Archiwum kwiecień 2008, strona 3


Decyzje WZA Banku Pekao SA
Autor: muzyczny
24 kwietnia 2008, 10:43
Bank Pekao SA informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zatwierdziło w dniu dzisiejszym sprawozdanie finansowe Banku za rok 2007.

Jednocześnie Zgromadzenie podjęło decyzję w sprawie wysokości dywidendy, która wyniesie 9,60 zł na jedną akcję, o 6,7 procent więcej niż rok wcześniej. Termin ustalenia dywidendy to 15 maja 2008, zaś termin jej wypłaty to 3 czerwca 2008. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy udzieliło również absolutorium wszystkim członkom Rady Nadzorczej i Zarządu Banku z wykonania przez nich obowiązków w 2007 roku.

Zarządzanie podróżami dla biznesu
Autor: muzyczny
23 kwietnia 2008, 20:40

Platforma usług turystycznych www.FRU.PL poszerzyła swoją ofertę o profesjonalne zarządzanie podróżami dla klienta biznesowego. Nowe rozwiązanie kierowane jest  w szczególności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Kompleksowa obsługa obejmuje zapewnienie przelotu, zakwaterowania w hotelu w Polsce i na całym świecie, ubezpieczenia dla podróżnych, a także samochodu (rent-a-car) lub transferu z lotniska.

Do każdej firmy decydującej się na korzystanie z usług FRU.PL, zostanie oddelegowany dedykowany doradca, który jako opiekun klienta, będzie odpowiedzialny za rezerwację optymalnych połączeń w najkorzystniejszych taryfach. Doradca ten, zadba nie tylko o optymalne warunki przelotu, ale również zaproponuje zakwaterowanie z bogatej oferty 40 000 hoteli i 3 000 apartamentów na całym świecie, zajmie się formalnościami związanymi z ubezpieczeniem oraz wynajmie ulubiony model samochodu. Nowa platforma biznesowa to także dostęp do stawek negocjowanych, których klienci nie znajdą robiąc rezerwację bezpośrednio z hotelem.

 

Nowoczesny system CRM sprawia, że nawet w momencie niedyspozycji personalnego doradcy, można liczyć na udzielenie zupełnej odpowiedzi na każde pytanie klienta, w każdym miejscu i w każdym czasie. Dzięki bazie danych, w której znajdują się dane pracowników oraz firmy, dzwoniący klient jest automatycznie rozpoznawany i dopasowywany do swojego doradcy, a baza preferencji pozwala zarezerwować ulubione miejsce w samolocie i dopasować czas podróży do osobistych upodobań.

 

„Potrzeby klienta korporacyjnego bardzo różnią się od oczekiwań podróżujących prywatnie. Chcemy, aby klienci korzystający z oferty FRU.PL mogli liczyć na obsługę na najwyższym poziomie. Wysoki standard obsługi to nie tylko poszukiwanie najlepszych ofert, to także czas poświęcony klientowi i elastyczność, jeśli chodzi o jego potrzeby. FRU bardzo indywidualnie podchodzi do aktualnych potrzeb klienta. Nasz personel zna wymogi biznesu i wie jak istotna jest cena. Rozumie również, że plany biznesowe mogą się zmieniać w ostatnim momencie. ”- deklaruje Michał Wrodarczyk, prezes Zarządu FRU.PL

Konsultanci FRU.PL zajmą się nie tylko organizacją przelotu, ale również szczegółami takimi jak fakt, aby punkty za loty w programie lojalnościowym nie przepadły i były systematycznie dodawane.

Usługa zarządzania podróżami dla klienta biznesowego to już drugi element poszerzający ofertę FRU.PL  w ostatnim czasie. Na początku kwietnia platforma wzbogaciła się o moduł rezerwacji hotelowych, który umożliwia dostęp do najlepszych i sprawdzonych hoteli w kraju i na świecie. W najbliższym czasie planowane jest wprowadzenie kolejnych intuicyjnych narzędzi, za pomocą których, każdy w domowym zaciszu będzie mógł zaplanować swoją podróż.

Rozwiązania o minimalnym wpływie na środowisko...
Autor: muzyczny
23 kwietnia 2008, 15:21

Na tegorocznych targach w Hanowerze firma Sharp Electronics zaprezentuje swoje osiągnięcia, badania i projekty związane z oszczędzaniem energii i generowaniem energii bez emisji CO2 do atmosfery. Na stoisku numer A39 o powierzchni ponad 200 m2 umiejscowionym w alei 27, Sharp Electronics udowodni swoją wiodącą rolę jako firma o wysokiej świadomości ekologicznej. W Sharp’ie najważniejsze są technologie mające na celu wytworzenie produktów przyjaznych środowisku i umożliwiające wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.

