Archiwum marzec 2008


BRE Bank zaprasza na kolejne seminarium z...
Autor: muzyczny
31 marca 2008, 15:35
BRE Bank i CASE – Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych Fundacja Naukowa zapraszają na kolejne seminarium z cyklu, tym razem na tematZaburzenia na światowych rynkach a sektor finansowy w Polsce”. Spotkanie odbędzie się 3 kwietnia 2008 r. o godz. 15.00 w siedzibie centrali BRE Banku, przy ul. Senatorskiej 18 w Warszawie (V p., sala nr 5.3.).

Podczas seminarium BRE-CASE goście będą mieli okazję wysłuchać wykładów wybitnych specjalistów i praktyków ekonomii, m.in. dr. Jerzego Pruskiego („Banki centralne w obliczu zaburzeń na światowych rynkach finansowych – Wnioski dla Polski”)Wiesława Szczuki - głównego ekonomisty BRE Banku („Wpływ zaburzeń na światowych rynkach finansowych na sytuację sektora bankowego w Polsce”)Stanisław Kluza - przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego („Kryzys na rynku kredytów hipotecznych w USA i jego wpływ na sektor ubezpieczeniowy w Polsce”)Wymienieni eksperci wezmą ponadto udział w dyskusji panelowej.

Seminaria BRE-CASE to forum dyskusji o kluczowych zagadnieniach sektora finansowego, finansów publicznych, unii monetarnej i innych bieżących, ważnych kwestii polityki gospodarczej w Polsce i na świecie. Cykl seminariów naukowych BRE Bank zainicjował wspólnie z CASE w 1999 roku. Ich celem jest propagowanie wiedzy na szeroko pojęte tematy finansów i ekonomii. Biorą w nich udział zarówno dziennikarze, naukowcy, studenci, jak i praktycy z wielu dziedzin ekonomii.
Nowy Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku
Autor: muzyczny
31 marca 2008, 15:35

Od 1 kwietnia 2008 Wojciech Bolanowski obejmie stanowisko Dyrektora Biura Marketingu MultiBanku.  

Wojciech Bolanowski pełnił dotychczas funkcję Wicedyrektora Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu w mBanku. Pracę w BRE Banku SA rozpoczął w 2000 roku i w okresie ostatnich siedmiu lat zajmował się między innymi web-marketingiem, e-commerce oraz budową internetowej społeczności Klientów mBanku. Z wykształcenia jest doktorem nauk medycznych.

 - MultiBank ma przed sobą ambitne cele, dlatego otrzymaną nominację traktuję jako duże wyróżnienie, ale również wyzwanie – mówi Wojciech BolanowskiJestem przekonany, że doświadczenia, które zdobyłem w mBanku, połączone z doświadczeniami MultiBanku, pozwolą na wypracowanie strategii skutecznie wspierającej realizację planów sprzedażowych i wzmocnienie wizerunku - dodaje  

Wojciech Bolanowski zastąpi na stanowisku Annę Łaszkiewicz, która postanowiła kontynuować pracę zawodową poza BRE Bankiem.

 

Bank zawsze zauważy
Autor: muzyczny
31 marca 2008, 15:34

Podczas badania zdolności kredytowej podajemy nieprecyzyjne informacje na temat swoich dochodów i zobowiązań - wynika z obserwacji Goldenegg-Niezależni Doradcy Finansowi. Tracimy w ten sposób czas i pieniądze.

Główne grzechy dotyczą zarobków. Najczęściej zawyżamy ich wysokość.  - To odruch równie naturalny, co bezsensowny - uważa Krzysztof Iwan, dyrektor Goldenegg - Takie poprawianie humoru kończy się szybko w momencie przedstawienia zaświadczeń o dochodach przy składaniu wniosku kredytowego. A tam wszystko jest czarno na białym - dodaje Iwan.

Duża wyobraźnia klienta powoduje, że przedstawiona oferta jest nie do zrealizowania w bankowej rzeczywistości. A ta, oczekuje od nas precyzji nie tylko w kwestii zarobków, ale również czasu zatrudnienia w miejscu pracy i rodzaju podpisanej umowy. To właśnie kolejne elementy, które lubimy „podrasować". Obok wysokości pensji często wydłużamy okres zatrudnienia w miejscu pracy.

Nasze zobowiązania - czyli posiadane już kredyty i pożyczki wywołują odwrotną reakcję. W tym przypadku staramy się zmniejszyć ich wysokość. - Często można spotkać taką postawę: nie powiem o tym kredycie bo jest mały i nikt nie zauważy - opowiada Krzysztof Iwan -  Tymczasem bank zawsze zauważy i jeśli ukryliśmy kredyt, po prostu odrzuci wniosek. Zamiast pieniędzy dostaniemy etykietę nierzetelnego klienta. Każda kolejna instytucja finansowa będzie się zastanawiała dlaczego konkurencja odrzuciła nasz wniosek - dodaje.

