Awanse w Lighthouse Consultants
07 kwietnia 2008, 14:33
Magda Zwolińska, związana z Lighthouse Consultants od powstania agencji, awansowała na stanowisko account director. Michał Kos objął stanowisko account executive.
Magda realizuje projekty issue & crisis management a także nadzoruje także pracę zespołu dedykowanego do obsługi klientów branży deweloperskiej. Odpowiedzialna jest także za organizację wydarzeń specjalnych, w tym m.in. seminariów z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową. Współpracowała m.in. z PKN ORLEN, Telekomunikacją Polską, Axel Springer (Newsweek, Forbes, Dziennik), Danone, Kamis, Pirelli Pekao Real Estate, Magnus Group, Medicover, Provident Polska.Z branżą PR związana od ośmiu lat. Michał Kos odpowiedzialny jest organizację cyklicznych Debat we współpracy The Wall Street Journal Polska oraz Telekomunikacji Polskiej. Michał wspiera także realizację projektów dla klientów deweloperskich.
***
Lighthouse Consultants jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Wśród kluczowych obszarów kompetencji firmy są: PR korporacyjny, zarządzanie kryzysowe oraz szkolenia medialne. Konsultanci Lighthouse Consultants posiadają wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów branży finansowej, deweloperskiej, telekomunikacyjnej czy medialnej.Do klientów firmy należą: GMAC Bank, Provident Polska, Magnus Group, TriGranit Development Polska, Kulczyk Holding, Atlas Estates, Telekomunikacja Polska, Orange, Forbes, Newsweek, Dziennik, TVP, MOL, Storck, Dr. Oetker, Kancelaria bnt, Novo Nordisk oraz Medicover.Lighthouse Consultants jest członkiem sieci firm doradczych Regester Larkin International Network, która specjalizuje się w issue & crisis management.
Dodaj komentarz