Archiwum maj 2008, strona 7


Wymiana Kart Debetowych Byłych Klientów...
Autor: muzyczny
09 maja 2008, 09:01

Bank Pekao SA przypomina o kolejnym etapie procesu migracji rachunków grupy byłych klientów Banku BPH SA do systemu informatycznego Banku Pekao SA. Na tydzień przed włączeniem macierzystego oddziału do systemu Pekao, posiadane przez klientów karty debetowe, wydane przez Bank BPH SA, zostaną wyłączone.  

W niedzielę 11 maja 2008 r. przed godz.18:00, wyłączone zostaną karty debetowe wydane przez Bank BPH SA klientom 33 oddziałów w województwie dolnośląskim, wielkopolskim oraz opolskim, w takich miastach jak m.in. Opole, Poznań czy Wrocław. Pełna lista tych oddziałów znajduje się w załączniku. 

Na adresy korespondencyjne wszystkich klientów tych oddziałów zostały wcześniej wysłane nowe karty Banku Pekao SA i kody PIN do tych kart, wraz z prośbą o ich szybką aktywację oraz odpowiednią instrukcją postępowania. Klienci, którzy jeszcze nie aktywowali nowych kart, powinni to zrobić do dnia wyłączenia, czyli do 11 maja 2008 r. dokonując dowolnej operacji z użyciem otrzymanego kodu PIN, na przykład wypłacając gotówkę z bankomatu lub płacąc kartą za zakupy. 

W razie pytań lub wątpliwości związanych z procesem aktywacji kart, zapraszamy klientów na stronę www.pekao.com.pl/karty lub prosimy o kontakt ze swoim oddziałem Banku.

Migracja Do Systemu Pekao24 w województwie...
Autor: muzyczny
09 maja 2008, 09:01

Bank Pekao SA przypomina o kolejnym etapie procesu migracji rachunków grupy byłych klientów Banku BPH SA do systemu informatycznego Banku Pekao SA.  W najbliższy weekend będą migrowane rachunki klientów 28 oddziałów w województwie lubelskim, podkarpackim, świętokrzyskim oraz łódzkim, w takich miastach jak m.in. Kielce,  Lublin, Nałęczów, Łódź, czy Dębica. Pełna lista tych oddziałów znajduje się w załączniku.

Klienci, których oddziały będą w najbliższy weekend migrowane do systemu informatycznego Banku Pekao SA, od piątku 9 maja od godziny 19.00 do poniedziałku 12 maja do godz. 6.00 nie będą mieli dostępu do swojego rachunku poprzez bankowość Internetową i serwis SMS. 

Klienci otrzymali nowe numery rachunków, które będą obowiązywać po zintegrowaniu z systemem informatycznym Banku Pekao SA, ale dla wygody klientów obydwa numery rachunków, tj. dotychczasowy i nowy,  mogą być używane wymiennie do końca 2008 r.

Do zalogowania się w Pekao24 niezbędne są:

NUMER KLIENTA - zastąpi on dotychczasowy numer CIF i będzie używany do identyfikacji we wszystkich serwisach Pekao24. Numer klienci otrzymali odrębnym listem NUMER PIN - to czterocyfrowy numer, który służy do logowania w serwisach Pekao24. Numer PIN został wysłany do klienta odrębnym listem poleconym.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących funkcjonowania usługi Pekao24 klienci mogą uzyskać pomoc w oddziale banku, w którym prowadzony jest rachunek, oraz za pośrednictwem Infolinii banku 0-801-365 365 lub +48 42 68 38 232 z telefonów komórkowych i z zagranicy.

Prezes Zarządu Banku BPS S.A. Mirosław...
Autor: muzyczny
09 maja 2008, 09:00

W dniu 8 maja 2008 r. Rada Nadzorcza Banku BPS S.A. jednogłośnie powołała Prezesa Zarządu Mirosława Potulskiego na kolejną kadencję obejmującą lata 2008-2011.

Mirosław Potulski po raz pierwszy został powołany na Prezesa Zarządu Banku  BPS S.A. 26 kwietnia 2007 r. i odbył 1/3 poprzedniej kadencji. 

Mirosław Potulski ma 53 lata. Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe w zakresie bankowości w Wyższej Szkole Bankowości w Gdańsku. W latach 1983-89 pracował w PSS „Społem” w Kwidzynie, najpierw  na stanowisku Wiceprezesa, a od 1984 roku na stanowisku Prezesa Zarządu. Od 1983 r. był członkiem Banku Spółdzielczego w Kwidzynie, od 1998 r. pełnił funkcje wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej tego banku, natomiast od listopada 2000 roku - Prezesa Zarządu.

