19 kwietnia 2008, 11:30
Gdańska placówka jest nowoczesnym, pełnozakresowym Punktem Obsługi Klienta zapewniającym profesjonalną obsługę i najwyższej jakości wyposażenie. Oferuje pełną gamę usług inwestycyjnych, skierowanych do szerokiego grona Klientów. W Punkcie Obsługi Inwestorzy mają również dostęp do licznych opracowań analitycznych.
Jednocześnie informujemy, iż każdy z 15 Punktów Obsługi Klienta DI BRE Banku, podobnie jak placówka w Gdańsku, jest wyposażony w nowoczesny sprzęt do prezentacji danych giełdowych, informacji z rynku kapitałowego i pieniężnego, notowań giełd zagranicznych. Do dyspozycji Klientów pozostają m.in. serwis Reutersa, Satelitarny System Dystrybucji Informacji Giełdowych, Bloomberg.
Działające w POK-ach terminale giełdowe zapewniają szybkie przekazywanie zleceń na Giełdę oraz natychmiastowe potwierdzenie realizacji transakcji. Aranżacja każdej z placówek zapewnia komfort obsługi Klientów oraz składanie zleceń z zachowaniem całkowitej poufności.
Dogodne usytuowanie w centrum Gdańska Głównego zapewni Inwestorom łatwy i szybki dostęp do Punktu Obsługi Klienta, który będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 17:00.