Złoty Bit GigaCon 2008 dla Comarch aCRM
09 czerwca 2008, 15:27
Comarch został wyróżniony nagrodą Złoty Bit GigaCon 2008 za
nowoczesny systemem analityczno-decyzyjny Comarch aCRM. Konkurs odbył
się w czasie IV edycji Konferencji CRM GigaCon 2008.
Jury
złożone z uczestników konferencji: dyrektorów oraz kierowników działów
wdrożeń, działów handlowych i marketingowych, kierowników działów IT,
osób odpowiedzialnych za działy obsługi i kontaktów z klientem,
jednogłośnie wybrało systemu aCRM (Analytical CRM). Comarch aCRM jest
nowoczesnym systemem analityczno-decyzyjnym, przetwarzającym w czasie
rzeczywistym i koordynującym przepływ ogromnych ilości danych pomiędzy
komponentami systemu CRM.
- System aCRM udostępnia
analitykom nowoczesne algorytmy statystyczne, sztucznej inteligencji i
Data Mining, przy pomocy których analitycy mogą budować modele
przewidujące przyszłe zachowanie klienta. Ponadto pomaga on
konsultantom spersonalizować kontakt z klientem – odbywa się to poprzez
przesyłanie na terminal CRM informacji dotyczących najbardziej
prawdopodobnych potrzeb konsumenckich klienta – mówi Bartłomiej Kozakowski, konsultant sektor FBIU Comach.
Głównymi
korzyściami ze stosowania systemu aCRM są: zwiększenie lojalności
klientów, obniżenie kosztów akcji promocyjnych oraz zwiększenie zysków
i obrotów ze sprzedawanych usług.
Nagroda Złoty Bit CRM przyznawana jest już od czterech lat w ramach konkursów organizowanych
na największych na polskim rynku konferencjach o tematyce
informatycznej GigaCon. Najlepszy produkt jest wybierany spośród
rozwiązań prezentowanych podczas konferencji. O rozstrzygnięciu
konkursu, dedykowanego promocji najnowszych produktów i rozwiązań
sieciowych CRM, decydują sami uczestnicy.
Dodaj komentarz