Najnowsze wpisy, strona 32


Wzrasta oprocentowanie depozytów w MultiBanku...
Autor: muzyczny
21 kwietnia 2008, 15:47
 

W MultiBanku obowiązują nowe stawki oprocentowania lokat terminowych w PLN oraz rachunków oszczędnościowych MultiMax i MultiMax Aquarius. Zmieniło się również oprocentowanie wybranych produktów kredytowych. 

Oprocentowanie środków ulokowanych na samodzielnym rachunku oszczędnościowym MultiMax wzrosło o 0,15 punktu procentowego i wynosi obecnie 5,40% i 5,50% dla członków Klubu Aquarius. Na większy zysk mogą liczyć również Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z trzy-, cztero- lub sześcio- miesięcznej lokaty terminowej w PLN. Oprocentowanie wzrosło średnio o 0,3 punktu procentowego i wynosi obecnie odpowiednio 5,40%, 5,45% i 5,55% oraz 5,50%, 5,60% i 5,70% dla członków Klubu Aquarius.

W związku ze wzrostem poziomu stóp procentowych NBP zmieniły się także stawki oprocentowania kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym.

Dominet Bank wzbogaca ofertę dla mikroprzedsiębiorstw...
Autor: muzyczny
21 kwietnia 2008, 15:46

Dominet Bank poszerza ofertę dla mikroprzedsiębiorstw o pożyczkę hipoteczną. Produkt jest skierowany do osób prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek prawa handlowego, których roczny przychód ze sprzedaży nie przekracza 800 tys. euro. Przedsiębiorca może przeznaczyć fundusze z pożyczki na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Pożyczka hipoteczna jest kolejnym produktem Dominet Banku skierowanym do mikrofirm. - Wprowadzając ten produkt, stawiamy następny krok ku stworzeniu kompleksowej oferty finansowej dla mikro- i małych przedsiębiorców. To dla naszego Banku strategiczna grupa klientów. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w Polsce jest ponad milion mikro- i małych przedsiębiorstw. Ta liczba będzie rosła dzięki napływowi funduszy unijnych, a to stwarza duże możliwości rozwoju sektora małych firm i będzie zwiększać ich zapotrzebowanie na usługi bankowe – komentuje wprowadzenie nowego produktu Jacek Obłękowski, Prezes Zarządu Dominet Banku S.A.

O pożyczce hipotecznej Dominet Banku

Minimalna kwota pożyczki to 10 tys. złotych lub równowartość tej kwoty we frankach szwajcarskich, euro lub funtach brytyjskich. Maksymalny okres spłaty wynosi 20 lat. Z kolei maksymalna dopuszczalna wartość pożyczki to do 70% wartości nieruchomości, na której zostanie ustanowione zabezpieczenie spłaty w formie hipoteki. O pożyczkę mogą ubiegać się podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą przez okres zaledwie 12 miesięcy. Oprocentowanie pożyczki jest liczone na podstawie stawek referencyjnych:  WIBOR 3M, LIBOR 3M, EURIBOR 3M.
Bank ustala marżę indywidualnie dla każdego klienta. W trakcie okresu kredytowania pożyczkobiorcy mogą odpłatnie zmienić walutę pożyczki, lub spłacić dług przed terminem. Istnieje również możliwość zawieszenia spłaty 12 rat na okres do 2 miesięcy, podwyższenia kwoty pożyczki oraz zmiany okresu kredytowania.


Zabezpieczeniem spłaty pożyczki hipotecznej mogą być nieruchomości należące do pożyczkobiorcy lub do osoby trzeciej, z wyjątkiem gruntów i gospodarstw rolnych.

Nakręć własną reklamę dla mBanku. Ot...
Autor: muzyczny
21 kwietnia 2008, 13:18

mBank ogłasza specjalny konkurs mFestiwal, w którym zachęca obecnych i potencjalnych Klientów do stworzenia spotów i plakatów reklamowych.

Aby wziąć udział w Festiwalu wystarczy nakręcić własną propozycję reklamy TV lub zaprojektować plakat reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie internetowej festiwalu. Zwycięzców konkursu wybiorą internauci głosując bezpośrednio na stronie na wybrane filmy. mFestiwal potrwa do 19 czerwca br. Ogłoszenie laureatów odbędzie się 20 czerwca.

Zwycięzcy głosowania internautów na najlepszy spot reklamowy otrzymują nagrody pieniężne na bezpłatnym rachunku eKONTO w mBanku:

1 miejsce - 25 000 PLN2. miejsce - 10 000 PLN3. miejsce - 5 000 PLN

Autorzy najlepszych plakatów reklamowych również zdobędą nagrody gotówkowe na rachunku eKONTO:

1 miejsce  - 10 000 PLN 2. miejsce -   5 000 PLN3. miejsce -   3 000 PLN

Dodatkowo Komisja mFestiwalu przyzna 20 specjalnych wyróżnień dla twórców najciekawszych prac.

Szeroką komunikację mFestiwalu zapewniają stacje TV o profilu młodzieżowym: MTV, VIVA i 4funTV. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej są też działania ambientowe w wybranych multipleksach sieci Silverscreen i Multikino oraz na uczelniach o profilu artystycznym, humanistycznym i marketingowym.

