Archiwum 15 maja 2008


ZERO zł czy 0 PLN? Jabłka w banku
Autor: muzyczny
15 maja 2008, 15:30
15 maja rozpoczęła się kampania MultiBanku promująca nowe taryfy w rachunkach osobistych. Poza standardowymi nośnikami, bank zdecydował się na wykorzystanie nietypowej formy zachęcania Klientów do zapoznania się z ofertą

Kreacja w trwającej kampanii, przygotowana przez agencję BBDO Warszawa, przedstawia zielone i czerwone jabłka, symbolizujące dwie taryfy rachunków. Nośnikami podczas kampanii będą witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku. Bank zdecydował się również na nietypową dla instytucji finansowej formę ekspozycji: 

- Aby wzmocnić przekaz, postanowiliśmy przetestować pewną formę experiential marketing. Poza standardowymi nośnikami, wystawimy przed placówkami drewniane skrzynki z prawdziwymi owocami. Zielone i czerwone jabłka, z naklejonym logotypem MultiBanku, będą symbolizować dwie taryfy rachunków osobistych. Chcemy zachęcić Klientów do częstowania się nietypową ekspozycją i zainteresowania nową ofertą MultiBanku mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku 

Bank wystawi skrzynki z owocami przed 51 placówkami w okresie od 15 do 21 maja. Pozostałe nośniki będą eksponowane przez 3 miesiące. 

Informacje o taryfach:

Z początkiem maja, bank wprowadził do oferty nowe taryfy w rachunkach standardowych. Teraz Klienci mogą korzystać z bezpłatnego MultiKonta „ja” lub wspólnego konta „my” w ramach taryfy Comfort, otrzymując pełną funkcjonalność i darmowe przelewy zewnętrzne przez Internet. Taryfa Comfort jest przeznaczona głównie dla osób korzystających z usług bankowych przez Internet, ale Klienci mogą także obsługiwać konta w placówkach i korzystać z pomocy doradców MultiBanku.

Aletrantywę stanowi taryfa Active charakteryzująca się niższymi kosztami operacji wykonywanych w placówkach i brakiem opłaty za korzystanie z karty debetowej bez względu na ilość i wartość operacji. Opłata za rachunek w taryfie Acitive wynosi 7 zł. MultiBank umożliwia jednak zwrot kosztów jego prowadzenia, jeżeli miesięczne wpływy na rachunek są na poziomie min. 1500 zł.  W praktyce zarówno taryfa Comfort jak i taryfa Active mogą być bezpłatne.

Andrzej Chmielewski w OTOMOTO Racing Team
Autor: muzyczny
15 maja 2008, 15:29

Ogromne emocje czekają miłośników wyścigów motocyklowych w najbliższy weekend. Na poznańskim torze odbędzie się I Runda Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych. Na starcie pojawi się czołówka polskich zawodników.

W klasie Superstock 600 wystartuje ubiegłoroczny Mistrz Polski Andrzej Chmielewski. Będzie on bronił tytułu jadąc Yamahą YZF R6. Chmielewski wystartuje w tym w sezonie w nowych barwach teamu OTOMOTO Racing Team.

Andrzej jest już po pierwszych testach na włoskim torze Magione. Ich wyniki wskazują na bardzo dobre przygotowanie zawodnika. To, jak i fakt, że odbędą się dwa biegi w klasie Superstock 600 może przynieść ogromne emocje podczas weekendowych zawodów.

I Runda Międzynarodowych Mistrzostw Polski to także inauguracja sezonu wyścigów motocyklowych w Polsce.

Zaistniej w sieci z mBankiem!
Autor: muzyczny
15 maja 2008, 15:29

Klienci biznesowi mBanku otrzymują za darmo kupon promocyjny na reklamę w Google.

Wszyscy biznesowi Klienci mBanku zarejestrowani w serwisie mikroFirmy.pl, otrzymują całkowicie za darmo promocyjny kod o wartości 200 PLN do wykorzystania na reklamę w wyszukiwarce Google.

Aby skorzystać z promocji wystarczy zalogować się na stronie głównej http://www.mikrofirmy.pl/ a następnie w module „Kupon Google Adwords" kliknąć na przycisk "Pobierz kod".

Osoby, które nie posiadają jeszcze konta w mBanku z chwilą aktywacji rachunku bankowego otrzymują możliwość bezpłatnej rejestracji w mikroFirmy.pl oraz sposobność do skorzystania z promocji.

Google AdWords jest programem umożliwiającym w prosty i łatwy sposób tworzenie i wyświetlanie reklam w wyszukiwarce. Reklamy AdWords prezentowane są obok lub nad wynikami wyszukiwania Google w sekcji „linki sponsorowane", oraz na stronach sieci partnerskiej Google. Pozwala to reklamodawcy na łatwe dotarcie do potencjalnych Klientów z wybranej grupy docelowej. Program AdWords oparty jest na systemie "koszt za kliknięcie", co znacznie ułatwia kontrolowanie kosztów i oznacza, że płaci się tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na reklamę. Umożliwia również wybranie odpowiedniej dla reklamodawcy ceny. Więcej informacji znajdą Państwo w serwisie mikrofirmy.pl oraz na stronach adwords.google.pl

Serwis mikroFirmy.pl stworzony został z myślą o mikroprzedsiębiorcach, posiadających rachunek w mBanku oraz wszystkich internautach poszukujących rzetelnej firmy. Zasadniczą jego częścią jest katalog branż, w którym znajdują się wizytówki firm zarejestrowanych w serwisie, wraz ze szczegółowymi danymi firmowymi.