Plany rozwojowe Banku BPS S.A.  zakładają przede wszystkim  wzmocnienie kapitałowe i zwiększenie udziałów w rynku, rozbudowę sieci placówek, jak również rozpoczęcie działalności Domu Maklerskiego oraz Bankowego Centrum Finansowego, zajmującego się windykacją należności. Obecnie trwają również prace nad stworzeniem w Banku BPS S.A.  własnego centrum autoryzacji kart. Według stanu na 31.03.2008 r. zysk brutto Banku BPS S.A. wyniósł 19,9 mln zł i był wyższy od wielkości założonej w planie finansowym o 91,9 %, natomiast zysk netto ukształtował się na poziomie 17,0 mln zł, tj. wyższym od prognozowanego o 94,8 %. Wygenerowany w I kwartale br. zysk brutto, jak i netto w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku był wyższy odpowiednio o 105,1 % i 105,0 %.

WILK ELEKTRONIK WSPÓŁPRACUJE Z KROLL ONTRACK...
Autor: muzyczny
09 maja 2008, 09:00

Wilk Elektronik SA., jedyny producent pamięci komputerowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Kroll Ontrack, wiodąca firma odzyskiwania danych na świecie zawarły porozumienie o współpracy. Na mocy porozumienia użytkownicy pamięci GOODRAM mogą odzyskać utracone dane w katowickim laboratorium Kroll Ontrack, nie tracąc przy tym gwarancji.   

Porozumienie może mieć znaczenie dla kilku milionów użytkowników komputerów oraz urządzeń mobilnych, w których wykorzystywane są produkty GOODRAM i GOODDRIVE, wytwarzane przez Wilk Elektronik SA.  

Współpraca z Kroll Ontrack pozwoli klientom Wilk Elektronik w momencie utraty danych z nośników  pamięci sygnowanych marką GOODRAM na zachowanie gwarancji mimo ingerencji w nośniki specjalistów odzyskiwania danych.  

- Zawarte porozumienie pozwala zaoferować naszym klientom wartość dodaną, nieosiągalną u innych producentów. To również duże wyzwanie dla nas jako producenta. Wyrażenie zgody na ingerencję specjalistów zewnętrznych w tak zaawansowane technologicznie produkty jak GOODRAM to decyzja przełomowa w naszej strategii. Nie ukrywam, że współpraca była możliwa wyłącznie z jedną firmą odzyskiwania danych na świecie – powiedział Łukasz Gruszka, Product Manager w Wilk Elektronik SA.

Statystyki mówią, że utrata danych z kart pamięci, czy też przenośnych pamięci pen-drive stanowią zaledwie kilka procent.  O ile jednak statystyka nie wzbudza większych emocji, o tyle każdy kto kiedykolwiek utracił cenne zdjęcia, czy dokumenty – doskonale wie, z czym się to wiąże. Dzięki nowoczesnemu laboratorium oraz wiedzy zatrudnionych specjalistów, użytkownik zyskuje szansę na odzyskanie cennych danych. Co ciekawe głównymi przyczynami utraty danych na świecie są awaria sprzętu (59 proc.) i błąd człowieka (26 proc.), zaś najpopularniejszym nośnikiem danych trafiającym do laboratoriów odzyskiwania danych są dyski twarde (95 proc.).

- Współpraca z Wilk Elektronik to wyzwanie organizacyjne i technologiczne. Polska firma jest największym producentem na rynku pamięci komputerowych w naszym kraju. Jednocześnie oferuje rozwiązania na najwyższym światowym poziomie. Jesteśmy jednak gotowi na to wyzwanie. Za wsparcie technologiczne współpracy będą odpowiadali katowiccy specjaliści Kroll Ontrack pracujący w największym laboratorium odzyskiwania danych w tej części Europy – powiedział Marek Suczyk, dyrektor zarządzający Kroll Ontrack w Polsce.  

Użytkownicy produktów sygnowanych marką GOODRAM w przypadku utraty danych powinni skorzystać z bezpłatnej, ogólnopolskiej infolinii odzyskiwania danych 0800 90 90 90. Czas odzyskiwania danych wynosi średnio siedem dni roboczych.  

Porozumienie między Wilk Elektronik, a Kroll Ontrack wchodzi w życie z dniem 1 maja i będzie dotyczyło kart pamięci GOODRAM oraz pamięci przenośnych (pen-drive) GOODDRIVE.

