Nowe wyzwania – nowe logo
16 maja 2008, 09:08
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A, jedno z największych prywatnych centrów medycznych w Polsce, zmieniło logo. Nowy znak graficzny zostanie oficjalnie zaprezentowany podczas otwarcia kolejnej placówki w Warszawie.
Projektujący stworzyli nowy znak na bazie charakterystycznej elipsy towarzyszącej firmie od początku jej powstania oraz zachowali zielono - białą kolorystykę spójną z dotychczasową identyfikacją wizualną firmy. Nowe logo odznacza się większą dynamiką, ale nadal zachowuje swój „medyczny" charakter, który oddaje kolor zielony. Jest to już czwarte logo ENEL-MED w dotychczasowej historii firmy.
„Chcąc podkreślić ogólnopolski wymiar firmy zrezygnowaliśmy z utrzymania w logotypie wizerunku pierwszego oddziału Centrum Medycznego ENEL-MED na warszawskim Zaciszu." - mówi Agnieszka Sura, kierownik działu marketingu - „Dynamiczny rozwój ENEL-MED, otwieranie nowych placówek i stale poszerzany zakres usług sprawił, że nie jesteśmy już tą samą firmą co 15 lat temu. Dlatego zdecydowaliśmy się na logo o nowoczesnej formie, dostosowane do stojących przed naszą firmą wyzwań." - dodaje Sura.
W zależności od sytuacji logo będzie występowało w wariancie podstawowym - elipsa z wpisaną nazwą ENEL-MED oraz rozbudowanym o napis CENTRUM MEDYCZNE lub hasło reklamowe Twoja recepta na zdrowie!
Wprowadzanie odświeżonej identyfikacji wizualnej będzie odbywało się stopniowo. Początkowo logo zostanie zaprezentowane w nowo otwieranych placówkach w Warszawie i Krakowie oraz na stronie internetowej. W dotychczasowych oddziałach w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu wcześniejsze logo będzie zastępowane sukcesywnie.
Logo zaprojektowała współpracująca z Centrum Medycznym ENEL-MED od wielu lat Agencja Reklamowa ID Advertising z Warszawy.
Dodaj komentarz