Energia – oszczędzanie i wytwarzanie metodami przyjaznymi dla środowiska

Ekologicznie zaawansowane miasta, budynki biurowe, domy i produkcja przyjazna środowisku - dla każdej z tych czterech kategorii firma Sharp, lider technologii LCD i ogniw słonecznych, zaprojektowała przyszłościowe rozwiązania dotyczące energii. Celem Sharp’a jest ochrona środowiska naturalnego, a nowe, energooszczędne modele, wysoka sprzedaż paneli słonecznych i ekologicznie zaplanowana produkcja przyczyniają się do aktywnego udziału firmy Sharp w redukcji emisji CO2 do atmosfery.

Dla Sharp’a ochrona środowiska naturalnego jest wyzwaniem równie ważnym jak wysoka jakość produktów i odpowiedzialność społeczna. Rozwiązania i działania nienaruszające równowagi środowiska naturalnego to klucz do sukcesu światowej strategii ekologicznej tego elektronicznego giganta. I tak np. opracowane wytyczne pod nazwą „Sharp Green Product Guideline” gwarantują ciągłe ulepszanie parametrów produktów mających wpływ na środowisko. System zarządzania środowiskowego zapewnia wysoki i jednocześnie trwały poziom ochrony środowiska na całym świecie i jest wprowadzony we wszystkich fabrykach i niemal wszystkich oddziałach firmy.

Technologie Sharp’a to ekologiczne kroki milowe

W ostatnich latach wiele telewizorów LCD Sharp’a wypracowało sobie miano ‘ekologicznych’. W roku 2005 telewizor Sharp’a został pierwszym płaskoekranowym odbiornikiem, który uhonorowano europejskim certyfikatem Eco-label, wydawanym przez Komisję Europejską. W chwili obecnej ponad 40 modeli LCD Sharp’a może poszczycić się tym odznaczaniem.

Dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań w dziedzinie technologii LCD, Sharp nie tylko osiąga najlepszą możliwą jakość obrazu i supernowoczesny design, ale również zadziwiającą wydajność pod względem ekologicznym, co jest spełnieniem hasła „telewizory LCD dla przyszłości”. Najnowszy prototyp telewizora LCD Sharp’a łączy unikalne rozwiązania technologii LCD z niezrównaną wydajnością: grubość równa jedynie 20 mm, współczynnik dynamicznego kontrastu 100 000:1 przy rocznym zużyciu energii rzędu 140kWh dla telewizora 52 calowego.P

Ponad pięćdziesięcioletnie doświadczenie w dziedzinie ogniw fotogalwanicznych stawia firmę Sharp w pozycji lidera technologii paneli słonecznych.

Sharp rozpoczął badania nad ogniwami i ich projektowaniem już w roku 1959, a masowa produkcja paneli zaczęła się w 1963 roku. Pierwszy raz zastosowano nowy produkt w japońskich latarniach morskich w 1966 roku, a w 1976 w ogniwa zostały wyposażone satelity. Do dzisiaj Sharp wypuścił na rynek ogniwa słoneczne o łącznej mocy 2 GW, a co czwarty panel słoneczny na świecie został wyprodukowany przez japońskiego giganta.

Światowy popyt na baterie słoneczne gwałtownie rośnie. Firma Sharp już ponad pół wieku temu dostrzegła drzemiący potencjał energii słonecznej, a dzisiaj wie, że źródło to jest kluczowe w dalszym rozwoju cywilizacji i zmniejszeniu emisji CO2 do atmosfery. Firma jest również siłą napędową światowej akcji popularyzowania wykorzystania energii słonecznej.

Cywilizacja o minimalnym wpływie na środowisko

Projekt zaawansowanego ekologicznie miasta, opracowany przez Sharp’a, przewiduje szerokie zastosowanie paneli słonecznych, m.in. na dachach domów, fasadach budynków i użycie ich jako źródeł energii dla miejskiego oświetlenia Koncepcja ta zakłada, że energia słoneczna staje się zintegrowanym źródłem zasilającym miasto przyszłości. Jednocześnie energooszczędne produkty użytku domowego pozwalają na zmniejszenie zużycia energii elektrycznej.

