Archiwum kwiecień 2008


Wymiana Kart Debetowych Byłych Klientów...
Autor: muzyczny
29 kwietnia 2008, 20:21
Bank Pekao SA przypomina o kolejnym etapie procesu migracji rachunków grupy byłych klientów Banku BPH SA do systemu informatycznego Banku Pekao SA. Na tydzień przed włączeniem macierzystego oddziału do systemu Pekao, posiadane przez klientów karty debetowe, wydane przez Bank BPH SA, zostaną wyłączone.

W niedzielę 4 maja 2008 r. przed godz.18:00, wyłączone zostaną karty debetowe wydane przez Bank BPH SA klientom 21 oddziałów w województwie lubelskim, podkarpackim, świętokrzyskim oraz łódzkim, w takich miastach jak m.in. Kielce, Lublin, Nałęczów, Łódź, czy Dębica. Pełna lista tych oddziałów znajduje się w załączniku.

Na adresy korespondencyjne wszystkich klientów tych oddziałów zostały wcześniej wysłane nowe karty Banku Pekao SA i kody PIN do tych kart, wraz z prośbą o ich szybką aktywację oraz odpowiednią instrukcją postępowania. Klienci, którzy jeszcze nie aktywowali nowych kart, powinni to zrobić do dnia wyłączenia, czyli do 4 maja 2008 r. dokonując dowolnej operacji z użyciem otrzymanego kodu PIN, na przykład wypłacając gotówkę z bankomatu lub płacąc kartą za zakupy.

W razie pytań lub wątpliwości związanych z procesem aktywacji kart, zapraszamy klientów na stronę www.pekao.com.pl/karty lub prosimy o kontakt ze swoim oddziałem Banku.

ING Bank Śląski wprowadził kredyt hipoteczny...
Autor: muzyczny
29 kwietnia 2008, 20:20

ING Bank Śląski rozszerzył swoją ofertę o produkty hipoteczne indeksowane kursem franka szwajcarskiego. W ramach promocji klienci, którzy do końca czerwca br. podpiszą umowy kredytowe nie zapłacą prowizji za udzielenie kredytu i jego wcześniejszą spłatę.

-„Bank chcąc zapewnić klientom pełną ofertę kredytową wprowadził produkty hipoteczne indeksowane kursem CHF. Jednocześnie nadal będziemy przede wszystkim proponować kredyty złotowe. W przypadku, kiedy klient wyrazi jednoznaczną chęć do zaciągnięcia kredytu indeksowanego będzie on oferowany. W celu zredukowania ryzyka ponoszonego przez klienta nasza oferta gwarantuje niezmienną w pierwszych dwóch latach stopę procentową, przez co zmniejsza się prawdopodobieństwo drastycznej zmiany wysokości raty" - powiedział Wojciech Widenka, odpowiedzialny za produkty hipoteczne w ING Banku Śląskim.

Zasady udzielania produktów hipotecznych indeksowanych kursem CHF zostały ujednolicone z dotychczasową ofertą kredytów i pożyczek udzielanych w złotych.

W ramach obydwu ofert:

klienci mają możliwość spłaty w ratach malejących i annuitetowych,
zrównano minimalną wysokość kredytu/pożyczki,
ujednolicono dopuszczalny poziom LTV dla wszystkich rodzajów nieruchomości: (80% - bez ubezpieczenia niskiego wkładu własnego, 100% z ubezpieczeniem niskiego wkładu własnego).

Oferta kredytów hipotecznych we frankach szwajcarskich jest skierowana do klientów, których minimalny dochód wynosi 2000 zł (minimalny dochód w przypadku kredytu złotowego to 1000 zł).

Klienci, którzy do końca czerwca b.r. podpiszą umowy kredytowe, będą mogli skorzystać z promocyjnych warunków cenowych dla kredytów i pożyczek indeksowanych kursem CHF:

Kredyt hipoteczny i budowlano-hipoteczny (w tym również konsolidacyjny):

0% prowizji za udzielenie kredytu,
0 zł opłat za wcześniejszą częściową lub całkowitą spłatę,

Pożyczka hipoteczna:

obniżenie prowizji o 50% za udzielenie,
0 zł opłat za wcześniejszą częściową lub całkowitą spłatę.
Zaloguj swoich znajomych w mBanku!
Autor: muzyczny
29 kwietnia 2008, 13:47

Ruszyła akcja, w której Klienci polecający konto w mBanku mogą zdobywać atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 1200 nagród.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy posiadać co najmniej jeden z rachunków indywidualnych - eKONTO, eMAX, eMAX plus lub izzyKONTO i polecić bezpłatny rachunek w mBanku swoim znajomym. Nowy klient zakładając rachunek podaje na wniosku o konto osiem ostatnich cyfr rachunku osoby, która przekonała go do skorzystania z oferty mBanku. W akcji mogą wziąć udział także osoby, które zostały Klientami dzięki konkursowi.

Aby osoby polecające zdobywały punkty konkursowe, nowi Klienci muszą do 17 czerwca br. złożyć wnioski o otwarcie rachunku w mBanku, a do 17 lipca br. aktywować konta, wpłacić i utrzymać na nich przez co najmniej 14 dni łączną kwotę min. 500 złotych. 25 lipca br. roku nastąpi wielkie rozstrzygnięcie Konkursu.

