Najnowsze wpisy, strona 27


ING Bank Śląski wprowadził kredyt hipoteczny...
Autor: muzyczny
29 kwietnia 2008, 20:20

ING Bank Śląski rozszerzył swoją ofertę o produkty hipoteczne indeksowane kursem franka szwajcarskiego. W ramach promocji klienci, którzy do końca czerwca br. podpiszą umowy kredytowe nie zapłacą prowizji za udzielenie kredytu i jego wcześniejszą spłatę.

-„Bank chcąc zapewnić klientom pełną ofertę kredytową wprowadził produkty hipoteczne indeksowane kursem CHF. Jednocześnie nadal będziemy przede wszystkim proponować kredyty złotowe. W przypadku, kiedy klient wyrazi jednoznaczną chęć do zaciągnięcia kredytu indeksowanego będzie on oferowany. W celu zredukowania ryzyka ponoszonego przez klienta nasza oferta gwarantuje niezmienną w pierwszych dwóch latach stopę procentową, przez co zmniejsza się prawdopodobieństwo drastycznej zmiany wysokości raty" - powiedział Wojciech Widenka, odpowiedzialny za produkty hipoteczne w ING Banku Śląskim.

Zasady udzielania produktów hipotecznych indeksowanych kursem CHF zostały ujednolicone z dotychczasową ofertą kredytów i pożyczek udzielanych w złotych.

W ramach obydwu ofert:

klienci mają możliwość spłaty w ratach malejących i annuitetowych,
zrównano minimalną wysokość kredytu/pożyczki,
ujednolicono dopuszczalny poziom LTV dla wszystkich rodzajów nieruchomości: (80% - bez ubezpieczenia niskiego wkładu własnego, 100% z ubezpieczeniem niskiego wkładu własnego).

Oferta kredytów hipotecznych we frankach szwajcarskich jest skierowana do klientów, których minimalny dochód wynosi 2000 zł (minimalny dochód w przypadku kredytu złotowego to 1000 zł).

Klienci, którzy do końca czerwca b.r. podpiszą umowy kredytowe, będą mogli skorzystać z promocyjnych warunków cenowych dla kredytów i pożyczek indeksowanych kursem CHF:

Kredyt hipoteczny i budowlano-hipoteczny (w tym również konsolidacyjny):

0% prowizji za udzielenie kredytu,
0 zł opłat za wcześniejszą częściową lub całkowitą spłatę,

Pożyczka hipoteczna:

obniżenie prowizji o 50% za udzielenie,
0 zł opłat za wcześniejszą częściową lub całkowitą spłatę.
Zaloguj swoich znajomych w mBanku!
Autor: muzyczny
29 kwietnia 2008, 13:47

Ruszyła akcja, w której Klienci polecający konto w mBanku mogą zdobywać atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 1200 nagród.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy posiadać co najmniej jeden z rachunków indywidualnych - eKONTO, eMAX, eMAX plus lub izzyKONTO i polecić bezpłatny rachunek w mBanku swoim znajomym. Nowy klient zakładając rachunek podaje na wniosku o konto osiem ostatnich cyfr rachunku osoby, która przekonała go do skorzystania z oferty mBanku. W akcji mogą wziąć udział także osoby, które zostały Klientami dzięki konkursowi.

Aby osoby polecające zdobywały punkty konkursowe, nowi Klienci muszą do 17 czerwca br. złożyć wnioski o otwarcie rachunku w mBanku, a do 17 lipca br. aktywować konta, wpłacić i utrzymać na nich przez co najmniej 14 dni łączną kwotę min. 500 złotych. 25 lipca br. roku nastąpi wielkie rozstrzygnięcie Konkursu.

W ramach Konkursu można polecać:

- rachunki indywidualne wszystkim znajomym, którzy nie korzystali z nich dotychczas w mBanku lub korzystali jedynie z rachunków firmowych mBIZNES konto,
- rachunek firmowy mBIZNES konto wszystkim - bez względu na to, czy posiadają już jakiś rachunek w mBanku, czy nie.

Zasady Konkursy są bardzo proste - za każdego pozyskanego nowego Klienta otrzymuje się 1 punkt. Liczy się nowy Klient, a nie nowy rachunek. Wyjątkiem jest polecenie mBIZNES konta - w tym przypadku każdy nowy rachunek mBIZNES konto to 1 punkt.

Dla 1200 osób, które uzbiera największą liczbę punktów przygotowano atrakcyjne nagrody:

- 5 notebooków Lenovo ThinkPad X61s  T7500/2GB /12 cali /160 GB /VB,
- 15 zestawów Nawigacji GPS MIO Digi Walker C520 GPS/BT/WIN CE + mapy 30 krajów,
- 70 monitorów panoramicznych LG  LCD/17cali,
- 300 zestawów głośników Logitech 5.1 X-530 New,
- 800 pamięci przenośnych USB Kensington 4GB,

Dodatkowo każda osoba, która uzyska minimum 2 punkty, ale ze swoim wynikiem nie zakwalifikuje się do otrzymania jednej z 1200 powyższych nagród, otrzyma pamięć przenośną USB o pojemności 2GB.

mBank, lider bankowości elektronicznej, od ponad 7 lat zapewnia bankowość w zasięgu ręki, dostępną w każdym czasie, z dowolnego miejsca na świecie. Z rachunków w mBanku korzysta już przeszło 1,7 mln Klientów. Tylko w 2007 roku udało się pozyskać 338 tys. nowych Klientów.

Kolejna reklama Link4 przygotowana przez...
Autor: muzyczny
28 kwietnia 2008, 15:51
Porzuceni przez swoich klientów agenci ubezpieczeniowi są głównymi bohaterami nowej kampanii reklamowej przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw dla Link4.

Nowy spot pokazuje typową sytuację agenta ubezpieczeniowego, którego klienci odchodzą do Link4, bo właśnie tu można ubezpieczyć samochód bez pośredników i bez prowizji. Wystarczy telefon pod jeden prosty numer i prowizja dla agenta znika, a klient oszczędza czas i pieniądze. Już ponad 300 tysięcy kierowców porzuciło swoich agentów i przyszło do Link4. Kampania została opatrzona hasłem „Link4. Bez pośredników, bez prowizji.”

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwie wersje spotu - 30- i 15-sekundowa. Kampania rusza 28 kwietnia. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku i jest liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Model direct umożliwia klientom nowoczesny i wygodny sposób ubezpieczenia samochodu przez telefon i Internet.
Szefowie firm zrzeszonych w Fundacji Korporacyjnej...
Autor: muzyczny
26 kwietnia 2008, 09:10
24 i 25 kwietnia br. przedstawiciele firm zrzeszonych w Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation for Corporate Social Responsibility – FCSR) spotkali się z uczniami z województwa zachodniopomorskiego, których przez cały rok wspiera Fundacja. Dzięki Fundacji każdego miesiąca do blisko 2800 głodnych dzieci z 15 szkół w północno-zachodniej Polsce trafia łącznie 56 000 posiłków. Tym razem odwiedzane dzieci otrzymały posiłki przygotowane przez samych prezesów. 

Siedemnastu przedstawicieli 80 firm należących do Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej podróżowało po północno-zachodniej Polsce i spotykało się z dziećmi, które od lat wspiera Fundacja. Grupa odwiedziła szkoły w Rusinowie, Klępczewie, Nielepie, Rzecinie, Bierzwnicy, Oparznie i  Zarańsku. Na przybyłych z Warszawy gości czekały niespodzianki w postaci specjalnych wystąpień zaprezentowanych przez uczniów. Główną atrakcją dwudniowej wycieczki było przygotowywanie posiłków dla dzieci przez samych prezesów. Gotowanie, pod czujnym okiem rodzimych kucharek z Gimnazjum w Świdwinie, rozpoczęło się bladym świtem w piątek. Przez resztę dnia szefowie firm rozwozili przysmaki najmłodszym.  

Pomysłodawcą wyjazdu był założyciel i prezes Fundacji, dr William Chasey, od lat propagujący ideę społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR – corporate social responsibility). Przewodniczę organizacji, której członkowie angażują się w działalność w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, nie tylko przekazując określoną ilość środków na rzecz Fundacji, ale także aktywnie uczestnicząc w bezpośrednich działaniach skierowanych do potrzebujących dzieci. – mówi William Chasey. To właśnie możliwość spotkania i rozmowy z osobami, do których trafia nasza pomoc, umacnia w przekonaniu, że prowadzona przez nas działalność jest konieczna i wartościowa. – dodaje Chasey.  