Produkcja w zgodzie z naturą

Planowanie i budowanie najnowocześniejszych fabryk jest jednym z szalenie ważnych punktów strategii ekologicznej firmy Sharp. Fabryki te działają w pełnej harmonii z otaczającą je przyrodą. Czołowym przykładem jest wytwórnia telewizorów LCD Kameyama, gdzie jedna trzecia potrzebnej energii powstaje za pomocą technologii przyjaznych środowisku – systemów kogeneracji opartych na naturalnym gazie, ogniwom paliwowym i jednej z największych na świecie elektrowni słonecznych, co powoduje znaczne zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery.

Nowy kompleks przemysłowy na miarę XXI wieku w Sakai rozpocznie pracę w 2010 roku. Po raz pierwszy na świecie, ogniwa słoneczne i panele LCD będą tam produkowane razem. Pozwoli to na wykorzystanie skomplikowanych synergii produkcyjnych i uniknięcie niepotrzebnego transportu.

 

Generali wchodzi na rynek DIRECTOd 5 maja...
Autor: muzyczny
23 kwietnia 2008, 15:20

Generali wchodzi na rynek DIRECTOd 5 maja br. Grupa Generali rozpoczyna dystrybucję produktów ubezpieczeniowych w modelu sprzedaży bezpośredniej, tzw. direct, przez telefon i Internet. Od samego początku Klienci usługi Generali Direct będą mogli nabywać pełny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, a także polisy mieszkaniowe i podróżne. Sprzedaż w formie direct będzie dla Generali uzupełniającym kanałem dystrybucji, komplementarnym dla tradycyjnych sieci sprzedaży. Generali chce zaoferować Klientom konkurencyjną na tym rynku cenę swoich produktów oraz wyróżniać się jakością serwisu i obsługi likwidacji szkód.

Od 5 maja br. Grupa Generali rozpoczyna dystrybucję produktów ubezpieczeniowych w modelu sprzedaży bezpośredniej, tzw. direct, przez telefon i Internet. Od samego początku Klienci usługi Generali Direct będą mogli nabywać pełny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, a także polisy mieszkaniowe i podróżne. Sprzedaż w formie direct będzie dla Generali uzupełniającym kanałem dystrybucji, komplementarnym dla tradycyjnych sieci sprzedaży. Generali chce zaoferować Klientom konkurencyjną na tym rynku cenę swoich produktów oraz wyróżniać się jakością serwisu i obsługi likwidacji szkód. 

Dzięki wdrożeniu nowego modelu dystrybucji swoich usług Grupa Generali stała się w ten sposób w 100 procentach kompleksowym ubezpieczycielem w Polsce, zarówno w rozumieniu zakresu oferty produktowej, jak i kanałów dostępu do usług firmy. 

- „Dotychczas brakowało nam zdalnego kanału dostępu do naszej oferty, przez co narażaliśmy się na tracenie z pola widzenia rynku wartego kilkaset mln zł rocznie. Od teraz potrzebę bycia w 100% kompleksowym ubezpieczycielem wypełniamy. Chcemy zaoferować klientom najwyższej jakości produkty ubezpieczeń komunikacyjnych, mieszkaniowych i podróżnych, które charakteryzować będzie atrakcyjna na rynku direct cena” – mówi Andrzej Jarczyk, Prezes Zarządu Grupy Generali w Polsce.

Oferta produktowa

Klienci Grupy Generali zyskają możliwość zakupu produktów ubezpieczeniowych za pośrednictwem telefonu oraz Internetu. Do ich dyspozycji firma oddaje wykwalifikowanych konsultantów, dostępnych pod ogólnopolskim numerem telefonu 95-05 oraz internetowy serwis www.generalidirect.pl .

Od początku Klienci będą mogli nabyć pełny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych firmy, w tym:

- AC
- OC
- NNW
- Assistance,

a także:
- ubezpieczenia mieszkaniowe,
- ubezpieczenia podróżne.

Model biznesowy

Działalność Generali na rynku direct będzie się różniła od modelu funkcjonowania większości konkurentów firmy. Kanał sprzedaży bezpośredniej - przez telefon i Internet - będzie w strategii Generali pełnił rolę uzupełniającego kanału dystrybucji, komplementarnego dla własnych, tradycyjnych sieci sprzedaży.

- „Forma sprzedaży bezpośredniej będzie dla Generali pełniła rolę uzupełniającego – w stosunku do sieci agencyjnej – kanału dystrybucji usług. Nie będziemy też uczestniczyć w obserwowanym ostatnio wyścigu, w którym na ogromne kampanie reklamowe wydaje się czasem wyższe kwoty, niż pozyskuje przypisu składki” – komentuje Prezes Andrzej Jarczyk.

Wyróżnikiem Generali na rynku direct będzie także najwyższej jakości serwis likwidacji szkód.