W ramach Konkursu można polecać:

- rachunki indywidualne wszystkim znajomym, którzy nie korzystali z nich dotychczas w mBanku lub korzystali jedynie z rachunków firmowych mBIZNES konto,
- rachunek firmowy mBIZNES konto wszystkim - bez względu na to, czy posiadają już jakiś rachunek w mBanku, czy nie.

Zasady Konkursy są bardzo proste - za każdego pozyskanego nowego Klienta otrzymuje się 1 punkt. Liczy się nowy Klient, a nie nowy rachunek. Wyjątkiem jest polecenie mBIZNES konta - w tym przypadku każdy nowy rachunek mBIZNES konto to 1 punkt.

Dla 1200 osób, które uzbiera największą liczbę punktów przygotowano atrakcyjne nagrody:

- 5 notebooków Lenovo ThinkPad X61s  T7500/2GB /12 cali /160 GB /VB,
- 15 zestawów Nawigacji GPS MIO Digi Walker C520 GPS/BT/WIN CE + mapy 30 krajów,
- 70 monitorów panoramicznych LG  LCD/17cali,
- 300 zestawów głośników Logitech 5.1 X-530 New,
- 800 pamięci przenośnych USB Kensington 4GB,

Dodatkowo każda osoba, która uzyska minimum 2 punkty, ale ze swoim wynikiem nie zakwalifikuje się do otrzymania jednej z 1200 powyższych nagród, otrzyma pamięć przenośną USB o pojemności 2GB.

mBank, lider bankowości elektronicznej, od ponad 7 lat zapewnia bankowość w zasięgu ręki, dostępną w każdym czasie, z dowolnego miejsca na świecie. Z rachunków w mBanku korzysta już przeszło 1,7 mln Klientów. Tylko w 2007 roku udało się pozyskać 338 tys. nowych Klientów.

Kolejna reklama Link4 przygotowana przez...
Autor: muzyczny
28 kwietnia 2008, 15:51
Porzuceni przez swoich klientów agenci ubezpieczeniowi są głównymi bohaterami nowej kampanii reklamowej przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw dla Link4.

Nowy spot pokazuje typową sytuację agenta ubezpieczeniowego, którego klienci odchodzą do Link4, bo właśnie tu można ubezpieczyć samochód bez pośredników i bez prowizji. Wystarczy telefon pod jeden prosty numer i prowizja dla agenta znika, a klient oszczędza czas i pieniądze. Już ponad 300 tysięcy kierowców porzuciło swoich agentów i przyszło do Link4. Kampania została opatrzona hasłem „Link4. Bez pośredników, bez prowizji.”

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwie wersje spotu - 30- i 15-sekundowa. Kampania rusza 28 kwietnia. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku i jest liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Model direct umożliwia klientom nowoczesny i wygodny sposób ubezpieczenia samochodu przez telefon i Internet.
Szefowie firm zrzeszonych w Fundacji Korporacyjnej...
Autor: muzyczny
26 kwietnia 2008, 09:10
24 i 25 kwietnia br. przedstawiciele firm zrzeszonych w Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation for Corporate Social Responsibility – FCSR) spotkali się z uczniami z województwa zachodniopomorskiego, których przez cały rok wspiera Fundacja. Dzięki Fundacji każdego miesiąca do blisko 2800 głodnych dzieci z 15 szkół w północno-zachodniej Polsce trafia łącznie 56 000 posiłków. Tym razem odwiedzane dzieci otrzymały posiłki przygotowane przez samych prezesów. 

Siedemnastu przedstawicieli 80 firm należących do Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej podróżowało po północno-zachodniej Polsce i spotykało się z dziećmi, które od lat wspiera Fundacja. Grupa odwiedziła szkoły w Rusinowie, Klępczewie, Nielepie, Rzecinie, Bierzwnicy, Oparznie i  Zarańsku. Na przybyłych z Warszawy gości czekały niespodzianki w postaci specjalnych wystąpień zaprezentowanych przez uczniów. Główną atrakcją dwudniowej wycieczki było przygotowywanie posiłków dla dzieci przez samych prezesów. Gotowanie, pod czujnym okiem rodzimych kucharek z Gimnazjum w Świdwinie, rozpoczęło się bladym świtem w piątek. Przez resztę dnia szefowie firm rozwozili przysmaki najmłodszym.  

Pomysłodawcą wyjazdu był założyciel i prezes Fundacji, dr William Chasey, od lat propagujący ideę społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR – corporate social responsibility). Przewodniczę organizacji, której członkowie angażują się w działalność w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, nie tylko przekazując określoną ilość środków na rzecz Fundacji, ale także aktywnie uczestnicząc w bezpośrednich działaniach skierowanych do potrzebujących dzieci. – mówi William Chasey. To właśnie możliwość spotkania i rozmowy z osobami, do których trafia nasza pomoc, umacnia w przekonaniu, że prowadzona przez nas działalność jest konieczna i wartościowa. – dodaje Chasey.  

