Archiwum 21 kwietnia 2008


Wzrasta oprocentowanie depozytów w MultiBanku...
Autor: muzyczny
21 kwietnia 2008, 15:47
 

W MultiBanku obowiązują nowe stawki oprocentowania lokat terminowych w PLN oraz rachunków oszczędnościowych MultiMax i MultiMax Aquarius. Zmieniło się również oprocentowanie wybranych produktów kredytowych. 

Oprocentowanie środków ulokowanych na samodzielnym rachunku oszczędnościowym MultiMax wzrosło o 0,15 punktu procentowego i wynosi obecnie 5,40% i 5,50% dla członków Klubu Aquarius. Na większy zysk mogą liczyć również Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z trzy-, cztero- lub sześcio- miesięcznej lokaty terminowej w PLN. Oprocentowanie wzrosło średnio o 0,3 punktu procentowego i wynosi obecnie odpowiednio 5,40%, 5,45% i 5,55% oraz 5,50%, 5,60% i 5,70% dla członków Klubu Aquarius.

W związku ze wzrostem poziomu stóp procentowych NBP zmieniły się także stawki oprocentowania kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym.

Wolontariusze ING wyremontowali pokój zabaw...
Autor: muzyczny
21 kwietnia 2008, 15:47

W miniony piątek zakończyła się kolejna akcja zorganizowana w ramach wolontariatu ING. Tym razem wolontariusze wyremontowali pokój zabaw dla dzieci w hostelu Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta w Zabrzu.

Inicjatorem i koordynatorem akcji był Leszek Kędzior, wolontariusz ING, wybrany niedawno przez Centrum Wolontariatu Osobowością Miesiąca. W wykończeniowych pracach, oprócz wolontariuszy ING, uczestniczył także wiceprezes ING Banku Śląskiego, Mirosław Boda. Prace polegały na dekorowaniu ścian, montowaniu żaluzji oraz wyposażaniu pokoju zabaw dla dzieci w potrzebne materiały. Na rzecz ośrodka przekazany zostanie także sprzęt komputerowy. Większość prac remontowych fundacja wykonała we własnym zakresie, a do poważniejszych czynności, jak np. związanych z instalacją elektryczną, zatrudniono wyspecjalizowane firmy.

Wolontariat ING to program społeczny, który daje pracownikom ING Banku Śląskiego możliwość zaangażowania się w pracę wolontarystyczną. Wolontariuszem może być każdy, we wszystkich dziedzinach życia społecznego, wszędzie tam, gdzie taka pomoc jest potrzebna.

Wolontariusz sam decyduje ile czasu przeznacza na wolontariat, jednak od zeszłego roku każdy z pracowników banku może przeznaczyć 1 dzień (8 godzin zawodowego czasu pracy) na działania w ramach wolontariatu. Większość wolontariuszy pracuje bezpośrednio z dziećmi w świetlicach środowiskowych, gdzie uczą angielskiego (Angielski z ING), tłumaczą zagadnienia z zakresu informatyki, ekonomii, czy po prostu odrabiają z młodzieżą lekcje. Organizują też inne akcje np. czytanie książek (program biblioterapeutyczny W Towarzystwie Lwa), turnieje sportowe czy malowanie i odnawianie obiektów. Część z nich pracuje w biurach organizacji wolontarystycznych, gdzie pomaga w realizowaniu projektów lub w organizowaniu różnych akcji i wydarzeń.

Dominet Bank wzbogaca ofertę dla mikroprzedsiębiorstw...
Autor: muzyczny
21 kwietnia 2008, 15:46

Dominet Bank poszerza ofertę dla mikroprzedsiębiorstw o pożyczkę hipoteczną. Produkt jest skierowany do osób prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek prawa handlowego, których roczny przychód ze sprzedaży nie przekracza 800 tys. euro. Przedsiębiorca może przeznaczyć fundusze z pożyczki na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Pożyczka hipoteczna jest kolejnym produktem Dominet Banku skierowanym do mikrofirm. - Wprowadzając ten produkt, stawiamy następny krok ku stworzeniu kompleksowej oferty finansowej dla mikro- i małych przedsiębiorców. To dla naszego Banku strategiczna grupa klientów. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w Polsce jest ponad milion mikro- i małych przedsiębiorstw. Ta liczba będzie rosła dzięki napływowi funduszy unijnych, a to stwarza duże możliwości rozwoju sektora małych firm i będzie zwiększać ich zapotrzebowanie na usługi bankowe – komentuje wprowadzenie nowego produktu Jacek Obłękowski, Prezes Zarządu Dominet Banku S.A.

