Justyna Skorupska Dyrektorem ds. Operacji...


Autor: muzyczny
14 maja 2008, 13:41

Justyna Skorupska objęła nowoutworzone stanowisko Dyrektora ds. Operacji Zagranicznych w firmie NetSprint.pl i będzie odpowiadała za koordynację sprzedaży produktów i usług NetSprint.pl za granicą.

Przed podjęciem pracy w NetSprint.pl przez prawie półtora roku pełniła funkcję najpierw Kierownika, a następnie Dyrektora Działu Rozwoju w pkt.pl, gdzie odpowiadała za tworzenie i realizację strategii Online i Mobile. Współpracowała bezpośrednio z międzynarodową grupą konsultantów w ramach European Directories Internet Group (9 krajów) jako Single Point of Contact dla Polski. Współtworzyła i realizowała Program Online, a także nadzorowała zespół, który zrealizował wiele projektów, w tym kilka międzynarodowych.

W latach 2000-2006 była zatrudniona w Polkomtel S.A., gdzie od 2004 r. pełniła rolę Kierownika Projektu w Sekcji Rozwoju Usług, odpowiedzialnej za wdrożenia nowoczesnych rozwiązań z obszaru Service Delivery Platform. Wcześniej Justyna Skorupska pracowała w Polskiej Fundacji Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw (przekształconej następnie w Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości), gdzie współtworzyła Krajowy System Usług i zarządzała projektami z zakresu rozwoju usług dla małych i średnich przedsiebiorstw.

Justyna Skorupska jest absolwentką Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk, gdzie ukończyła studia na kierunkach: Komputerowe Wspomaganie Zarządzania oraz Inżynieria Systemów Zarządzania.

Nowy Dyrektor ds. Operacji Zagranicznych prywatnie jest matką trójki dzieci. Jej syn Grzegorz od ponad 4 lat trenuje karate kyokusin, w tym roku na Ogólnopolskim Turnieju Karate Kyokushin w Puławach 20 kwietnia 2008 wywalczył srebrny medal. Córki bliźniaczki Małgosia i Beatka tak jak ich mama, uwielbiają tańczyć, Mąż Janusz jest informatykiem – rodzinne debaty na tematy techniczne nie są rzadkością. Justyna Skorupska uwielbia haft krzyżykowy, kocha się uczyć i ciągle doskonalić swój warsztat pracy w szczególności w obszarze strategicznego zarządzania projektami.

_______________________

NetSprint.pl dostarcza złożone rozwiązania w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej dla klientów biznesowych. Oferta firmy obejmuje reklamę w wyszukiwarce i sieci kontekstowej, tworzenie mechanizmów wyszukiwawczych na potrzeby korporacji, serwisów i sklepów internetowych oraz monitoring komunikacji w internecie pod marką NewsPoint.

NetSprint.pl prowadzi sprzedaż reklam w sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz w wynikach wyszukiwania w NetSprint.pl i WP. Ich łączny zasięg to ponad 10 mln polskich internautów (Megapanel PBI/Gemius). Firma oferuje również kompleksowe rozwiązania w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej dla każdego segmentu klientów biznesowych: portali internetowych i intranetowych, centrów prasowych, wydawców treści, sklepów internetowych, yellow & white pages.

Usługa monitorowania komunikacji w internecie – NewsPoint - pozwala na monitorowanie ponad 1300 polskich i 600 serwisów zagranicznych, w tym portale, wortale, serwisy społecznościowe oraz blogi.

Wyszukiwarka NetSprint jest dostępna na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 140 dużych serwisach oraz kilku tysiącach witryn amatorskich.

Właścicielem NetSprint.pl jest grupa medialna Mecom Europe. Od czerwca 2007 roku NetSprint.pl należy do Interactive Advertising Bureau Polska.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz