Archiwum kwiecień 2008, strona 18


Chleb i 200 złotych proszę
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 16:55

Teraz płacąc np. za nocleg w hotelu, benzynę lub zakupy w supermarkecie Klienci MultiBanku, w wybranych punktach, będą mogli jednocześnie wypłacać gotówkę bezpośrednio w kasie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Bank zniósł prowizję za wypłatę środków w ramach usługi Visa cash back.  

Transakcje w ramach Visa cash back cieszą się dużą popularnością między innymi w Wielkiej Brytanii czy Stanach Zjednoczonych, gdzie z powodzeniem zastępują operacje bankomatowe przy wypłatach niewielkiej ilości gotówki. Warunkiem skorzystania z usługi jest dokonanie płatności w kasach wybranych sklepów lub np. restauracji, umożliwiających jednoczesne pobranie środków z rachunku. 

W Polsce jest już ponad 6 tysięcy punktów usługowo-handlowych, w których Klienci MultiBanku mogą wypłacać gotówkę w ramach cash backu. Lista takich instytucji rośnie, a znajdują się wśród nich między innymi apteki, stacje benzynowe, sklepy spożywcze, salony kosmetyczne czy hotele. Zdaniem Urszuli Pawlikowskiej, Naczelnika Wydziału Kart Kredytowych MultiBanku, wraz ze wzrostem ilości punktów obsługujących cash back, Polacy będą chętniej korzystać z tego rozwiązania.

 - Punkty z usługą cash back skutecznie uzupełniają sieć bezprowizyjnych bankomatów, a Klienci są zainteresowani możliwością pobrania pieniędzy bez dodatkowych opłat. Myślę, że obniżanie kosztów i coraz większa dostępność cash backu zachęci Polaków do korzystania z usługi, która z czasem stanie się powszechna – mówi PawlikowskaDodatkowym czynnikiem popularyzującym cash back będą zapewne Polacy wracający do kraju, którzy pracując za granicą korzystali z tego rozwiązania doceniając jego funkcjonalność.  ­­dodaje  

Usługa cash back jest dostępna dla posiadaczy kart debetowych wydanych do wszystkich MultiKont od 1 października 2006. W ramach wypłat w kasach, bank umożliwia pobranie do 200 zł podczas jednej transakcji. Od 1 kwietnia b.r. operacje cash back są zwolnione z prowizji.   

Szczegółowe informacje o usłudze cash back oraz link do wyszukiwarki punktów obsługujących tę funkcjonalność (w podziale na województwa i miasta) są dostępne pod adresem: http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikonta/cashback/

Generali i Xelion oferują nowy produkt inwestycyjny...
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 16:54

Do 7 kwietnia br. trwa subskrypcja na nowatorski i atrakcyjny produkt inwestycyjny, przygotowany dla klientów Xelion Doradcy Finansowi wspólnie z Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Inwestycyjna polisa ubezpieczeniowa zawarta na 3 lata gwarantuje osiągnięcie atrakcyjnego i potencjalnie nieograniczonego zysku z inwestycji, opartej o indeks sektora energii słonecznej.

Nowy produkt „Generali Profit” to dostępne dla Klientów Xelion ubezpieczenie na życie i dożycie z gwarantowanym zwrotem 100% kapitału w terminie wykupu. Subskrypcja na produkt trwa do 7 kwietnia br. i dotyczy 3-letniego okresu ubezpieczenia. Minimalna składka jednorazowa wynosi 50 tys. zł.

- „Konstrukcja produktu z możliwością zastosowania dźwigni finansowej daje możliwość otrzymania zadowalających wyników. Przeprowadzone symulacje historyczne wskazują, że możliwa do osiągnięcia maksymalna roczna stopa zwrotu wynosiła prawie 45% a średnia prawie 26%” – mówi Rafał Patzer – Kierownik Zespołu Produktów w Xelion. Doradcy Finansowi.

