Najnowsze wpisy, strona 45


Generali i Xelion oferują nowy produkt inwestycyjny...
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 16:54

Do 7 kwietnia br. trwa subskrypcja na nowatorski i atrakcyjny produkt inwestycyjny, przygotowany dla klientów Xelion Doradcy Finansowi wspólnie z Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Inwestycyjna polisa ubezpieczeniowa zawarta na 3 lata gwarantuje osiągnięcie atrakcyjnego i potencjalnie nieograniczonego zysku z inwestycji, opartej o indeks sektora energii słonecznej.

Nowy produkt „Generali Profit” to dostępne dla Klientów Xelion ubezpieczenie na życie i dożycie z gwarantowanym zwrotem 100% kapitału w terminie wykupu. Subskrypcja na produkt trwa do 7 kwietnia br. i dotyczy 3-letniego okresu ubezpieczenia. Minimalna składka jednorazowa wynosi 50 tys. zł.

- „Konstrukcja produktu z możliwością zastosowania dźwigni finansowej daje możliwość otrzymania zadowalających wyników. Przeprowadzone symulacje historyczne wskazują, że możliwa do osiągnięcia maksymalna roczna stopa zwrotu wynosiła prawie 45% a średnia prawie 26%” – mówi Rafał Patzer – Kierownik Zespołu Produktów w Xelion. Doradcy Finansowi.

Inwestycyjna polisa ubezpieczeniowa jest oparta o aktywnie zarządzany indeks SGI World Solar Energy - jeden z najlepszych indeksów sektora energii słonecznej. Aktywne zarządzanie polega na dostosowaniu poziomu ryzyka inwestycji do aktualnej sytuacji na rynku, a tym samym dostosowywany jest poziom zaangażowania w indeks, który może wynieść nawet 250%. Dzięki temu inwestor zyskuje ekspozycję w sektor energii słonecznej, a w przypadku załamania koniunktury w tym sektorze – ryzyko gwałtownych spadków wartości inwestycji jest ograniczone.

- „Generali Profit to kolejny produkt będący efektem współpracy specjalistów Generali oraz doradców finansowych Xelion. Dzięki połączeniu doświadczenia naszych firm udało nam się wspólnie przygotować ciekawą ofertę produktową, która z jednej strony będzie dla klientów dobrą inwestycją kapitału, a z drugiej strony gwarancją ochrony życia. Cieszymy się, że dzięki długotrwałej współpracy z naszym Partnerem biznesowym Generali współuczestniczy w konstruowaniu nowych, przyjaznych klientom instrumentów finansowych” - mówi Wojciech Trybuszkiewicz – Dyrektor Departamentu Bancassurance w Grupie Generali.

Polfactor kończy 1 kwartał 2008 z obrotami...
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 16:54

Obroty firm zrzeszonych w Polskim Związku Faktorów wyniosły w I kwartale 2008 roku 7,3 miliarda złotych. Oznacza to wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2007 r. o 88 proc.  

Polfactor zrealizował obroty na poziomie 775 milionów złotych i ma 11-procentowy udział w rynku PZF. Liderem pozostaje ING Commercial Finance (43 proc.), wyprzedzając Pekao Faktoring (17 proc.).

Partner of Promotion najbardziej podziwianą...
Autor: muzyczny
03 kwietnia 2008, 11:48

Partner of Promotion otrzymała statuetkę Impactora 2007 wraz z tytułem "Najbardziej Podziwianej Agencji Roku".

 

Jury wyróżniło agencję "Za konsekwencję w prowadzeniu działań new businessowych i zaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardów branży." - Impactor to wyjątkowa nagroda, ponieważ przyznawana przez najlepszych specjalistów w naszej branży. Tym bardziej dla nas cenna, ponieważ w tym roku zostaliśmy uhonorowani tytułem Najbardziej Podziwianej Agencji PR pod raz trzeci. Dziękujemy!