- „Na rynku direct chcemy wyróżniać się najwyższej jakości produktami, ich atrakcyjną ceną oraz rozbudowanym serwisem likwidacji szkód, wraz z jakością jego procesów, wykwalifikowanym zespołem oraz ogólnopolską siecią i doświadczeniami zdobywanymi od niemal 10 lat naszej obecności na polskim rynku” – dodaje Michał Gomowski, Członek Zarządu Generali TU, odpowiedzialny w Grupie Generali za pion ubezpieczeń majątkowych.

Grupa docelowa

Swoją ofertę na rynku direct Grupa Generali adresuje do osób chętnie korzystających ze zdobyczy nowych technologii, dokonujących transakcji e-commerce, aktywnych, dla których zdalna forma kontaktu z ubezpieczycielem wynika z ich trybu życia i akceptacji dla takich narzędzi sprzedażowych jak telefon i Internet. Generali będzie chciało dotrzeć głównie do Klientów powyżej 28 roku życia, mieszkańców większych miast, użytkowników popularnych marek samochodów. 

- „Rynek usług finansowych w formule direct w Polsce rozwija się dzięki coraz większej popularności usług bankowości internetowej, a także pokaźnym środkom finansowym, wydawanym zarówno przez banki, jak i w ostatnim czasie również ubezpieczycieli na promocję ich produktów dystrybuowanych za pośrednictwem telefonu i Internetu. Chcemy wykorzystać fakt pobudzenia tego rynku i dotrzeć do nowych grup klientów, których nie mielibyśmy szansy pozyskiwać, gdybyśmy nie wdrożyli nowej możliwości sprzedaży w formule direct” – dodaje Andrzej Jarczyk.

Plany sprzedażowe

Generali szacuje, że w pierwszym roku działalności sprzedaż w kanale direct wyniesie kilkadziesiąt tysięcy różnego rodzaju polis. Firma może pozyskać w ten sposób kilkanaście mln zł przypisu składki.

- „Nie wykluczamy, że w przyszłości - wraz z postępującym wzrostem świadomości ekonomicznej oraz ubezpieczeniowej Polaków, a także wraz z coraz większą popularyzacją Internetu w Polsce - ten kanał dystrybucji będzie pełnił coraz większą rolę w strategii Generali” – podsumowuje Prezes Andrzej Jarczyk.

Grupa BRE Banku partnerem strategicznym Kongresu...
Autor: muzyczny
23 kwietnia 2008, 15:19
Już po raz kolejny Grupa BRE Banku jest partnerem strategicznym Kongresu Public Relations, który rozpoczął się 23 kwietnia 2008 r. w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. W tym roku Kongres organizowany jest już po raz siódmy.

Kongres PR to jedno z najbardziej prestiżowych spotkań ekspertów z dziedziny public relations, gromadzące corocznie najlepszych polskich specjalistów, przedstawicieli środowiska akademickiego oraz praktyków, kierujących największymi firmami. Jego celem jest zaprezentowanie dokonań w dziedzinie public relations oraz wyróżnienie działań i firm, które dzięki swoim osiągnięciom wpływają na rozwój polskiego PR.

Pierwszy dzień Kongresu przebiegnie pod hasłem „Biznes, Media i Polityka”, a poruszone zostaną takie zagadnienia jak rola mediów w obecnej sytuacji politycznej, czy „Ekranowa Odyseja. Blaski i cienie medialnych wystąpień polityków i nie tylko”. Drugi dzień zjazdu poświęcony będzie samemu środowisku PR i jego wizerunkowi, natomiast tematem przewodnim ostatniego dnia będzie „Odpowiedzialność społeczna firmy oraz subtelny PR wolontariatu pracowniczego”.

Podczas wydarzenia goście będą mieli okazję wysłuchać wystąpień takich wybitnych ekspertów, jak m.in. prof. dr hab. Jerzy Olędzki (Uniwersytet Warszawski), dr Jarosław Flis (Uniwersytet Jagielloński), Grzegorz Miecugow (TVN24) oraz Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion). Taki dobór gości umożliwia spotkania świata nauki z biznesem oraz daje szansę na inspirującą wymianę poglądów na temat przyszłości i kierunków rozwoju public relations w Polsce.

Dodatkową atrakcją rzeszowskiego spotkania będzie wręczenie nagród "Mocni Wizerunkiem”, przyznawanych firmom zaangażowanym społecznie. Organizatorzy zapraszają ponadto na towarzyszący Kongresowi III Przegląd Filmów Korporacyjnych "MEDIAL 2008".