O pożyczce hipotecznej Dominet Banku

Minimalna kwota pożyczki to 10 tys. złotych lub równowartość tej kwoty we frankach szwajcarskich, euro lub funtach brytyjskich. Maksymalny okres spłaty wynosi 20 lat. Z kolei maksymalna dopuszczalna wartość pożyczki to do 70% wartości nieruchomości, na której zostanie ustanowione zabezpieczenie spłaty w formie hipoteki. O pożyczkę mogą ubiegać się podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą przez okres zaledwie 12 miesięcy. Oprocentowanie pożyczki jest liczone na podstawie stawek referencyjnych:  WIBOR 3M, LIBOR 3M, EURIBOR 3M.
Bank ustala marżę indywidualnie dla każdego klienta. W trakcie okresu kredytowania pożyczkobiorcy mogą odpłatnie zmienić walutę pożyczki, lub spłacić dług przed terminem. Istnieje również możliwość zawieszenia spłaty 12 rat na okres do 2 miesięcy, podwyższenia kwoty pożyczki oraz zmiany okresu kredytowania.


Zabezpieczeniem spłaty pożyczki hipotecznej mogą być nieruchomości należące do pożyczkobiorcy lub do osoby trzeciej, z wyjątkiem gruntów i gospodarstw rolnych.

Nakręć własną reklamę dla mBanku. Ot...
Autor: muzyczny
21 kwietnia 2008, 13:18

mBank ogłasza specjalny konkurs mFestiwal, w którym zachęca obecnych i potencjalnych Klientów do stworzenia spotów i plakatów reklamowych.

Aby wziąć udział w Festiwalu wystarczy nakręcić własną propozycję reklamy TV lub zaprojektować plakat reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie internetowej festiwalu. Zwycięzców konkursu wybiorą internauci głosując bezpośrednio na stronie na wybrane filmy. mFestiwal potrwa do 19 czerwca br. Ogłoszenie laureatów odbędzie się 20 czerwca.

Zwycięzcy głosowania internautów na najlepszy spot reklamowy otrzymują nagrody pieniężne na bezpłatnym rachunku eKONTO w mBanku:

1 miejsce - 25 000 PLN2. miejsce - 10 000 PLN3. miejsce - 5 000 PLN

Autorzy najlepszych plakatów reklamowych również zdobędą nagrody gotówkowe na rachunku eKONTO:

1 miejsce  - 10 000 PLN 2. miejsce -   5 000 PLN3. miejsce -   3 000 PLN

Dodatkowo Komisja mFestiwalu przyzna 20 specjalnych wyróżnień dla twórców najciekawszych prac.

Szeroką komunikację mFestiwalu zapewniają stacje TV o profilu młodzieżowym: MTV, VIVA i 4funTV. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej są też działania ambientowe w wybranych multipleksach sieci Silverscreen i Multikino oraz na uczelniach o profilu artystycznym, humanistycznym i marketingowym.

Patronem mFestiwalu jest portal FILWEB skierowany do pasjonatów kina, który również przyzna swoje nagrody w specjalnej kategorii  „Najbardziej Nakręcony Film".

W swoich ostatnich kampaniach reklamowych mBank prowokował mówiąc „Nie musisz wierzyć reklamie! Sprawdź sam!". Teraz idziemy o krok dalej i mówimy: Nie musisz wierzyć cudzej reklamie! Sam zrób reklamę dla mBanku". - mówi Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za projekt mFestiwal w mBanku - Chcemy w ten sposób wykorzystać kreatywność internautów i zaangażować ich w tworzenie reklamy mBanku. Bierzemy też pod uwagę zaprezentowanie zwycięskiego filmu w ogólnopolskiej stacji TV.

Za przygotowanie serwisu internetowego http://www.mfestiwal.pl/ oraz kreacje promujące konkurs odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing.