Klienci oceniają mBank mobile
09 czerwca 2008, 15:14
Do końca czerwca 2008 roku, mBank mobile prowadzi badania dotyczące jakości świadczonej usługi telekomunikacyjnej.
mBank mobile zachęca wszystkich swoich Klientów, aby podzielili się swoimi uwagami bezpośrednio z osobami projektującymi i prowadzącymi usługę. Wystarczy napisać swoje spostrzeżenia na specjalną skrzynkę kontaktową opinie@mobile.pl. Każda nadesłana opinia, czy pomysł zostanie uważnie przeanalizowana przez Zespół mBank mobile.
Badanie ma posłużyć jako punkt wyjściowy, do jeszcze lepszej rozbudowy oferty. Warto dodać, że zgodnie z oczekiwaniami Klientów mBank mobile wprowadził już z sukcesem takie usługi jak:
Stałe Doładowanie - cykliczne i realizowane automatycznie doładowania telefonu w sieci mBank mobile. Usługę Klient samodzielnie definiuje bezpośrednio w systemie transakcyjnym mBanku, określając takie parametry jak częstotliwość i kwota zasilenia. Można więc swobodnie wyjechać na wakacje a telefon zawsze zostanie doładowany zgodnie z zleceniem.
Doładowania SMS - użytkownik telefonu w sieci mobile i rachunku w mBanku, może również ustalić numer telefonu w systemie transakcyjnym, który zostanie doładowany kwotą od 5 do 20 PLN (maksymalnie 100 PLN w miesiącu) poprzez zlecenia SMS-owe. W praktyce wystarczy tylko wysłać SMS z komórki, na bezpłatny numer i po chwili otrzymać doładowanie. Usługa działa także w roamingu (SMS-y są taryfikowane jak wysłane w roamingu).
Tańsze połączenia wewnątrz sieci - wprowadzona oferta mZnajomi pozwala Klientom ustalić do 5 numerów w sieci mBank mobile, na które zadzwonią po 10 groszy za minutę oraz wyślą SMS-a po 5 groszy. Usługa jest prosta w aktywacji i deaktywacji wybranych numerów (poprzez tzw. szybkie kody) i spotkała się ze sporym zainteresowaniem użytkowników sieci mobile.
mBank mobile to operator komórkowy mBanku. Oferuje najniższą cenę minuty poza sieć - jedynie 45 groszy, darmowe doładowania za korzystanie z mBank.
Dodaj komentarz