08 czerwca 2008, 13:16
Po zakończeniu fuzji operacyjnej z wydzieloną częścią Banku BPH SA, Bank Pekao SA wraca do aktywnej walki o klientów i cały swój wysiłek skupia na zwiększeniu atrakcyjności swoich produktów i jakości obsługi. W ramach tych działań od początku czerwca ruszyła kampania medialna promująca dwa kluczowe produkty Banku: Pożyczkę Ekspresową oraz Prosty Kredyt Mieszkaniowy, a już od połowy czerwca Bank będzie aktywnie promował swoją nową ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.
Kampania promująca nowoczesny kredyt gotówkowy Pożyczkę Ekspresową proponuje klientom w nowy sposób spojrzeć na swoje możliwości finansowe i podkreśla główne atuty produktu - prosty i szybki proces udzielenia pożyczki w Banku Pekao SA, brak prowizji, niskie raty oraz wysoką kwotę pożyczki bez zabezpieczeń. Przewodnim motywem kampanii Prostego Kredytu Mieszkaniowego w Banku Pekao SA jest potrzeba znalezienia odpowiedzi na dręczące klientów pytania związane z kredytem mieszkaniowym. Bank podkreśla znaczenie prostoty tłumaczenia warunków udzielenia kredytu mieszkaniowego i oferuje pomoc ponad 1000 doświadczonych doradców.
Ponadto, już od połowy czerwca do klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw kierowana będzie komunikacja marketingowa dotyczącą nowych pakietów dla firm w Banku Pekao SA.
Produkty Banku reklamowane będą intensywnie przez czerwiec i lipiec, z mniejszym natężeniem w okresie wakacji i wznowieniem aktywnej obecności w mediach na jesień. Żeby dotrzeć do swoich obecnych i potencjalnych klientów, Bank postawi na wszystkie główne kanały komunikacji, m.in. stacje telewizyjne, prasę, radio, Internet, mailing oraz informowanie klientów bezpośrednio w oddziałach.
- W ten sposób pragniemy przybliżyć nasze produkty klientom i pokazać w sposób zrozumiały i prosty, że Bank potrafi odpowiedzieć na ich potrzeby. - mówi Jarosław Wilk, Dyrektor Zarządzający Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Pekao SA.
Działania reklamowe Banku wspiera agencja Euro RSCG Warsaw, z którą Bank rozpoczął współpracę w marcu br.