Krystyna Odolińska Deputy Managing Director...
31 marca 2008, 15:33
- Dzisiejszy interactive to już nie tylko tradycyjne narzędzia internetowe, ale skuteczne ich wykorzystanie wraz z odpowiednim wsparciem tradycyjnych kanałów komunikacyjnych, zwłaszcza ATL. Rozwój agencji wymaga zatem rozszerzenia spectrum kompetencji, czego nieodzowną częścią jest pozyskiwanie profesjonalistów. Rok 2008 będzie dla nas rokiem przemian. Chcemy służyć klientom pełnym doradztwem w zakresie budowania i realizacji strategii marek w mediach interaktywnych. Doświadczenie i wiedza Krystyny Odolińskiej mają pomóc nam w rozwinięciu działalności Digital One w tym kierunku. Wierzę, że dzięki jej wsparciu, podbudowanym wieloletnim doświadczeniem w branży ATL, osiągniemy nasze zamierzenia jeszcze w tym roku. Realizację tego celu mają zapewnić nam także kolejne, planowane na ten rok wzmocnienia zespołu agencji – mówi Olgierd Cygan, CEO Digital One.
Krystyna Odolińska związana jest z branżą reklamową od kilkunastu lat. W tym czasie pracowała m.in. w Saatchi& Saatchi oraz J. Walter Thomson. Przez ostatnie 4 lata jako Group Account Director i następnie Client Service Director związana była z agencją DRAFTCB+ADFABRIKAFCB, pracując w tej ostatniej między innymi dla: Bongrain, Leroy Merlin, Grupa LOTOS, Nivea Polska, Link4, Unilever, UPC, S.C.Johnson czy W.Kruk.
Krystyna Odolińska jest absolwentką Wydziału Kulturoznawstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dodaj komentarz