Patronem mFestiwalu jest portal FILWEB skierowany do pasjonatów kina, który również przyzna swoje nagrody w specjalnej kategorii  „Najbardziej Nakręcony Film".

W swoich ostatnich kampaniach reklamowych mBank prowokował mówiąc „Nie musisz wierzyć reklamie! Sprawdź sam!". Teraz idziemy o krok dalej i mówimy: Nie musisz wierzyć cudzej reklamie! Sam zrób reklamę dla mBanku". - mówi Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za projekt mFestiwal w mBanku - Chcemy w ten sposób wykorzystać kreatywność internautów i zaangażować ich w tworzenie reklamy mBanku. Bierzemy też pod uwagę zaprezentowanie zwycięskiego filmu w ogólnopolskiej stacji TV.

Za przygotowanie serwisu internetowego http://www.mfestiwal.pl/ oraz kreacje promujące konkurs odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing.

Zmiana adresu POK Gdańsk
Autor: muzyczny
19 kwietnia 2008, 11:30
Od najbliższego poniedziałku, 21 kwietnia br. Punkt Obsługi Klienta w Gdańsku zmienia siedzibę - zapraszamy Inwestorów na ul. Wały Jagiellońskie 8.

Gdańska placówka jest nowoczesnym, pełnozakresowym Punktem Obsługi Klienta zapewniającym profesjonalną obsługę i najwyższej jakości wyposażenie. Oferuje pełną gamę usług inwestycyjnych, skierowanych do szerokiego grona Klientów. W Punkcie Obsługi Inwestorzy mają również dostęp do licznych opracowań analitycznych.

Jednocześnie informujemy, iż każdy z 15 Punktów Obsługi Klienta DI BRE Banku, podobnie jak placówka w Gdańsku, jest wyposażony w nowoczesny sprzęt do prezentacji danych giełdowych, informacji z rynku kapitałowego i pieniężnego, notowań giełd zagranicznych. Do dyspozycji Klientów pozostają m.in. serwis Reutersa, Satelitarny System Dystrybucji Informacji Giełdowych, Bloomberg.

Działające w POK-ach terminale giełdowe zapewniają szybkie przekazywanie zleceń na Giełdę oraz natychmiastowe potwierdzenie realizacji transakcji. Aranżacja każdej z placówek zapewnia komfort obsługi Klientów oraz składanie zleceń z zachowaniem całkowitej poufności.

Dogodne usytuowanie w centrum Gdańska Głównego zapewni Inwestorom łatwy i szybki dostęp do Punktu Obsługi Klienta, który będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 17:00.
Bannerom stop!
Autor: muzyczny
18 kwietnia 2008, 14:25

Z Michałem Samojlikiem o widgetach wprowadzonych przez Autentikę rozmawia blog bankowość

 

 

Czy rzeczywiście widgety to dobra forma reklamy?

Wyniki i dane z USA wskazują, że tak. Poprzedni i obecny rok to znaczny wzrost budżetów (do ok. 40mln USD) przeznaczanych właśnie na kampanie oparte o widgety. Widget jako narzędzie powoli zajmuje miejsce klasycznych banerów, które mają coraz mniejszy wpływ na użytkowników sieci. Wraz ze swoją użytecznością i niemal nieograniczonymi możliwościami multimedialnymi stanie się kolejnym krokiem e-marketingu.

 

Skąd taki pomysł właśnie na rozwinięcie takiej działalności przez Autentikę?

Znani jesteśmy z tego, że często jako pierwsi sięgamy po nowości dopiero raczkujące lub wręcz nieobecne w polskim internecie. Tak było z klikoma naszymi społecznościami, agregatorem blogów i tak jest teraz. Obok bezsprzecznie nowatorskich na rynku polskim widgetów pracujemy nad uruchomieniem sieci blogowej Yellowgreen. Po prostu pionierzy dzikiego e-zachoduJ

 

Ile będzie kosztować potencjalnego klienta zareklamowanie się na takich widgecie?

Produkcja widgeta to stosunkowo niewielki koszt. Zaczyna się już od 1-2 tys. zł i zazwyczaj nie przekracza 6-8tys. Oczywiście chodzą nam po głowie bardziej skomplikowane widgety w formie miniaplikacji. W takim wypadku górną granicę trudno ocenić i zależy ona od indywidualnego przypadku.

Dobry widget w swej pierwotnej idei powinien „rozejść” się wirusowo, bez dodatkowych działań. Jak jednak klient wesprze promocję to już temat na inną rozmowę…

 

Czy robione przez was widgety pozostaną darmowe dla tych, którzy będą chcieli je pobrać na swoje stronki?

Widgety są i mam nadzieję zawsze będą darmowe.  My nie przewidujemy opłat za pobranie widgetu.

 

Jak myślicie czy ta forma reklamy wyprze inne sposoby reklamowego zaistnienia w sieci?

Wchodząc rano na dowolny portal, który atakuje mnie wszędobylskimi reklamami, mam szczerze taką nadzieję. Banerom stop!