Najnowsze wpisy, strona 16


Zmiany w składzie Zarządu ING Banku Śląskiego...
Autor: muzyczny
16 maja 2008, 09:09

15 maja 2008 roku Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego podjęła decyzję dotyczącą zmian w składzie Zarządu ING Banku Śląskiego. Marię Elisabeth van Elst, Wiceprezes Zarządu Banku, zastąpi na tym stanowisku Justyna Kesler. 

Maria Elisabeth van Elst (narodowość holenderska) złożyła rezygnację z pełnionej funkcji Wiceprezesa Zarządu Banku z dniem 31 maja 2008 roku w związku z przejściem do pracy w strukturach ING poza granicami Polski. Maria Elisabeth van Elst pracowała w ING Banku Śląskim od sierpnia 2006 roku, wcześniej związana była z Grupą ING poza Polską. W Zarządzie Banku nadzorowała Piony Operacji, IT i Usług. 

Jednocześnie Rada Nadzorcza podjęła decyzję o powołaniu Justyny Kesler na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Banku odpowiadającego za Piony Operacji, IT i Usług. Nową funkcję obejmie z dniem 1 czerwca 2008 roku. 

Justyna Kesler jest związana z ING od 1992 roku. W latach 1992-2001 pracowała w ING Bank NV/Oddział w Warszawie, a potem, do dzisiaj w ING Banku Śląskim. Od 2004 roku nadzoruje Pion Operacji na stanowisku Dyrektora Banku. Justyna Kesler jest absolwentką Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecnie SGH) 

Rada Nadzorcza wyraziła podziękowania Marii Elisabeth van Elst za jej pracę na rzecz ING Banku Śląskiego oraz osobisty wkład wniesiony w osiągnięcia i rozwój Banku.

Nowe wyzwania – nowe logo
Autor: muzyczny
16 maja 2008, 09:08

Centrum Medyczne ENEL-MED S.A, jedno z największych prywatnych centrów medycznych w Polsce, zmieniło logo. Nowy znak graficzny zostanie oficjalnie zaprezentowany podczas otwarcia kolejnej placówki w Warszawie.

Projektujący stworzyli nowy znak na bazie charakterystycznej elipsy towarzyszącej firmie od początku jej powstania oraz zachowali zielono - białą kolorystykę spójną z dotychczasową identyfikacją wizualną firmy. Nowe logo odznacza się większą dynamiką, ale nadal zachowuje swój „medyczny" charakter, który oddaje kolor zielony. Jest to już czwarte logo ENEL-MED w dotychczasowej historii firmy.

„Chcąc podkreślić ogólnopolski wymiar firmy zrezygnowaliśmy z utrzymania w logotypie wizerunku pierwszego oddziału Centrum Medycznego ENEL-MED na warszawskim Zaciszu." - mówi Agnieszka Sura, kierownik działu marketingu - „Dynamiczny rozwój ENEL-MED, otwieranie nowych placówek i stale poszerzany zakres usług sprawił, że nie jesteśmy już tą samą firmą co 15 lat temu. Dlatego zdecydowaliśmy się na logo o nowoczesnej formie, dostosowane do stojących przed naszą firmą wyzwań." - dodaje Sura.

W zależności od sytuacji logo będzie występowało w wariancie podstawowym - elipsa z wpisaną nazwą ENEL-MED oraz rozbudowanym o napis CENTRUM MEDYCZNE lub hasło reklamowe Twoja recepta na zdrowie!

Wprowadzanie odświeżonej identyfikacji wizualnej będzie odbywało się stopniowo. Początkowo logo zostanie zaprezentowane w nowo otwieranych placówkach w Warszawie i Krakowie oraz na stronie internetowej. W dotychczasowych oddziałach w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu wcześniejsze logo będzie zastępowane sukcesywnie.

Logo zaprojektowała współpracująca z Centrum Medycznym ENEL-MED od wielu lat Agencja Reklamowa ID Advertising z Warszawy.

ZERO zł czy 0 PLN? Jabłka w banku
Autor: muzyczny
15 maja 2008, 15:30
15 maja rozpoczęła się kampania MultiBanku promująca nowe taryfy w rachunkach osobistych. Poza standardowymi nośnikami, bank zdecydował się na wykorzystanie nietypowej formy zachęcania Klientów do zapoznania się z ofertą

Kreacja w trwającej kampanii, przygotowana przez agencję BBDO Warszawa, przedstawia zielone i czerwone jabłka, symbolizujące dwie taryfy rachunków. Nośnikami podczas kampanii będą witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku. Bank zdecydował się również na nietypową dla instytucji finansowej formę ekspozycji: 

- Aby wzmocnić przekaz, postanowiliśmy przetestować pewną formę experiential marketing. Poza standardowymi nośnikami, wystawimy przed placówkami drewniane skrzynki z prawdziwymi owocami. Zielone i czerwone jabłka, z naklejonym logotypem MultiBanku, będą symbolizować dwie taryfy rachunków osobistych. Chcemy zachęcić Klientów do częstowania się nietypową ekspozycją i zainteresowania nową ofertą MultiBanku mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku 

Bank wystawi skrzynki z owocami przed 51 placówkami w okresie od 15 do 21 maja. Pozostałe nośniki będą eksponowane przez 3 miesiące. 