###

Informacje o firmie Wilk Elektronik SA.: Wilk Elektronik jest liderem na polskim rynku pamięci komputerowych i jedynym ich producentem w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma od samego początku specjalizowała się w układach pamięci RAM, stopniowo rozszerzając swoją ofertę o pamięci typu flash. W chwili obecnej pod marką GOODRAM sprzedawane są karty pamięci Secure Digital (w tym microSD i miniSD), SDHC (w tym micro i mini), Compact Flash, MMC mobile, MS Pro Duo (microSD+adapter) oraz czytniki tychże kart. Z kolei wszystkie pamięci przenośne (popularne pen-drive) wytwarzane są pod marką GOODDRIVE.
Pamięci produkowane są w nowoczesnej fabryce w Łaziskach Górnych, koło Katowic. Nowoczesne maszyny oraz wykwalifikowana kadra zapewniają wysoką jakość produkcji. Dzięki temu Wilk Elektronik udziela wieczystej gwarancji na wszystkie produkty sprzedawane pod marką GOODRAM i GOODDRIVE. By uzyskać więcej informacji na temat Wilk Elektronik SA oraz marki GOODRAM i GOODDRIVE zapraszamy na strony: www.wilk.com.pl www.goodram.com   

Informacje o firmie Kroll Ontrack sp. z o.o., polskim oddziale firmy Kroll Ontrack Inc.: Kroll Ontrack sp. z o.o.(www.krollontrack.pl ) jest polskim oddziałem Kroll Ontrack Inc. – wiodącego na świecie dostawcy
usług odzyskiwania danych oraz informatyki śledczej (ang. computer forensics). Firma dysponuje największym
i najbardziej zaawansowanym technologicznie w Europie Środkowej i Wschodniej laboratorium odzyskiwania danych
i informatyki śledczej. W strukturach Kroll Ontrack sp. z o.o. działa również, największe poza Stanami Zjednoczonymi, centrum rozwoju oprogramowania Kroll Ontrack. 

Informacje o firmie Kroll Ontrack Inc.: Kroll Ontrack dostarcza usługi i oprogramowanie bazujące na najnowszych technologiach. Klientami firmy są  jednostki prawne, klienci korporacyjni, jednostki administracji państwowej, a także klienci indywidualni. Kroll Ontrack jest dostawcą usług w zakresie odzyskiwania danych, zaawansowanego wyszukiwania danych, papierowego i elektronicznego odnajdywania danych, informatyki śledczej, konsultingu w zakresie informacji posiadanych w formie elektronicznej oraz konsultingu sądowego. Kroll Ontrack jest technologicznym działem Kroll Inc., globalnej firmy konsultingowej zajmującej się zarządzaniem ryzykiem.  By uzyskać więcej informacji o Kroll Ontrack zapraszamy do odwiedzenia stron:www.krollontrack.com; www.ontrackdatarecovery.com; www.engeniumsearch.com; www.trialgraphix.com.

Zmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl...
Autor: muzyczny
09 maja 2008, 08:59

NetSprint.pl wraz z portalem Wirtualna Polska ujednolicają swoją ofertę reklam wyświetlanych kontekstowo (w wyszukiwarce i na serwisach partnerskich). W wyniku przeprowadzonych zmian wszystkie reklamy emitowane będą w modelu aukcyjnym. Wprowadzono też szereg unikalnych udogodnień dla reklamodawców i partnerów sieci Adkontekst oraz uruchomiono serwis www.adkontekst.pl, zawierający niezbędne informacje dla klientów sieci. Pod marką Adkontekst oferowane będą także Linki Sponsorowane.

Dotychczas reklamy w wyszukiwarce NetSprint prezentowane były oddzielnie z dwóch systemów: Linków Sponsorowanych – emitowanych powyżej wyników wyszukiwania oraz Boksów WP – eksponowanych z prawej strony wyników wyszukiwania. Poza tym, reklamodawcy korzystający z Linków Sponsorowanych nie mieli dotąd możliwości wpływania na zajmowaną przez nie pozycję reklamową poprzez zmianę ceny za kliknięcie (to zaś często uniemożliwiało im zdobycie wysokiej pozycji na liście wyświetlanych reklam). W efekcie wprowadzonych właśnie zmian połączona została baza Linków Sponsorowanych i Boksów WP, a o kolejności ich wyświetlania będą decydować jedynie ich atrakcyjność dla użytkowników oraz zadeklarowana cena (model aukcyjny). Emisja reklam w całej sieci serwisów partnerskich odbywa się na podobnej zasadzie. Dzięki tym zmianom reklamodawca może znacznie zwiększyć widoczność swojego przekazu reklamowego. Jednocześnie klienci sieci Adkontekst – podczas zakupu oraz zarządzania kampaniami – mogą nadal korzystać z interfejsów obu paneli (NetSprint.pl i WP.pl).