Inwestycyjna polisa ubezpieczeniowa jest oparta o aktywnie zarządzany indeks SGI World Solar Energy - jeden z najlepszych indeksów sektora energii słonecznej. Aktywne zarządzanie polega na dostosowaniu poziomu ryzyka inwestycji do aktualnej sytuacji na rynku, a tym samym dostosowywany jest poziom zaangażowania w indeks, który może wynieść nawet 250%. Dzięki temu inwestor zyskuje ekspozycję w sektor energii słonecznej, a w przypadku załamania koniunktury w tym sektorze – ryzyko gwałtownych spadków wartości inwestycji jest ograniczone.

- „Generali Profit to kolejny produkt będący efektem współpracy specjalistów Generali oraz doradców finansowych Xelion. Dzięki połączeniu doświadczenia naszych firm udało nam się wspólnie przygotować ciekawą ofertę produktową, która z jednej strony będzie dla klientów dobrą inwestycją kapitału, a z drugiej strony gwarancją ochrony życia. Cieszymy się, że dzięki długotrwałej współpracy z naszym Partnerem biznesowym Generali współuczestniczy w konstruowaniu nowych, przyjaznych klientom instrumentów finansowych” - mówi Wojciech Trybuszkiewicz – Dyrektor Departamentu Bancassurance w Grupie Generali.

Polfactor kończy 1 kwartał 2008 z obrotami...
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 16:54

Obroty firm zrzeszonych w Polskim Związku Faktorów wyniosły w I kwartale 2008 roku 7,3 miliarda złotych. Oznacza to wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2007 r. o 88 proc.  

Polfactor zrealizował obroty na poziomie 775 milionów złotych i ma 11-procentowy udział w rynku PZF. Liderem pozostaje ING Commercial Finance (43 proc.), wyprzedzając Pekao Faktoring (17 proc.).

Partner of Promotion najbardziej podziwianą...
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 11:48

Partner of Promotion otrzymała statuetkę Impactora 2007 wraz z tytułem "Najbardziej Podziwianej Agencji Roku".

 

Jury wyróżniło agencję "Za konsekwencję w prowadzeniu działań new businessowych i zaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardów branży." - Impactor to wyjątkowa nagroda, ponieważ przyznawana przez najlepszych specjalistów w naszej branży. Tym bardziej dla nas cenna, ponieważ w tym roku zostaliśmy uhonorowani tytułem Najbardziej Podziwianej Agencji PR pod raz trzeci. Dziękujemy!

Impactory Roku są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorów sektora reklamowego i mediów. Wybór odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Głosowanie ma charakter elitarny - biorą w nim udział przedstawiciele liderów rynku.
Agito.pl uzyskuje miano Przyjaciela Krewniaków...
Autor: muzyczny
02 kwietnia 2008, 20:18

Agito.pl - największy polski hipermarket internetowy z elektroniką użytkową - przyłączył się do akcji charytatywnej brelOK Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi. Od 26 marca br. każdy z klientów sklepu będzie mógł wesprzeć akcję przy okazji zakupów w sklepie.

 

BrelOK to czerwona zawieszka z białym symbolem grupy krwi, wprowadzona przez Fundację Krewniacy w ramach programu popularyzującego ideę honorowego krwiodawstwa. Cały dochód ze sprzedaży breloków przeznaczany jest na zakup nowoczesnego autobusu im. Jana Pawła II do poboru krwi, który będzie mógł docierać do dawców krwi w całej Polsce. Akcję Krewniaków tradycyjnie wspierają gwiazdy polskiego kina, mediów, sportu i muzyki, m.in. Renata Dancewicz, Radosław Pazura, Borys Szyc, Olga Bończyk czy Iwona Guzowska.

- Cieszymy się, że możemy przyłączyć się do akcji ratującej życie, wspierając program Krewniacy. Wierzę, że platforma internetowa Agito.pl będzie doskonałym wsparciem projektu, a nasi klienci przy okazji zakupów chętnie będą wspomagać tę inicjatywę - mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.

Agito.pl wprowadza do swojej oferty brelOKi Krewniaków, które będzie można łatwo znaleźć na stronie internetowej sklepu, a cały przychód z ich sprzedaży przekaże fundacji. Breloki dla ośmiu grup krwi będzie można dodać do koszyka tak jak inne produkty, będą także proponowane Klientom podczas każdej finalizacji zakupów w Agito.pl.

Zapraszamy do wsparcia akcji.