Problemy z naszym wizerunkiem to dopiero początek. Odmowa kredytu może skutkować stratą zaliczki. Marnując czas zawężamy również sobie pole negocjacji warunków, skazując się na banki elastyczne, ale drogie.

O CO SPYTAJĄ CIĘ DORADCY KIEDY CHCESZ WZIĄĆ KREDYT?

dochody - oficjalne , możliwe do udokumentowania. Ich wysokość oraz sposób uzyskania (niektóre banki wymagają tylko zaświadczeń z miejsca pracy inne chcą obejrzeć PIT i wyciąg z konta),status zatrudnienia - dokładna treść umowy, zobowiązania obecne (kiedy się kończą i dokładnie w jakiej są wysokości,spłacone zobowiązania (czy „stare" kredyty były prawidłowo obsługiwane),
siteMONITOR teraz również dla klientów...
Autor: muzyczny
31 marca 2008, 15:33
Od kwietnia klienci indywidualni mogą korzystać z Monitoringu Dostępności LITE - specjalnej wersji usługi o obniżonej częstotliwości testów i - co za tym idzie - niższej cenie.

Pod koniec marca uruchomiona została nowa wersja systemu siteMONITOR realizującego usługi monitoringu stron internetowych. Obok zupełnie nowej oprawy graficznej pojawiły się inne nowe elementy:

Monitoring dostępności LITE
W odpowiedzi na duże zainteresowanie usługą monitoringu dostępności ze strony klientów indywidualnych, stworzona została specjalna wersja usługi, w której testowanie monitorowanej witryny odbywa się nie co 1 ale co 5 minut.
Pozwoliło to uzyskać niską cenę usługi oraz zaproponować pakiety, w których usługa jest jeszcze tańsza:

pakietcena bruttokoszt 1 miesiąca
3 miesiące120 zł.40 zł.
6 miesięcy210 zł.35 zł.
12 miesięcy360 zł.30 zł.


W celu przyspieszenia i usprawnienia procesu uruchamiania usługi wprowadzone zostały płatności on-line, realizowane przy współpracy z serwisem platnosci.pl.

Program partnerski
Kolejną nowością jest program partnerski uruchomiony w celu zwiększenia popularności siteMONITORa. W ramach programu administratorzy serwisów internetowych mogą umieścić na swoich stronach bannery siteMONITOR i otrzymywać prowizję od klientów, którzy dokonali zakupu po kliknięciu bannera.

Szczegółowe informacje o nowej usłudze i programie partnerskim, jak również możliwość zamówienia bezpłatnego konta testowego znajdują się w serwisie www.sitemonitor.pl
Krystyna Odolińska Deputy Managing Director...
Autor: muzyczny
31 marca 2008, 15:33
Krystyna Odolińska objęła stanowisko Deputy Managing Director w agencji Digital One. Będzie odpowiedzialna przede wszystkim za rozwój działu obsługi klienta, koordynację części projektowej, przetargi oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.

- Dzisiejszy interactive to już nie tylko tradycyjne narzędzia internetowe, ale skuteczne ich wykorzystanie wraz z odpowiednim wsparciem tradycyjnych kanałów komunikacyjnych, zwłaszcza ATL. Rozwój agencji wymaga zatem rozszerzenia spectrum kompetencji, czego nieodzowną częścią jest pozyskiwanie profesjonalistów. Rok 2008 będzie dla nas rokiem przemian. Chcemy służyć klientom pełnym doradztwem w zakresie budowania i realizacji strategii marek w mediach interaktywnych. Doświadczenie i wiedza Krystyny Odolińskiej mają pomóc nam w rozwinięciu działalności Digital One w tym kierunku. Wierzę, że dzięki jej wsparciu, podbudowanym wieloletnim doświadczeniem w branży ATL, osiągniemy nasze zamierzenia jeszcze w tym roku. Realizację tego celu mają zapewnić nam także kolejne, planowane na ten rok wzmocnienia zespołu agencji – mówi Olgierd Cygan, CEO Digital One.

Krystyna Odolińska związana jest z branżą reklamową od kilkunastu lat. W tym czasie pracowała m.in. w Saatchi& Saatchi oraz J. Walter Thomson. Przez ostatnie 4 lata jako Group Account Director i następnie Client Service Director związana była z agencją DRAFTCB+ADFABRIKAFCB, pracując w tej ostatniej między innymi dla: Bongrain, Leroy Merlin, Grupa LOTOS, Nivea Polska, Link4, Unilever, UPC, S.C.Johnson czy W.Kruk.

Krystyna Odolińska jest absolwentką Wydziału Kulturoznawstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.