Dzięki zaawansowanej technologii wykorzystywanej przez Adkontekst, wszystkie reklamy wyświetlane są kontekstowo: w wyszukiwarce – w powiązaniu z zapytaniem użytkownika, zaś w sieci partnerskiej – w związku z treścią artykułu czytanego przez niego. W ten sposób oferta reklamodawcy jest prezentowana tylko i wyłącznie internautom, którzy są nią zainteresowani. Sieć Adkontekst pozwala dotrzeć do ponad 10 milionów polskich internautów*. Zrzesza najbardziej opiniotwórcze i renomowane serwisy polskiego Internetu – między innymi WP.pl, Gratka.pl, o2.pl, IDG.pl, serwisy PolskaPresse (m.in. naszemiasto.pl, wiadomości24.pl), serwisy Mediów Regionalnych, Rzeczpospolita.pl, Yellowpages.pl, ePuls.pl).

Zmiany w ofercie wprowadzono w odpowiedzi na najnowsze trendy na rynku reklamy internetowej – reklamodawcy dostrzegli bowiem potencjał reklamy w wyszukiwarkach oraz w serwisach partnerskich. W badaniach efektywności różnych form reklamy w internecie, 30% marketerów wskazało marketing w wyszukiwarkach jako przynoszącą największy zwrot z inwestycji. Dla porównania, 12% wskazało na e-mail marketing, a 4% na PR i uczestnictwo w konferencjach (SEMPO, 2006).

„Z danych IAB wynika, że wydatki na reklamę w wyszukiwarkach w 2007 roku wyniosły 110 mln złotych, co oznacza wzrost aż o 83% w porównaniu z rokiem poprzednim. Na rok 2008 prognoza jest też optymistyczna i zakłada wzrost do 190 mln złotych. – podkreśla Grzegorz Borowski z Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za projekt Adkontekst – O rosnącej popularności tej formy reklamy decyduje m.in. fakt, że jest ona niedroga i z założenia trafia do odbiorców, którzy są zainteresowani przekazem, a więc do potencjalnych klientów. Poza tym reklamodawca płaci nie za wyświetlenie reklamy, ale za przejście klienta na jego stronę WWW. Wraz z Netsprint.pl pracujemy nad doskonaleniem naszej sieci reklamy Adkontekst od wielu lat. Mamy świadomość jej znaczenia i chcemy być pierwszym wyborem reklamodawców zakładających w swoich budżetach promocyjnych wydatki na kontekstową reklamę internetową.”

„Część naszych reklamodawców chce wysokiego zwrotu ze środków zaangażowanych w kampanię i dotarcia do bardzo wąskiej grupy potencjalnych klientów. Dla innych najważniejsza jest możliwość pozyskania relatywnie niedużym kosztem dużej liczby internautów zainteresowanych ich ofertą. Często bardzo istotne jest, aby przy okazji wzmacniać budowę ich marki. Jest dla nas bardzo ważne, aby nasi reklamodawcy precyzyjnie określali cele kampanii reklamowej i później je realizowali. Dlatego obok coraz lepszych narzędzi, zapewniamy im, na każdym etapie kampanii, dostęp do doświadczonych konsultantów naszej sieci” – powiedział Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.

Najważniejsze cechy reklamy w sieci Adkontekst

Reklama w Adkontekście umożliwia precyzyjne kierowanie przekazu reklamowego do grupy docelowej interesującej danego reklamodawcę. Dzięki połączeniu potencjału wyszukiwarki i sieci partnerskiej zapewnia możliwość dotarcia do zdecydowanej większości polskich internautów. W odróżnieniu od wielu innych mediów, reklamodawca ma pełną kontrolę nad wydatkami oraz nad miejscem emisji reklamy. O efektywności kosztowej takiej formy promocji w duźej mierze decyduje model rozliczeń Pay-per-Click – reklamodawca płaci tylko, jeśli internauta kliknie w jego reklamę i zostanie przekierowany na jego stronę internetową.