Informacje o taryfach:

Z początkiem maja, bank wprowadził do oferty nowe taryfy w rachunkach standardowych. Teraz Klienci mogą korzystać z bezpłatnego MultiKonta „ja” lub wspólnego konta „my” w ramach taryfy Comfort, otrzymując pełną funkcjonalność i darmowe przelewy zewnętrzne przez Internet. Taryfa Comfort jest przeznaczona głównie dla osób korzystających z usług bankowych przez Internet, ale Klienci mogą także obsługiwać konta w placówkach i korzystać z pomocy doradców MultiBanku.

Aletrantywę stanowi taryfa Active charakteryzująca się niższymi kosztami operacji wykonywanych w placówkach i brakiem opłaty za korzystanie z karty debetowej bez względu na ilość i wartość operacji. Opłata za rachunek w taryfie Acitive wynosi 7 zł. MultiBank umożliwia jednak zwrot kosztów jego prowadzenia, jeżeli miesięczne wpływy na rachunek są na poziomie min. 1500 zł.  W praktyce zarówno taryfa Comfort jak i taryfa Active mogą być bezpłatne.

Zaistniej w sieci z mBankiem!
Autor: muzyczny
15 maja 2008, 15:29

Klienci biznesowi mBanku otrzymują za darmo kupon promocyjny na reklamę w Google.

Wszyscy biznesowi Klienci mBanku zarejestrowani w serwisie mikroFirmy.pl, otrzymują całkowicie za darmo promocyjny kod o wartości 200 PLN do wykorzystania na reklamę w wyszukiwarce Google.

Aby skorzystać z promocji wystarczy zalogować się na stronie głównej http://www.mikrofirmy.pl/ a następnie w module „Kupon Google Adwords" kliknąć na przycisk "Pobierz kod".

Osoby, które nie posiadają jeszcze konta w mBanku z chwilą aktywacji rachunku bankowego otrzymują możliwość bezpłatnej rejestracji w mikroFirmy.pl oraz sposobność do skorzystania z promocji.

Google AdWords jest programem umożliwiającym w prosty i łatwy sposób tworzenie i wyświetlanie reklam w wyszukiwarce. Reklamy AdWords prezentowane są obok lub nad wynikami wyszukiwania Google w sekcji „linki sponsorowane", oraz na stronach sieci partnerskiej Google. Pozwala to reklamodawcy na łatwe dotarcie do potencjalnych Klientów z wybranej grupy docelowej. Program AdWords oparty jest na systemie "koszt za kliknięcie", co znacznie ułatwia kontrolowanie kosztów i oznacza, że płaci się tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na reklamę. Umożliwia również wybranie odpowiedniej dla reklamodawcy ceny. Więcej informacji znajdą Państwo w serwisie mikrofirmy.pl oraz na stronach adwords.google.pl

Serwis mikroFirmy.pl stworzony został z myślą o mikroprzedsiębiorcach, posiadających rachunek w mBanku oraz wszystkich internautach poszukujących rzetelnej firmy. Zasadniczą jego częścią jest katalog branż, w którym znajdują się wizytówki firm zarejestrowanych w serwisie, wraz ze szczegółowymi danymi firmowymi.

Serwis przeznaczony jest dla biznesowych Klientów mBanku, którzy poszukują wiarygodnych partnerów i kontaktów biznesowych. Dzięki zastosowaniu unikalnego rozwiązania użytkownicy mają pewność, że przeglądane wizytówki zarejestrowanych firm zawierają prawdziwe dane, potwierdzone przez mBank. Oprócz danych podstawowych, na wizytówce udostępniane mogą być dane dotyczące daty powstania firmy oraz data otwarcia rachunku w mBanku wraz z jego numerem, dzięki czemu oszacowanie wiarygodności firmy staje się bardzo łatwe.

Firmy zarejestrowane na mikroFirmy.pl mogą np. umieszczać specjalne buttony na swoich profilach w serwisach Allegro, eBay, etc. Pozwala to zwiększyć wiarygodność firmy.

Kolejna zaletą serwisu jest, dostęp do bezpłatnej poczty elektronicznej w domenie mikrofirmy.pl, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, półroczny bezpłatny dostęp do pełnej księgowości dla mikroprzedsiębiorstw. Osoby zainteresowane dalszym korzystaniem z usługi zapewnione mają stały rabat na abonament w wysokości 5%.

Andrzej Chmielewski w OTOMOTO Racing Team
Autor: muzyczny
15 maja 2008, 15:29

Ogromne emocje czekają miłośników wyścigów motocyklowych w najbliższy weekend. Na poznańskim torze odbędzie się I Runda Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych. Na starcie pojawi się czołówka polskich zawodników.

W klasie Superstock 600 wystartuje ubiegłoroczny Mistrz Polski Andrzej Chmielewski. Będzie on bronił tytułu jadąc Yamahą YZF R6. Chmielewski wystartuje w tym w sezonie w nowych barwach teamu OTOMOTO Racing Team.

Andrzej jest już po pierwszych testach na włoskim torze Magione. Ich wyniki wskazują na bardzo dobre przygotowanie zawodnika. To, jak i fakt, że odbędą się dwa biegi w klasie Superstock 600 może przynieść ogromne emocje podczas weekendowych zawodów.

I Runda Międzynarodowych Mistrzostw Polski to także inauguracja sezonu wyścigów motocyklowych w Polsce.