwietnia 2008, 16:54
Do 7 kwietnia br. trwa subskrypcja na nowatorski i atrakcyjny produkt inwestycyjny, przygotowany dla klientów Xelion Doradcy Finansowi wspólnie z Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Inwestycyjna polisa ubezpieczeniowa zawarta na 3 lata gwarantuje osiągnięcie atrakcyjnego i potencjalnie nieograniczonego zysku z inwestycji, opartej o indeks sektora energii słonecznej.
Nowy produkt „Generali Profit” to dostępne dla Klientów Xelion ubezpieczenie na życie i dożycie z gwarantowanym zwrotem 100% kapitału w terminie wykupu. Subskrypcja na produkt trwa do 7 kwietnia br. i dotyczy 3-letniego okresu ubezpieczenia. Minimalna składka jednorazowa wynosi 50 tys. zł.
- „Konstrukcja produktu z możliwością zastosowania dźwigni finansowej daje możliwość otrzymania zadowalających wyników. Przeprowadzone symulacje historyczne wskazują, że możliwa do osiągnięcia maksymalna roczna stopa zwrotu wynosiła prawie 45% a średnia prawie 26%” – mówi Rafał Patzer – Kierownik Zespołu Produktów w Xelion. Doradcy Finansowi.
Inwestycyjna polisa ubezpieczeniowa jest oparta o aktywnie zarządzany indeks SGI World Solar Energy - jeden z najlepszych indeksów sektora energii słonecznej. Aktywne zarządzanie polega na dostosowaniu poziomu ryzyka inwestycji do aktualnej sytuacji na rynku, a tym samym dostosowywany jest poziom zaangażowania w indeks, który może wynieść nawet 250%. Dzięki temu inwestor zyskuje ekspozycję w sektor energii słonecznej, a w przypadku załamania koniunktury w tym sektorze – ryzyko gwałtownych spadków wartości inwestycji jest ograniczone.
- „Generali Profit to kolejny produkt będący efektem współpracy specjalistów Generali oraz doradców finansowych Xelion. Dzięki połączeniu doświadczenia naszych firm udało nam się wspólnie przygotować ciekawą ofertę produktową, która z jednej strony będzie dla klientów dobrą inwestycją kapitału, a z drugiej strony gwarancją ochrony życia. Cieszymy się, że dzięki długotrwałej współpracy z naszym Partnerem biznesowym Generali współuczestniczy w konstruowaniu nowych, przyjaznych klientom instrumentów finansowych” - mówi Wojciech Trybuszkiewicz – Dyrektor Departamentu Bancassurance w Grupie Generali.
Jury wyróżniło agencję "Za konsekwencję w prowadzeniu działań new businessowych i zaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardów branży." - Impactor to wyjątkowa nagroda, ponieważ przyznawana przez najlepszych specjalistów w naszej branży. Tym bardziej dla nas cenna, ponieważ w tym roku zostaliśmy uhonorowani tytułem Najbardziej Podziwianej Agencji PR pod raz trzeci. Dziękujemy!
BrelOK to czerwona zawieszka z białym symbolem grupy krwi, wprowadzona przez Fundację Krewniacy w ramach programu popularyzującego ideę honorowego krwiodawstwa. Cały dochód ze sprzedaży breloków przeznaczany jest na zakup nowoczesnego autobusu im. Jana Pawła II do poboru krwi, który będzie mógł docierać do dawców krwi w całej Polsce. Akcję Krewniaków tradycyjnie wspierają gwiazdy polskiego kina, mediów, sportu i muzyki, m.in. Renata Dancewicz, Radosław Pazura, Borys Szyc, Olga Bończyk czy Iwona Guzowska.