Reklamodawca sam decyduje o cenie, jaką jest gotów zapłacić za jedno kliknięcie. W zależności od swojej strategii może wybrać jeden z dwóch modeli:

• Max CPC – reklamodawca określa maksymalną cenę za klikniecie, którą jest gotowy zapłacić za przekierowanie internauty. System automatycznie optymalizuje realny koszt kliknięcia (w oparciu o działanie mechanizmu aukcyjnego).

• Stałe CPC – reklamodawca określa realną cenę za każde kliknięcie, co ułatwia precyzyjne zaplanowanie liczby kliknięć w ramach założonego budżetu. W modelu aukcyjnym, dzięki wykorzystaniu złożonych algorytmów reklamy te rywalizują na równi z reklamami w modelu Max CPC Reklamodawcy, którzy zdecydują się na dłużej korzystać z sieci Adkontekst mogą liczyć na atrakcyjny program lojalnościowy (m.in. otrzymując darmowe punkty po przekroczeniu określonego progu wielkości zamówienia).

Ponadto, odróżnieniu od wielu innych sieci, reklamodawca ma możliwość pełnej kontroli nad miejscem prezentowania reklam – może dodawać i wyłączać słowa kluczowe oraz kategorie tematyczne, a także decydować zarówno o emisji na wybranych kategoriach serwisów, jak i na pojedynczych wortalach tematycznych. Firmy, które chcą reklamować się na konkretnym obszarze geograficznym (region lub miasto) mogą skorzystać z mechanizmu geotargetowania.

Reklamodawcy mogą również korzystać z unikalnego produktu Adkontekst Exclusive - graficzno-tekstowej formy reklamowej emitowanej w jako billboard, rectangle lub skyscraper. Produkt ten bardzo efektywnie wspomaga kampanie brandingowe klientów, przy zachowaniu korzystnego modelu rozliczeń (klient płaci tylko za przekierowanie).

Dla reklamodawców zainteresowanych wykorzystaniem wszystkich możliwości sieci przygotowano poradnik: „Jak skutecznie dotrzeć do klientów w sieci Adkontekst” – dostępny pod adresem: WWW.adkontekst.pl/Poradnik

* Megapanel, Gemius, styczeń 2008.

Adkontekst jest to sieć reklamy kontekstowej, emitowanej w wynikach wyszukiwania i serwisach partnerskich. Sieć zarządzana jest wspólnie przez NetSprint.pl i Wirtualną Polskę.

NetSprint.pl dostarcza złożone rozwiązania w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej dla klientów biznesowych. Oferta firmy obejmuje reklamę w wyszukiwarce i sieci kontekstowej, tworzenie mechanizmów wyszukiwawczych na potrzeby korporacji, serwisów i sklepów internetowych oraz monitoring komunikacji w internecie pod marką NewsPoint.

NetSprint.pl prowadzi sprzedaż reklam w sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz w wynikach wyszukiwania w NetSprint.pl i WP. Ich łączny zasięg to ponad 10 mln polskich internautów (Megapanel PBI/Gemius). Firma oferuje systemy do przeszukiwania zasobów korporacyjnych, stron internetowych, intranetu oraz sklepów internetowych. Usługa monitorowania komunikacji w internecie – NewsPoint - pozwala na monitorowanie ponad 1300 polskich i 600 serwisów zagranicznych, w tym portale, wortale, serwisy społecznościowe oraz blogi.

Wyszukiwarka NetSprint jest dostępna na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 140 dużych serwisach oraz kilku tysiącach witryn amatorskich.

Właścicielem NetSprint.pl jest grupa medialna Mecom Europe. Od czerwca 2007 roku NetSprint.pl należy do Interactive Advertising Bureau Polska.

Wirtualna Polska (www.wp.pl) – pierwszy polski portal internetowy, multimedialna platforma komunikacji, informacji i transakcji elektronicznych. Współtworzona przez użytkowników Sieci jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskim Internecie. Miesięczna liczba odsłon stron portalu Wirtualna Polska przekracza 2 miliardy 62 miliony (za: Megapanel PBI/Gemius, I 2008). Systematycznie wzbogacając swe zasoby, WP.pl udostępnia użytkownikom największą liczbę internetowych serwisów tematycznych, wysokiej klasy rozwiązania e-biznes, telewizję i radio internetowe, najbogatszą w polskiej Sieci ofertę reklamową oraz profesjonalne witryny finansowe. WP jest także operatorem sieci komórkowej WPmobi.