Fundacja Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej prowadzi obecnie dwa programy. W ramach pierwszego – „Codziennie ciepły posiłek” – dzieci z północno-zachodniej Polski otrzymują każdego miesiąca łącznie 56 000 posiłków. Dzięki drugiemu – „Świeże mleko” – uczniom z tego regionu nie brakuje również tego pożywnego napoju. W/w programy nie są jednak jedyną formą pomocy dla lokalnej społeczności. W 2008 roku, dzięki Fundacji w Szkole Podstawowej w Rzecinie zainstalowano piec centralnego ogrzewania, a w miejscowości Nowe Worowo do użytku oddano trzy wyremontowane klasy. Poza zakupem i montażem pieca oraz ciepłymi posiłkami dla wszystkich dzieci, Fundacji zawdzięczamy również środki czystości, przybory szkolne oraz bluzy, które służą jako mundurki szkolne dla wszystkich uczniów. – mówi Elżbieta Reinke, Dyrektor Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Rzecinie. Cieszę się i niezmiernie doceniam fakt, że tak bardzo zajęci na co dzień członkowie FCSR, odłożyli na te dwa dni swoje obowiązki i odwiedzili nas osobiście. Przygotowane, podczas pobytu w naszym regionie, przez nich posiłki były dla naszych dzieci szczególną niespodzianką. – dodaje Elżbieta Reinke.

Z przeprowadzonego na zlecenie FCSR, badania TNS OBOP wynika, że problem głodu dotyka 40% Polaków, którym nie zawsze starcza pieniędzy na kupno jedzenia. Pełnowartościowe posiłki są warunkiem zdrowego rozwoju, dlatego śniadania i ciepły posiłek co najmniej raz dziennie są tak ważne dla dzieci. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest w Polsce coraz powszechniejszą praktyką nie tylko wśród wielkich korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw. Działalność biznesowa może i powinna realizować także wyższe cele. Tylko wtedy daje prawdziwą satysfakcję. – dodaje William Chasey.  

Wśród osób, które odwiedziły dzieci, znaleźli się: William Chasey (Prezes Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej), Dan Nistor (Dyrektor Generalny Coca-Cola HBC Polska), Dan Burke (Dyrektor Generalny Cargill Polska), Gerd Boeckenhoff (Dyrektor Generalny Rabobank Polska), Kees Stroomer (Dyrektor Zarządzający Randstad Poland), Stefan Zaremba (Prezes EDS i Vice Prezes Zarządu Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej), Żaneta Berus (Dyrektor Zarządzający Warszawskie Centrum Expo XX), Tim Hyland (Dyrektor Travel Express), Lawrence Fahrenholz (Członek Zarządu Lacrosse Language Consultancy), Marzena Rowicka (Wydawca Magazynu Trendy Food), Eric Fettke (Szef Kuchni Hotelu InterContinental w Warszawie), Pablo Montano (Prezes Gooday Films), Simon Cygielski (Wydawca New Warsaw Express), Natalia Marciniak (Koordynator Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej), Bartosz Kozłowski (Fotograf Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej), Ryszard Malec (Dyrektor Generalny Makro Cash & Carry w Koszalinie), Ulrich James Fruh (Główny Manager Projektu Orco Poland Sp. z o.o.).

Informacje dodatkowe: 

Foundation for Corporate Social Responsibility (FCSR – Fundacja Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej) zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej, a także pomaga im w osiąganiu sukcesu komercyjnego przy poszanowaniu dla wartości etycznych, ludzi potrzebujących, środowiska naturalnego oraz potrzeb lokalnych społeczności. Członkowie Fundacji spełniają swoje zobowiązania względem społeczeństwa poprzez ekonomiczny, intelektualny i społeczny wkład w lokalną społeczność, w której prowadzą działalność. Więcej informacji na stronie www.fcsr.pl

Dr William C. Chasey jest założycielem i przewodniczącym Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej. Jest twórcą idei Cause Marketing (marketingu społecznie zaangażowanego), którą propaguje na całym świecie. Stworzył, zarządzał i doradzał 19 organizacjom pozarządowym i charytatywnym różnego rodzaju. Pracował z 23 oddziałami Czerwonego Krzyża na całym świecie. Doktorat uzyskał na Uniwersytecie Maryland. Był przewodniczącym największej niezależnej agencji Public Relations i Marketingu w Ameryce, Frasier Associates, a później Przewodniczącym Organizacji Williama Chasey’a, jednej z wiodących firm lobbingowych, zajmujących się konsultingiem politycznym w Waszyngtonie. Przed Kongresem Stanów Zjednoczonych reprezentował najbardziej prestiżowych klientów biznesowych na świecie.  

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) jest ideą, wg której obowiązkiem świata biznesu jest angażowanie środków finansowych i energii w działania na rzecz szeroko rozumianego dobra społecznego (np. środowiska naturalnego lub lokalnej społeczności). Działania te cieszą się rosnącą popularnością zarówno wśród firm, jak i konsumentów, którzy wybierając produkt z półki sklepowej coraz częściej zwracają uwagę na prospołeczną działalność poszczególnych producentów.

Multifund.pl zdobywa zaufanie kolejnych klientów...
Autor: muzyczny
25 kwietnia 2008, 20:45

Pierwsza w Polsce, niezależna Platforma Inwestycyjna Multifund.pl oferująca polskie i zagraniczne fundusze inwestycyjne przekonała do siebie w ostatnim miesiącu kilkuset nowych, aktywnych klientów. Multifund.pl oferuje obecnie, bez opłat manipulacyjnych produkty siedmiu towarzystw funduszy inwestycyjnych.
 

W ostatnich dniach oferta platformy poszerzyła się o fundusze HSBC Investments. Platforma inwestycyjna wrocławskiego dystrybutora NETFIELD, jest jedynym podmiotem w Polsce, który oferuje klientom fundusze HSBC bez kosztów opłat manipulacyjnych. 

Klienci korzystający z platformy mają zawarte z dystrybutorem umowy, dostarczone przez kurierów, dzięki czemu mogą zdalnie, poprzez platformę, dokonywać wszelkich zleceń i na bieżąco monitorować ich stan i wartości. Wszystkie fundusze oferowane poprzez Multifund.pl dostępne są bez opłat manipulacyjnych. 

- Tylu klientów Multifund.pl, w tak krótkim okresie można uznać za dobry wynik, biorąc pod uwagę obecną sytuację rynkową. Z uwagi na trwający okres gorszej koniunktury, związany z częściowym odwrotem klientów od funduszy w kierunku innych produktów inwestycyjnych, zdecydowanie ograniczyliśmy nasze działania marketingowe - mówi Arkadiusz Salamon, wiceprezes NETFIELD - Mimo szumnych zapowiedzi, nasi naśladowcy nadal nie rozpoczęli działalności operacyjnej. My w przeciwieństwie do konkurencji koncentrujemy się na rozwijaniu sprzedaży zarówno poprzez internet jak i przedstawicieli w całym kraju, oraz na rozszerzaniu oferty o kolejne produkty inwestycyjne.
 

Oferta Multifund.pl regularnie poszerzana jest o produkty kolejnych TFI. W ostatnich dniach, klienci platformy, jako pierwsi w Polsce otrzymali możliwość inwestowania bez prowizji w fundusze HSBC Global Investment Funds. Mająca centralę w Londynie Grupa HSBC jest jedną z największych instytucji finansowych i jedną z sześciu największych grup kapitałowych na świecie zajmujących się zarządzaniem aktywami. W ofercie Multifund.pl znalazło się kilkadziesiąt subfunduszy wchodzących w skład funduszu parasolowego Global Investment Funds. 

- Dzięki wprowadzeniu do oferty Multifund.pl funduszy HSBC Global Investment Funds, nasi klienci uzyskali dostęp do produktów pozwalających na lokowanie na tak ciekawych rynkach jak Tajlandia, Hong Kong, Japonia, Korea, Indie, Chiny czy Brazylia i  mogą budować swoje portfele w oparciu o kilkadziesiąt nowych składników. Chciałbym podkreślić kompetencje HSBC na tzw. emerging markets, a szczególnie na rynkach azjatyckich - kontynent ten zyskuje i będzie zyskiwał na znaczeniu. Dzięki Multifund.pl nasi klienci mogą teraz bez żadnych opłat manipulacyjnych lokować na wybranych przez siebie rynkach - podkreśla Marcin Pijaczyński, redaktor naczelny Multifund.pl. 

Za pośrednictwem Multifund.pl można już kupować i sprzedawać jednostki uczestnictwa funduszy z siedmiu instytucji: DWS TFI, HSBC Global Investment Funds, Millenium TFI, Skarbiec TFI, Superfund TFI, Union Investments TFI, World Investment Opportunities Funds. Wszystkie fundusze nabywane za pośrednictwem platformy inwestycyjnej Multifund.pl dostępne są bez opłat manipulacyjnych, które zmuszeni są ponosić klienci korzystający z sieci tradycyjnych dystrybutorów.

Multifund.pl nie zamierza jednak ograniczyć swojej oferty tylko i wyłącznie do funduszy inwestycyjnych. W najbliższych miesiącach na Platformie dostępne będą plany inwestycyjne, lokaty strukturyzowane i portfele modelowe, dzięki czemu klienci będą mieli pełne spektrum wyboru spośród powszechnie dostępnych produktów inwestycyjnych.

Multifund.pl uruchomił także Program Partnerski skierowany do pośredników usług finansowych i ubezpieczeniowych, chcących w prosty sposób, bez kosztów, rozszerzyć swoją ofertę o wysokomarżowe produkty inwestycyjne. Szczegółowe informacje dotyczące współpracy można znaleźć pod adresem www.netfield.pl.