mBank zaprasza na OFF Festival
12 czerwca 2008, 14:27
mBank uruchomił promocję, dzięki której można zdobyć karnet na OFF Festival z 40% rabatem. Aby otrzymać kod promocyjny umożliwiający zakup karnetu na cały festiwal z 40% upustem należy złożyć wniosek o jeden z bezpłatnych rachunków w mBanku: eKONTO, izzyKONTO, eMAX oraz eMAX plus do 25 lipca br. Wniosek musi zostać złożony poprzez stronę OFF Festivalu lub poprzez link umieszczony na blogu mBanku. Kod
promocyjny uprawniający do skorzystania ze zniżki dostępny będzie w
systemie transakcyjnym mBanku już przy pierwszej aktywacji rachunku.
Kod należy wykorzystać podczas zakupu karnetu na portalu ticketpro.pl -
https://promocja.ticketpro.pl/ do 5 sierpnia br. Promocja nie jest dostępna w punktach sprzedaży sieci TicketPro. Dodatkowo
dla Klientów aktywnie korzystających z rachunku w mBanku została
przygotowana limitowana seria koszulek OFF Festivalu. Aby otrzymać
koszulkę należy do 17 lipca br. wpłacić na swoje konto 300 PLN i utrzymać tę kwotę przez 7 dni. Dla obecnych Klientów mBanku z okazji objęcia mecenasem OFF Festivalu zostały także przygotowane
niespodzianki. Wkrótce ruszy specjalny konkurs a już w lipcu druga
odsłona promocji, dzięki której będzie można kupić tańsze bilety. Do
końca maja Klienci mBanku mogli kupić karnet z 40% rabatem. OFF
Festival to wydarzenie, które pozwala poznać awangardowych artystów
grających świetną muzykę nieznaną szerokiej publiczności. To co
przyciąga ludzi na imprezę to niepowtarzalna atmosfera - mówi Szymon Midera, Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku. Na
największym alternatywnym wydarzeniu muzycznym w Polsce nie mogło
zabraknąć mBanku - banku dla ludzi ceniących niezależność, wygodę oraz
otwartych na nowości. Mecenas nad imprezą w sposób naturalny wpisuje
się w charakter naszej marki - banku alternatywnego dla tradycyjnych
instytucji finansowych. mBank daje maksimum korzyści, wygodę oraz
przejrzystą i uczciwą komunikację. Cieszy nas, że zeszłoroczna edycja
festiwalu została dobrze oceniona przez publiczność oraz krytyków. Trzeci
OFF Festival, najważniejsza impreza koncertowa muzyki alternatywnej,
odbędzie się w dniach 8-10 sierpnia w Mysłowicach na kąpielisku Słupna
Park. Zagra na nim czołówka polskiego rocka alternatywnego i tuzy
światowej muzyki niezależnej. W poprzednich edycjach zagrało ok. 40
zespołów, razem słuchało ich ponad 20 tysięcy fanów z całej Polski i
Europy. OFF to festiwal dla miłośników muzyki
alternatywnej, ludzi poszukujących i otwartych. Oprócz tego, że jestem
artystą i na co dzień piszę piosenki to jestem też wielkim fanem muzyki
jako jej odbiorca. Szukam, odkrywam i mam ogromną satysfakcją, kiedy
znajduję coś ciekawego, innego niż wszystko. Chciałbym, żeby OFF był
miejscem takich doświadczeń. OFF ma przybliżyć ludziom wszystko co
najciekawsze we współczesnej muzyce. Należy pamiętać, że to właśnie
alternatywa wyznacza kierunek tego co dzieje się potem na komercyjnym
muzycznym rynku. To w alternatywie i tzw. undergroundzie rodzą się nowe
kierunku i eksploduje nowa muzyczna siła - mówi Artur Rojek, pomysłodawca i Dyrektor Artystyczny OFF Festivalu. W
tym roku OFF ma zaszczyt przedstawić zarówno legendy światowej
alternatywy jak i najciekawsze młode alternatywne projekty ostatnich
miesięcy. W Mysłowicach zobaczyć będzie można tych samych artystów co
na najważniejszych tego typu imprezach na świecie. Na pięciu scenach
pojawi się blisko 50 artystów z całego świata a wśród nich m.in.
Mogwai, Of Montreal, Clinic, Iron and Wine, James Chance, British Sea
Power, Caribou , Menomena, So So Modern, Singapore Sling czy Kling
Klang. Nie zabraknie polskich zespołów alternatywnych w postaci
Izraela, Dick 4 Dick, Fisza Emade i ich ojca, wirtuoza fortepianu
Leszka Możdżera czy obiecujących debiutantów w postaci Rentona, Much
czy Polpo Motel - dodaje Artur Rojek. OFF
Festival to impreza wielopłaszczyznowa - jest to wydarzenie nie tylko
artystyczne, ale i społeczne. W ramach imprezy odbywają się koncerty
niestandardowych artystów, a także Międzynarodowe Targi Wolontariatu.
Trzeci dzień festiwalu poświecony jest sztuce współczesnej. Społeczność
jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego też od początku
swojej działalności bank angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane
z edukacją, kultura i aktywnym stylem życia, a także wspiera akcje
charytatywne. mBank jest nie tylko sponsorem, mecenatem, czy darczyńcą
ale także inicjatorem wielu wydarzeń.
Dodaj komentarz