Impactory Roku są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorów sektora reklamowego i mediów. Wybór odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Głosowanie ma charakter elitarny - biorą w nim udział przedstawiciele liderów rynku.
Agito.pl uzyskuje miano Przyjaciela Krewniaków...
Autor: muzyczny
02 kwietnia 2008, 20:18

Agito.pl - największy polski hipermarket internetowy z elektroniką użytkową - przyłączył się do akcji charytatywnej brelOK Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi. Od 26 marca br. każdy z klientów sklepu będzie mógł wesprzeć akcję przy okazji zakupów w sklepie.

 

BrelOK to czerwona zawieszka z białym symbolem grupy krwi, wprowadzona przez Fundację Krewniacy w ramach programu popularyzującego ideę honorowego krwiodawstwa. Cały dochód ze sprzedaży breloków przeznaczany jest na zakup nowoczesnego autobusu im. Jana Pawła II do poboru krwi, który będzie mógł docierać do dawców krwi w całej Polsce. Akcję Krewniaków tradycyjnie wspierają gwiazdy polskiego kina, mediów, sportu i muzyki, m.in. Renata Dancewicz, Radosław Pazura, Borys Szyc, Olga Bończyk czy Iwona Guzowska.

- Cieszymy się, że możemy przyłączyć się do akcji ratującej życie, wspierając program Krewniacy. Wierzę, że platforma internetowa Agito.pl będzie doskonałym wsparciem projektu, a nasi klienci przy okazji zakupów chętnie będą wspomagać tę inicjatywę - mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.

Agito.pl wprowadza do swojej oferty brelOKi Krewniaków, które będzie można łatwo znaleźć na stronie internetowej sklepu, a cały przychód z ich sprzedaży przekaże fundacji. Breloki dla ośmiu grup krwi będzie można dodać do koszyka tak jak inne produkty, będą także proponowane Klientom podczas każdej finalizacji zakupów w Agito.pl.

Zapraszamy do wsparcia akcji.
Agito.pl największym polskim sklepem internetowym...
Autor: muzyczny
02 kwietnia 2008, 20:17

Sklep Agito.pl zajął pozycję lidera polskiego rynku e-commerce osiągając w ub. roku przychody w wysokości 120 mln zł - wynika z raportu "E - commerce 2007" przygotowanego przez Internet Standard.

 

Wartość polskiego rynku handlu internetowego w 2007 r. roku oszacowano w raporcie na przeszło 8,1 mld zł. Wśród sklepów internetowych, największym udziałem wartościowym może się pochwalić Agito.pl - internetowy hipermarket z elektroniką użytkową. W porównaniu do roku 2006, jego przychody zwiększyły się o ponad 120% (120 mln zł w porównaniu z 53 mln zł).

Strony Agito.pl odwiedzało w minionym roku ponad 5,5 mln unikalnych użytkowników. Ok. 100 tysięcy klientów złożyło 140 tys. zamówień, kupując w sumie ćwierć miliona produktów.

Raport Internet Standard wskazuje na najważniejsze, zdaniem klientów, zalety sklepów internetowych - możliwość składania zamówień o dowolnej porze, dostawa do domu i oszczędność czasu. Co ciekawe, niskie ceny towarów znalazły się dopiero na czwartej pozycji wśród motywacji zakupowych respondentów.

- Nasze doświadczenie i konsekwencja w działaniu sprawiły, że przez kolejny rok
z rzędu tysiące ludzi zaufało Agito.pl. Jestem przekonany, że dzięki atrakcyjnej ofercie i profesjonalnej obsłudze klientów, również w kolejnych latach będziemy mogli mówić o dynamicznym rozwoju polskiego rynku e-commerce z pozycji lidera
- mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.

* * *

Informacje o firmie Agito S.A.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. Obecnie jest największym pod względem obrotów sklepem w Polskim Internecie (wg raportu "E-commerce 2007" Internet Standard). W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. Agito.pl gwarantuje klientom krótki czas dostawy, bardzo atrakcyjne ceny oraz bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. W 2006 roku został wyróżniony tytułem "Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową" w rankingu tygodnika "Wprost" oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł "Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007" oraz "Sklepu Internetowego Roku 2007" w rankingu WebstarFestival. Agito.pl został także uhonorowany tytułem Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika "Puls Biznesu". Obroty Agito.pl w 2007 r. wg szacunków osiągnęły wartość ok. 120 mln złotych.