Serwis przeznaczony jest dla biznesowych Klientów mBanku, którzy poszukują wiarygodnych partnerów i kontaktów biznesowych. Dzięki zastosowaniu unikalnego rozwiązania użytkownicy mają pewność, że przeglądane wizytówki zarejestrowanych firm zawierają prawdziwe dane, potwierdzone przez mBank. Oprócz danych podstawowych, na wizytówce udostępniane mogą być dane dotyczące daty powstania firmy oraz data otwarcia rachunku w mBanku wraz z jego numerem, dzięki czemu oszacowanie wiarygodności firmy staje się bardzo łatwe.

Firmy zarejestrowane na mikroFirmy.pl mogą np. umieszczać specjalne buttony na swoich profilach w serwisach Allegro, eBay, etc. Pozwala to zwiększyć wiarygodność firmy.

Kolejna zaletą serwisu jest, dostęp do bezpłatnej poczty elektronicznej w domenie mikrofirmy.pl, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, półroczny bezpłatny dostęp do pełnej księgowości dla mikroprzedsiębiorstw. Osoby zainteresowane dalszym korzystaniem z usługi zapewnione mają stały rabat na abonament w wysokości 5%.

Pierwszy skaner PET-CT w Wielkopolsce
Autor: muzyczny
15 maja 2008, 15:28

W Wielkopolskim Centrum Medycznym na początku maja uruchomiono pierwszy w województwie, supernowoczesny skaner pozytonowej tomografii emisyjnej. Jest to szósty w Polsce skaner PET-CT oraz trzecia polska inwestycja tego typu w całości finansowana przez firmę Euromedic. Dzięki przedsięwzięciu poprawi się sytuacja pacjentów z całego regionu, którzy do tej pory byli kierowani na badania do odległych ośrodków.

Badanie PET-CT pozwala na wykonanie szybko, bezboleśnie i bezpiecznie dokładnego badania całego ciała pacjenta. W określonych przypadkach jest to metoda niezastąpiona, gdyż badanie przy użyciu innych urządzeń nie daje możliwości postawienia tak kompleksowej diagnozy jak w przypadku PET- CT. Zastosowana technologia wykrywa aktywne metabolicznie komórki nowotworowe i pozwala ocenić stopień rozwoju raka oraz wybrać najlepszą metodę leczenia onkologicznego. Za pomocą tego badania można zdiagnozować również chorobę Alzheimera na prawie dwa lata przed wystąpieniem jej klinicznych objawów oraz przeprowadzić szczegółową diagnostykę mięśnia sercowego u osób po zawałach. Badania są wykonywane w ramach umowy z NFZ, dzięki czemu są bezpłatne dla pacjentów.

Najnowszy skaner pozytonowej tomografii emisyjnej został zainstalowany w obrębie Centrum Medycznego HCP przy ul. 28 Czerwca 1956 nr 194. Właścicielem urządzenia jest firma Euromedic, która posiada doświadczenie w prowadzeniu ośrodków tego typu. Dysponuje już skanerami PET-CT w Warszawie oraz we Wrocławiu.

Biorąc pod uwagę międzynarodowe standardy, według których jeden skaner powinien przypadać na milion mieszkańców, sześć skanerów PET-CT w kraju takim jak Polska jest liczbą niewystarczającą i dostęp do tej nowoczesnej metody jest ograniczony. Poza trzema pracowniami Euromedic (Poznań, Warszawa, Wrocław) metodę PET-CT udostępniają jeszcze publiczne ośrodki w Bydgoszczy, Gliwicach oraz w Kielcach.

„Mam nadzieję, że kompetentna współpraca pomiędzy lekarzami-klinicystami a naszą pracownią PET-CT zaowocuje poprawą jakości specjalistycznej opieki medycznej w Wielkopolsce. Dzięki tej metodzie dajemy pacjentom możliwość wczesnej diagnozy na najwyższym, europejskim poziomie” – mówi dr Rafał Czepczyński, kierownik Pracowni PET-CT działającej w Wielkopolskim Centrum Medycznym.

Zmiana metody autoryzacji w ING BankOnLine...
Autor: muzyczny
15 maja 2008, 15:27

Przypominamy o zmianie metody autoryzacji transakcji w systemie ING BankOnLine. Od 19 maja b.r. klienci indywidualni i małe firmy będą mogli dokonywać autoryzacji jedynie za pomocą metody wykorzystującej jednorazowe kody autoryzacyjne oraz modułu oceny poziomu ryzyka składanej dyspozycji.

Wprowadzana metoda wymaga potwierdzania jednorazowym kodem autoryzacyjnym dyspozycji wskazanych przez bank na podstawie zmiennego algorytmu oceniającego ryzyko transakcji. Moduł oceny ryzyka działa na podobnej zasadzie jak programy monitorujące transakcje kartowe, oceniając dyspozycje na postawie wielu czynników składających się na profil zachowań użytkownika. Kod autoryzacyjny jest przesyłany SMS-em lub przekazywany poprzez serwis telefoniczny HaloŚląski. Funkcjonalność ta jest zgodna z najnowszymi światowymi trendami w dziedzinie bezpieczeństwa transakcji dokonywanych w bankowości internetowej.

Metoda autoryzacji wykorzystująca kody autoryzacyjne (jednorazowe) i moduł oceny ryzyka jest dostępna dla klientów banku od sierpnia ubiegłego roku. Od 19 maja b.r. będzie jedynym sposobem potwierdzania transakcji. Dotychczas można było także potwierdzać transakcje za pomocą hasła do klucza umieszczonego na serwerze banku lub zapisanego na dyskach lokalnych. Klienci banku mogą zmienić dotychczas stosowaną metodę autoryzacji na nową poprzez system bankowości internetowej. Operacja zajmuje tylko kilka minut. Zmiany można również dokonać w placówce banku.