Nowe wyzwania – nowe logo


Autor: muzyczny
16 maja 2008, 09:08

Centrum Medyczne ENEL-MED S.A, jedno z największych prywatnych centrów medycznych w Polsce, zmieniło logo. Nowy znak graficzny zostanie oficjalnie zaprezentowany podczas otwarcia kolejnej placówki w Warszawie.

Projektujący stworzyli nowy znak na bazie charakterystycznej elipsy towarzyszącej firmie od początku jej powstania oraz zachowali zielono - białą kolorystykę spójną z dotychczasową identyfikacją wizualną firmy. Nowe logo odznacza się większą dynamiką, ale nadal zachowuje swój „medyczny" charakter, który oddaje kolor zielony. Jest to już czwarte logo ENEL-MED w dotychczasowej historii firmy.

„Chcąc podkreślić ogólnopolski wymiar firmy zrezygnowaliśmy z utrzymania w logotypie wizerunku pierwszego oddziału Centrum Medycznego ENEL-MED na warszawskim Zaciszu." - mówi Agnieszka Sura, kierownik działu marketingu - „Dynamiczny rozwój ENEL-MED, otwieranie nowych placówek i stale poszerzany zakres usług sprawił, że nie jesteśmy już tą samą firmą co 15 lat temu. Dlatego zdecydowaliśmy się na logo o nowoczesnej formie, dostosowane do stojących przed naszą firmą wyzwań." - dodaje Sura.

W zależności od sytuacji logo będzie występowało w wariancie podstawowym - elipsa z wpisaną nazwą ENEL-MED oraz rozbudowanym o napis CENTRUM MEDYCZNE lub hasło reklamowe Twoja recepta na zdrowie!

Wprowadzanie odświeżonej identyfikacji wizualnej będzie odbywało się stopniowo. Początkowo logo zostanie zaprezentowane w nowo otwieranych placówkach w Warszawie i Krakowie oraz na stronie internetowej. W dotychczasowych oddziałach w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu wcześniejsze logo będzie zastępowane sukcesywnie.

Logo zaprojektowała współpracująca z Centrum Medycznym ENEL-MED od wielu lat Agencja Reklamowa ID Advertising z Warszawy.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz