Archiwum czerwiec 2008, strona 9


Żubr rusza do ofensywy marketingowej
Autor: muzyczny
08 czerwca 2008, 13:16

Po zakończeniu fuzji operacyjnej z wydzieloną częścią Banku BPH SA, Bank Pekao SA wraca do aktywnej walki o klientów  i cały swój wysiłek skupia na zwiększeniu atrakcyjności swoich produktów i jakości obsługi. W ramach tych działań od początku czerwca ruszyła kampania medialna promująca dwa kluczowe produkty Banku: Pożyczkę Ekspresową oraz Prosty Kredyt Mieszkaniowy, a już od połowy czerwca Bank będzie aktywnie promował swoją nową ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.   

Kampania promująca nowoczesny kredyt gotówkowy Pożyczkę Ekspresową proponuje klientom w nowy sposób spojrzeć na swoje możliwości finansowe i podkreśla główne atuty produktu - prosty i szybki proces udzielenia pożyczki w Banku Pekao SA, brak prowizji, niskie raty oraz wysoką kwotę pożyczki bez zabezpieczeń. Przewodnim motywem kampanii Prostego Kredytu Mieszkaniowego w Banku Pekao SA jest potrzeba znalezienia odpowiedzi na dręczące klientów pytania związane z kredytem mieszkaniowym. Bank podkreśla znaczenie prostoty tłumaczenia warunków udzielenia kredytu mieszkaniowego i oferuje pomoc ponad 1000 doświadczonych doradców. 

Ponadto, już od połowy czerwca do klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw kierowana będzie komunikacja marketingowa dotyczącą nowych pakietów dla firm w Banku Pekao SA. 

Produkty Banku reklamowane będą intensywnie przez czerwiec i lipiec, z mniejszym natężeniem w okresie wakacji i wznowieniem aktywnej obecności w mediach na jesień. Żeby dotrzeć do swoich obecnych i potencjalnych klientów, Bank postawi na wszystkie główne kanały komunikacji, m.in. stacje telewizyjne, prasę, radio, Internet, mailing oraz informowanie klientów bezpośrednio w oddziałach. 

- W ten sposób pragniemy przybliżyć nasze produkty klientom i pokazać w sposób zrozumiały i prosty, że Bank potrafi odpowiedzieć na ich potrzeby. - mówi Jarosław Wilk, Dyrektor Zarządzający Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Pekao SA. 

Działania reklamowe Banku wspiera agencja Euro RSCG Warsaw, z którą Bank rozpoczął współpracę w marcu br.

 

Fundusze DWS Polska TFI S.A. dostępne bez...
Autor: muzyczny
08 czerwca 2008, 13:16

Platforma inwestycyjna Multifund.pl wprowadziła do swojej oferty fundusze oferowane przez DWS Polska TFI S.A. Towarzystwo dołączyło tym samym do szerokiego grona podmiotów, których produkty dostępne są w Multifund.pl.

Poprzez Multifund.pl można nabywać bez opłat manipulacyjnych produkty ośmiu TFI: BPH, DWS Polska, HSBC, Millennium, Skarbiec, Superfund, Union Investment i WIOF. Produkty DWS poszerzyły ofertę Multifund.pl o 20 kolejnych funduszy, dzięki czemu użytkownicy platformy mają możliwość inwestowania w ponad 200 polskich i zagranicznych funduszach inwestycyjnych. 

- Już dziś możemy powiedzieć, że znaczna cześć Klientów Multifund.pl charakteryzuje się bogatą wiedzą i doświadczeniem z zakresu inwestycji w fundusze. Budując swoje portfele Klienci wybierają tak ciekawe fundusze jak inwestujący w Brazylii HSBC GIF Brazil Equity czy koncentrujący się na rynku rosyjskim WIOF Russian Opportunities Fund.

- Biorąc pod uwagę szerokie spektrum inwestycyjne i dobre wyniki funduszy DWS Polska, jestem przekonany, że znajdą się one wśród najlepiej sprzedawanych na naszej platformie - twierdzi Marcin Uczkiewicz, Prezes Zarządu Netfield S.A., do której należy Multifund.pl. 

 - Cieszę się z poszerzenia naszej sieci dystrybucji o tak nowoczesny kanał sprzedaży jak Multifund.pl. Sprawnie działające TFI musi dbać o rozwój i jakość swojej oferty, ale także o jej dostępność. Obecność naszych produktów w Multifund.pl sprawia, że stają się one dostępne dla jeszcze szerszego grona Klientów - podkreśla Jan Mieczkowski, Prezes Zarządu DWS Polska TFI S.A. 

Multifund.pl sukcesywnie powiększa swoją ofertę produktową. W najbliższych tygodniach oferta platformy poszerzy się o produkty kolejnych 3 TFI.

 

 

Multifund.pl to niezależna, internetowa platforma inwestycyjna oferująca polskie i zagraniczne fundusze inwestycyjne. Klienci platformy po podpisaniu dostarczonych przez kuriera dokumentów, korzystają z bezpłatnego Konta Klienta umożliwiającego zdalne dokonywanie wszelkich zleceń i monitorowanie wartości posiadanych rejestrów. Wszystkie fundusze oferowane poprzez Multifund.pl dostępne są bez opłat manipulacyjnych. Multifund oferuje również możliwość tradycyjnego zakupu j.u. funduszy inwestycyjnych poprzez Punkty Obsługi Klienta zlokalizowane na terenie całego kraju. Lista przedstawicieli dostępna jest pod adresem: www.multifund.pl

Optymalna Alokacja w mBanku
Autor: muzyczny
08 czerwca 2008, 13:15

Inwestując w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych mBanku zdobywa się atrakcyjne nagrody.

Ruszył nowy konkurs mBanku i TFI PZU S.A. Aby wziąć udział w konkursie należy do 30 czerwca br. złożyć zlecenie nabycia jednostek uczestnictwa PZU FIO Optymalnej Alokacji na łączną kwotę co najmniej 10 000 złotych i nie dokonać zlecenia odkupienia zainwestowanych środków do dnia 31 lipca 2008 r. włącznie.

Trzynaście pierwszych osób, które najwięcej zainwestują w jednostki funduszy wygrywają wyjątkowe nagrody - dla trzech pierwszych przygotowano laptopy o wartości 3 000 PLN netto, zaś pozostali otrzymają karty prezentowe do perfumerii Sephora o wartości 100 PLN netto każda. Rozstrzygniecie konkursu odbędzie się 14 sierpnia br. Szczegóły konkursu znajdują się w Regulaminie na stronie internetowej mBanku.

Z bezpłatnej usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych mBanku korzysta już 390 tys. osób. Aktywa zgromadzone w SFI sięgają 1,4 mld PLN. Obecnie poprzez platformę można nabyć przeszło 160 różnego rodzaju funduszy a oferta jest stale rozszerzana.

Inwestowanie w fundusze poprzez platformę Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych to prosty, wygodny i korzystny sposób na pomnażanie swoich oszczędności. W ofercie mBanku Klient znajdzie propozycje wielu Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych oferujących fundusze o zróżnicowanej polityce inwestycyjnej i różnym poziomie ryzyka. Dodatkowo wszystkie operacje wykonywane są w jednym miejscu - z rachunku osobistego eKONTO. Klient ma dostęp do informacji o swoich inwestycjach, 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, na stronach mBanku i przez mLinię - bez granic w czasie i przestrzeni.

Expander: Zarabiaj z Jimem Rogersem i Warrenem...
Autor: muzyczny
08 czerwca 2008, 13:09

„3 Tenorów" to unikalne rozwiązanie inwestycyjne oparte na strategiach realizowanych przez światowych guru - Jima Rogersa i Warrena Buffeta - oraz funduszu z grupy Man, założonej przez legendarnego Jamesa Mana. Produkt jest tak skonstruowany, aby połączyć rozbieżne cele: maksymalizację zysku i minimalizację ryzyka. Subskrypcja ruszyła w Expanderze.

Na strategię „3 Tenorów" składają się dwa fundusze, jeden oparty na filozofii Jima Rogersa, a drugi skupiający się na tzw. inwestycjach alternatywnych, oraz spółka Warrena Buffeta. Każdy z tych składników osiąga długoterminowo ponadprzeciętne wyniki. W ostatnich dziewięciu miesiącach, czyli od czasu rozpoczęcia głębokiej wyprzedaży akcji na światowych rynkach, średnia stopa zwrotu z „3 Tenorów" wyniosła 22%. 

Najwyższy zysk osiągnął w tym czasie Diapson Rogers Commodity Index Fund, fundusz oparty na indeksie towarów i artykułów spożywczych, stworzonym przez amerykańskiego inwestora Jima Rogersa. Dziś wykłada on na Columbia University Graduale School of Business i jest znanym komentatorem rynkowym. Fundusz, który odzwierciedla indeks Rogers International Commodities Index (RICI), zyskał od początku lipca 2007 r. do 3 czerwca br. 42%. Jego portfel składa się z 36 towarów notowanych na 10 giełdach w pięciu krajach. Skład portfela ustalany jest w grudniu każdego roku przez komitet inwestycyjny, którego przewodniczącym jest Jim Rogers.

Drugi element strategii to holding Berkshire Hathaway, którego udziałowcem jest Warren Buffet, jeden z najbardziej wpływowych amerykańskich inwestorów. Buffet znany jest ze strategii ‘value investing', czyli doboru spółek niedowartościowanych przez rynek. 

Trzeci składnik to fundusz Man AHL Diversified, sztandarowy produkt brytyjskiej grupy Man, specjalizującej się w tzw. alternatywnych inwestycjach. Celem funduszu jest osiąganie zysków bez względu na koniunkturę na rynku akcji, poprzez wykorzystanie trendów wzrostowych i spadkowych różnych klas aktywów. Portfel funduszu jest silnie zdywersyfikowany i składa się, według stanu na koniec pierwszego kwartału 2008 r., w 24% z kontraktów na waluty, w 20% z obligacji, w 19% z instrumentów powiązanych z rynkiem energii, w 15 % z akcji, w 9% z kontraktów na stopy procentowe, w 8% z kontraktów na metale oraz w 5% z kontraktów na produkty rolne.

- Produkt strukturyzowany „3 Tenorów" daje unikalną szansę skorzystania z udziału w zyskach wypracowanych przez wielkich guru giełdowych. Ich niezwykłe umiejętności zarządzania kapitałem zostały potwierdzone w długim okresie, przynosząc regularnie ponadprzeciętne stopy zwrotu - mówi Rafał Lerski, doradca inwestycyjny w Expanderze. 

Lokata strukturyzowana została tak skonstruowana, aby zmniejszyć ryzyko nie tylko poprzez mechanizm ochrony kapitału. Dodatkowym elementem obniżającym ryzyko jest sposób określenia końcowej wartości strategii, która oparta jest na średnim odczycie z 11 ostatnich kwartałów „życia" produktu. - Zgodnie z teorią Markowitz'a, oparcie wypłaty premii o koszyk trzech składników o niskiej korelacji i wysokich historycznych stopach zwrotu korzystnie wpływa na stosunek oczekiwanych zysków do poziomu ryzyka. Uśrednienie stopy zwrotu w końcowych okresach inwestycji zabezpiecza przed przypadkowym spadkiem tej stopy w ostatnich tygodniach przed zapadalnością inwestycji - wyjaśnia Rafał Lerski.

„3 Tenorów" to produkt 5-letni, mający postać ubezpieczenia na życie i dożycie. Możliwe jest zakończenia inwestycji przed terminem. Wpłacone środki objęte są 100-proc. ochroną, obowiązującą po pełnym, 5-letnim okresie trwania inwestycji. Subskrypcja potrwa do 26 czerwca br. Po jej zakończeniu będzie możliwe określenie dokładnego poziomu partycypacji w zyskach z przedziału 70-85%. Dochód z inwestycji zwolniony jest z podatku Belki. Partnerami Expandera w tej ofercie są New World Alternative Investments oraz TU Allianz Życie.

Comarch ponownie nagrodzony jako Idealny...
Autor: muzyczny
08 czerwca 2008, 13:09

Comarch otrzymał po raz drugi z rzędu prestiżowe wyróżnienie Polish Graduate Survey (pierwszy raz w 2007 roku). Tym razem znalazł się w gronie 10 firm uznanych przez studentów za idealnych pracodawców. Kategoria, w której Comarch został nagrodzony, to IT.

- Czujemy się zaszczyceni tym przyznawanym przez studentów wyróżnieniem zwłaszcza, iż otrzymujemy je po raz drugi z rzędu. Znacząco awansowaliśmy w porównaniu z zeszłym rokiem, fakt ten bardzo nas cieszy. Jako jedyna polska firma znaleźliśmy się w gronie laureatów w kategorii IT. Nagroda ta pokazuje, że oferowane przez Comarch warunki pracy; bezpłatna opieka medyczna, darmowy dostęp do ośrodka sportowego, a przede wszystkim ciekawe wyzwania zawodowe, które stawiamy przed młodymi ludźmi, są doceniane przez potencjalnych pracowników - mówi prof. Janusz Filipiak, Prezes Comarch.

Wyróżnienia Graduate Survey 2008 są przyznawane rokrocznie od 10 lat przez studentów z pięciu kontynentów, w 30 krajach świata. Badaniem obejmowanych jest na całym świecie 180 tys. respondentów z 800 uczelni wyższych. W Polsce wyróżnienia były przyznawane po raz drugi (pierwszy raz w 2007 roku). Studenci wypełniali  ankiety online rozprowadzane przez biura karier najlepszych polskich uczelni wyższych.

Ankietowani pytani byli m.in. o oczekiwania względem ich kariery zawodowej, główne cele na najbliższe kilka lat oraz o atrakcyjne elementy oferty pracodawców. Wskazywali również idealnego pracodawcę oraz czynniki, które decydują o jego wyborze.