Fundacja Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej prowadzi obecnie dwa programy. W ramach pierwszego – „Codziennie ciepły posiłek” – dzieci z północno-zachodniej Polski otrzymują każdego miesiąca łącznie 56 000 posiłków. Dzięki drugiemu – „Świeże mleko” – uczniom z tego regionu nie brakuje również tego pożywnego napoju. W/w programy nie są jednak jedyną formą pomocy dla lokalnej społeczności. W 2008 roku, dzięki Fundacji w Szkole Podstawowej w Rzecinie zainstalowano piec centralnego ogrzewania, a w miejscowości Nowe Worowo do użytku oddano trzy wyremontowane klasy. Poza zakupem i montażem pieca oraz ciepłymi posiłkami dla wszystkich dzieci, Fundacji zawdzięczamy również środki czystości, przybory szkolne oraz bluzy, które służą jako mundurki szkolne dla wszystkich uczniów. – mówi Elżbieta Reinke, Dyrektor Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Rzecinie. Cieszę się i niezmiernie doceniam fakt, że tak bardzo zajęci na co dzień członkowie FCSR, odłożyli na te dwa dni swoje obowiązki i odwiedzili nas osobiście. Przygotowane, podczas pobytu w naszym regionie, przez nich posiłki były dla naszych dzieci szczególną niespodzianką. – dodaje Elżbieta Reinke.

Z przeprowadzonego na zlecenie FCSR, badania TNS OBOP wynika, że problem głodu dotyka 40% Polaków, którym nie zawsze starcza pieniędzy na kupno jedzenia. Pełnowartościowe posiłki są warunkiem zdrowego rozwoju, dlatego śniadania i ciepły posiłek co najmniej raz dziennie są tak ważne dla dzieci. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest w Polsce coraz powszechniejszą praktyką nie tylko wśród wielkich korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw. Działalność biznesowa może i powinna realizować także wyższe cele. Tylko wtedy daje prawdziwą satysfakcję. – dodaje William Chasey.  

Wśród osób, które odwiedziły dzieci, znaleźli się: William Chasey (Prezes Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej), Dan Nistor (Dyrektor Generalny Coca-Cola HBC Polska), Dan Burke (Dyrektor Generalny Cargill Polska), Gerd Boeckenhoff (Dyrektor Generalny Rabobank Polska), Kees Stroomer (Dyrektor Zarządzający Randstad Poland), Stefan Zaremba (Prezes EDS i Vice Prezes Zarządu Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej), Żaneta Berus (Dyrektor Zarządzający Warszawskie Centrum Expo XX), Tim Hyland (Dyrektor Travel Express), Lawrence Fahrenholz (Członek Zarządu Lacrosse Language Consultancy), Marzena Rowicka (Wydawca Magazynu Trendy Food), Eric Fettke (Szef Kuchni Hotelu InterContinental w Warszawie), Pablo Montano (Prezes Gooday Films), Simon Cygielski (Wydawca New Warsaw Express), Natalia Marciniak (Koordynator Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej), Bartosz Kozłowski (Fotograf Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej), Ryszard Malec (Dyrektor Generalny Makro Cash & Carry w Koszalinie), Ulrich James Fruh (Główny Manager Projektu Orco Poland Sp. z o.o.).

Informacje dodatkowe: 

Foundation for Corporate Social Responsibility (FCSR – Fundacja Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej) zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej, a także pomaga im w osiąganiu sukcesu komercyjnego przy poszanowaniu dla wartości etycznych, ludzi potrzebujących, środowiska naturalnego oraz potrzeb lokalnych społeczności. Członkowie Fundacji spełniają swoje zobowiązania względem społeczeństwa poprzez ekonomiczny, intelektualny i społeczny wkład w lokalną społeczność, w której prowadzą działalność. Więcej informacji na stronie www.fcsr.pl

Dr William C. Chasey jest założycielem i przewodniczącym Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej. Jest twórcą idei Cause Marketing (marketingu społecznie zaangażowanego), którą propaguje na całym świecie. Stworzył, zarządzał i doradzał 19 organizacjom pozarządowym i charytatywnym różnego rodzaju. Pracował z 23 oddziałami Czerwonego Krzyża na całym świecie. Doktorat uzyskał na Uniwersytecie Maryland. Był przewodniczącym największej niezależnej agencji Public Relations i Marketingu w Ameryce, Frasier Associates, a później Przewodniczącym Organizacji Williama Chasey’a, jednej z wiodących firm lobbingowych, zajmujących się konsultingiem politycznym w Waszyngtonie. Przed Kongresem Stanów Zjednoczonych reprezentował najbardziej prestiżowych klientów biznesowych na świecie.  

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) jest ideą, wg której obowiązkiem świata biznesu jest angażowanie środków finansowych i energii w działania na rzecz szeroko rozumianego dobra społecznego (np. środowiska naturalnego lub lokalnej społeczności). Działania te cieszą się rosnącą popularnością zarówno wśród firm, jak i konsumentów, którzy wybierając produkt z półki sklepowej coraz częściej zwracają uwagę na prospołeczną działalność poszczególnych producentów.